• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsterinäyttely, Lahti 24.9.2011

Aloittaja Nape, 28.01.11 - klo:11:33

« edellinen - seuraava »

Rossu

#135
^Niin mä ainakin oon tehny :)
Syrkkipoitsu Locking Up The Sun "Leevi", lks blondi (26.11.2010)

Muistoissa]Talvikkotyttö Milla, normaali (29.7.2008-16.12.2010)[/color]
Syrkkineiti Lilac"Lili", pk keltainen umborous

Markka

#136
Kiitos!
Meillä asustelee: Yam Yam's Chamonix 'Nalle' pk musta s. 16.9-12
Novascotiannoutaja Myrock's Rum 'N' Coke 'Muru' s. 27.6-11
Paremmilla hamstrausmailla Bella lk musta vn s.13.9-10 k.15.9-12

viiru

#137
Lainaus käyttäjältä: "tiiahei-"Millos tulee tiedot lopuista tuomareista? ((:
Tämä kiinnostaisi minuakin. Luulisi, että ainakin lemmikkituomarit saisi ajallaan selville, niistä kun ei pitäisi olla ainakaan pulaa...?
Cheersbigears-talvikkokasvatus

wiidii

#138
Tuomaritiedot olisi kyllä mukava saada - pk syyrialaisia on määrällisesti yleensä eniten ja tuomaria ei vieläkään tiedossa. Olisi ihan kiva jos vaikka tietäisi kenelle harkkaria tekee.  :P

Yhden hamsterin ilmoitin näyttelyyn. En aluksi aikonut tuoda ketään, mutta kyllä sitä pitää yhdistystä edes vähän tukea.  :)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Hamsutin86

#139
Kaikki ajallaan ihmiset, näyttelyyn on vielä tovi aikaa. luulisin että viikkoa ennen näyttelyä olisi jo selvillä. :)

Ken_G

#140
.

wiidii

#141
Nimenomaan, tuomarien tulisi olla tiedossa jo ennen kuin ilmoittautumisaika menee umpeen.  :)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

tiiahei-

#142
^Täysin samaa mieltä, koska moni haluaa tietää ett kelle tuomarille oman hamsunsa ilmoittaa! Koska voi olla että joku ei missään nimessä halua jollekkin tuomarille hamsteriaan viedä xd Tälläistä olen ainakin kuullut...

Markka

#143
Mulle on ihan sama kuka on tuomari, kunhan pääsee näyttelyyn, mutta niille jotka on käynyt näyttelyssä monta kertaa ja joilla on mahdollisuus niissä useasti käydä, niin niille asia voi olla tärkeämpikin... :)
Jännittää ihan kamalasti!  :D
Meillä asustelee: Yam Yam's Chamonix 'Nalle' pk musta s. 16.9-12
Novascotiannoutaja Myrock's Rum 'N' Coke 'Muru' s. 27.6-11
Paremmilla hamstrausmailla Bella lk musta vn s.13.9-10 k.15.9-12

Anonymous

#144
Plaa plaa antaa olla!

Saana

#145
Olisi mukavaa, jos tuomareita olisi tarjolla sillä tavalla, että ne saisi ihmisten tietoon ennen ilmoajan umpeutumista.

Ja ihan totta, nyt toivon, että jengi hieman malttaa. Toiset tekee kaikkensa järkätäkseen tapahtumia hamsuväelle ja yrittää siinä sivussa tehdä leipätyötään. Omasta elämästä ei tietoakaan. Hoputtelu ja turha napina ei taatusti kohenna mieltä ja saa jaksamaan 'vielä vähän enempää'.

Eli jos haluat, että näyttelyt, tapahtumat, nettisivut jne jne hoituvat mallikkaasti, niin mieti, miten itse voisit olla avuksi.

Onneksi teitä positiivisia kannustajiakin joukosta löytyy. :peukku: & :sydan teille, jotka nyt tunsitte piston sydämissänne.

Ken_G

#146
Sori. "Napina" poistettu. Kyllä jännä juttu, jos tuomareista kyselee, tulee palautteet turhasta hoputtelusta. Mistä saa keskustella, mistä ei ?  :o

Mitään pistoa sydämessä ei kyllä tuntunut :|

Kyllä teidän aktiivien työtä kaikki arvostavat. Älkää nyt olko noin herkkänahkaisia. Vanhana yhdistysaktivistina tiedän ihan tarkkaan, miten epäkiitollista homman vetäminen käytännössä on.

Anonymous

#147
Komppaan Pekkaa  :<

wiidii

#148
Ei "napinoita" tai muita kommentteja saa muokata/poistaa jälkikäteen, poistavat ketjun idean. Paitsi tietenkin jos ovat ihan kakkaa, mutta muussa tapauksessa ei - Pekankin teksti oli ihan asiaankuuluva. SHY vaatii muilta yhdistyksiltä etuajassa tuomaritiedot näyttelykutsuihin (jos siis anotaan UML-luokkia), joten SHY:n pitäisi pystyä myös itse samaan.  :)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Ninde

#149
Lainaus käyttäjältä: "wiidii"SHY vaatii muilta yhdistyksiltä etuajassa tuomaritiedot näyttelykutsuihin (jos siis anotaan UML-luokkia), joten SHY:n pitäisi pystyä myös itse samaan.  :)
Harvoinpa niitä on käytännössä ihan vaatimalla vaadittu - yhtään anomusta ei tietääkseni ole hylätty sen takia, että ei ole annettu tuomaritietoja. Jos joku yhdistys on anoessa tuomarit ilmottanut niin hyvä juttu, mutta jos ei, niin ainakaan minun aikanani niitä ei edes lähdetty kysymään.