• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsterihaaveet

Aloittaja Wiivi, 08.12.09 - klo:16:14

« edellinen - seuraava »

Sirpa

#60
Päivitystä omiin haaveisiin, vaikka sisältö onkin pysynyt jotakuinkin samana: toivon että Loviisa ja Pertti pysyvät mahdollisimman kauan terveinä ja että nyt edes jompikumpi niistä eläisi yli sen maagisen 2 vuoden rajan, joka on osoittautunut meidän hamsuille kovin haastavaksi.
Sitten haaveissa on talvikkotyttö, mielellään helmiäisnormaali tai -safiiri. Uroskin ehkä kävisi ja voisi olla vaikka jo vähän vanhempi kaveri, ei tartte ihan poikanen olla (ja koska ne poikaset ovat niin järjettömän suloisia, että minun sydämeni sulaisi ihan kokonaan, jos sellainen meille tulisi...). Älkää kertoko miehelle tätä, mutta olen päättänyt sellaisen hankkiakin kunhan kotiudun taas Tampereelle. Se ei taas vaihteeksi ole yhtään samaa mieltä tästä asiasta.
Pidemmän tähtäimen suunnitelmissa on kerätä koko syyrialaisten värisuora eli ainakin mu-ke (mies vastustaa), hopeanharmaa, cinnamon, kyyhkis kk/vkkk (mies vastustaa), soopeli tai hopeasoopeli ja luonnonvalkoinen. Ei siis tietenkään yhtä aikaa, mutta noin niinkuin vuosien kuluessa.

EmmaTi

#61
Haaveena löytää vuodenvaihteen tienoilla lk syrkkityttö, miel. luonnonvalkoinen, hopsu tai hopeasoopeli. Morsiameksi lk hopsupojalle. Kaikki vaan nykyään tuntuu kasvattavan pitkiksiä

jennu

#62
Minulla olisi haaveena kaunis pitkäkarvainen creme naaras, jolla voisi kokeilla pienimuotoisen kasvattamisen aloittamista. Pitkään ollut kasvattaminen haaveena ja paljon tullut siitä ja genetiikasta luettua, mutta kummasti meille on aina vain muuttanut noita suloisia poikia :D

Tai vaihtoehtoisesti lähes yhtä mieluinen hamsteri olisi muuten vastaavanlainen, mutta väriltään soopeli :sydan
Ja tietysti toiveissa on että nuo kaksi, Viljami ja Cosmo, pysyisivät terveinä ja saisivat elää pitkän ja hyvän elämän.
[size=85]Rangifer Tarandus "Viljami", pk rex kyyhkynharmaa
Cosmic Love "Cosmo", pk kyyhkynharmaa-hunaja
[/size]

Marin

#63
Syrkki  :sydan . Kotona kolme koiraa, kaksi gerbiiliä ja yksi talvikko, mutta yksi syrkin kokoinen aukko vaan mukamas on  :D . En vaan todellakaan tiedä, miten perheelle asian esittäisin, etenkin, kun mökille saareen lomien aikaan ei enää neljäs jyrsijä mitenkään kulje eikä mahdu.  No, haaveita saa olla, mutta nytkin tuolla myydään palstalla oleva pk creme poika sai jo sydämän väpättämään  :lov

*kelju*

#64
Mun haave olisi pk syrkkipoika joko hopsuna tai soopelina  :lov
<3 Syrkkipoika Stuba & Talvikkopoika Sergei <3
[/color]

Rose

#65
Että nykyset hamsut eläis vähintään vajaa kaksvuotiaiks, tietysti mitä pidempään sen parempi :) Ja että Caressa saisi normaalisti poikaset ja kaikki menis sen kannalta normaalisti ja hyvin. Lisäunelmana omistaa joskus sinisen värinen syrkki rexinä  :sydan

Katitar

#66
mulla olis haaveena edetä tässä alkaneessa jalostustyössä.. ja mielummin parempaan suuntaan.  ;)  

yksittäisiä eläinhaaveita ei ole (mitä nyt sais kotiin yhden varatun syrkkityttösen kasvattajalta), mutta kai haaveeksi voisi laskea toiveen omasta jyrsijähuoneesta. noh, ehkä joskus tulevaisuudessa. siihen saakka nää valtaa suuren osan mun olohuoneesta.  :D
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

Joku

#67
Syyrialainen ;) Erityisesti hopean/tummanharmaa ja minkki miellyttää silmää <3
Ja tietenkin se että Toope eläisi pitkän ja onnellisen elämän :) Sydäntä on alkanut välillä puristaa Toopen 1-v synttäreiden jälkeen...
-Vkh talvikko Pekka-Top  ?, tutummin Toope 3.8.2010-21.6-2012
-Syyrialainen Jemma Peteriina ? s9-10.2011
-Maatiaiskissat Eero ?, Vilkas ? ja Noora?  26.7.2011
-Risteytyskani Juuso ? s. joskus talvella vuonna 2003

Nappula

#68
Talvikon kuoleman jälkeen on ollu semmonen olo, että en voi olla ilman hamsteria. Syrkkiä tahtoisin, pitäs vaan saada tuo äitikin innostumaan ajatuksesta...  ;)
† Sateenkaaren Chili, pk hopeanharmaa naaras 20.10.11-10.10.2013

† Vkh tv naaras Neppari 7.8.09-5.10.11

Eve87

#69
Vähän lisää haaveilua...  :P
Nyt innostaisi täydellisen pään omaava pk hopeanharmaa vn satiiniuros muhkealla turkilla jostain suomen ulkopuolelta. Taitaa jäädä kyllä haaveeksi, ainakin nyt pidemmällä aikatähtäimellä kun kattelee tuota kukkaron pohjaa  :D

Aloin leikittelemään ajatuksella sinisistä laikukkaista, mutta en sitten ole varma haluanko sotkea siniseen mitään kuviota.  :roll:
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Marrux1

#70
Minä haluan ensinmäisen talvikkoni pian ,koska haluan jonkun pienen helittävän otuksen kun toi meidän cotoni koira ei oikeen välitä lellimisestä vaikka se onkin mun vauva :D .

Niin ja ennen kun otan toisen koiran niin haluan hamsun!
Kotona asustelee Coton De Tulear poika Cassu.
\'\'Tulossa\'\' Talvikko.

Marrux1

#71
Mikä hamteri olis hyvä eninmäiseksi hamsuksi?
Kotona asustelee Coton De Tulear poika Cassu.
\'\'Tulossa\'\' Talvikko.