• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Onko hamsusi karannut?

Aloittaja Fuyu, 23.08.08 - klo:20:04

« edellinen - seuraava »

MinttuHenna

#90
ovat päässeet joskus karkuun,ja parille se on myös koitunut kohtaloksi :'(?
Bea,pikku talvikko neiti ?
Chini,iso syyrialais neiti ?

Cami

#91
meillä karkas pari vuotta sitten siskoni talvikko ekana viikkona, aamulla kuin istuin sohvalla olohuoneessa satuin huomaamaan sen nurkassa, kesti hetki tajuta että hei mikä toi oli:DD saatiin onneks heti kiinni;D

Sitten yksi roboistani karkasi myös, terra oli ilman kattoa koska katto rikki, eivät olleet ennen päässeet pois ja korkein kohta mistä olisi voinut päästä pois oli mökin katto, mutta siitäkin oli reilut 20cm... Eli miten se uloos pääsi nii en tiedä:DD (yks teoria oli kans et ku niille oli jääny juoksupyrä vahingossa yöksi terraan että oli juossu siinä kovaa vauhtia ja yhtäkkiä pysähtynyt niin että lensi uloos :haha ) mut joo, isä löys sen aamulla alakerrasta:O eli oli en sin päässyt pois terrasta >20cm, alaas terrasta 1m, sekä n. 20 rappusta alaas. hamsteri kunnossa ja eli vielä reilu 2 vuotiaaksi.
- Bric'A-Brac Dirt Dog aka Taffel
- Bric'A-Brac Protect Ya Neck aka Chili
- Bric'A-Brac Got Your Money aka Taco
- Nacho

Veda

#92
Meidän vanha Billy talvikko on ottanut muutaman kerran ritolat dunastaan juomapullon kohdalla olleesta reiästä joka nyt tukittu tarpeeksi hyvin  :D yhden kerran leikki houdinia juoksutuslaatikossa ja kipitteli muina miehinä keittiöstä vastaan. Yksi robo on karannut viime vuonna pienestä aukosta dunastaan ja se oleili jonkun aikaa tiskikaapissa  :S

sirius151

#93
Ei ole karannut, mutta jyrsinee Dunasta läpi vielä jonakin päivänä  :D

Nipsu_syrkki

#94
Nipsu on karannut todella monta kertaa kun meillä oli vielä marsun häkki jossa ei ollut verkkoa niin oli karannut sieltä monta kertaa mutta aina löydettiin minun huoneestani (:

Fwooperi

#95
Ihan pari päivää sitten karkasi ihan kunnolla ja silloin olin niin peloissani että hamsterin löydyttyä pillahdin itkuun  :shock: Häkin sivuovi oli jäänyt auki (eli se kaikkein huomaamattomin ovi). Häkin ritiläosa oli siis lattialla ilman laatikkoa, sitä olin mennyt pesuhuoneeseen pesemään. Rusina oli sitten hiippaillut ritiläosan sisältä pois luukun kautta ja lähtenyt seikkailemaan   :c8  Kun tulin takaisin, järkytyin kamalasti ja suljin siinä samassa oven, joka oli huoneesta jäänyt auki ja tutkin koko huoneen läpi (tuloksetta). Olin aivan paniikissa ja juuri menossa avamaan oven ja kuuluttamaan muulle talolle että "Ottakaa hamsteri kiinni!" kun sisko avaakin sen ennen minua neiti kätösissään. Olin niin iloinen ja onnellinen ja hoin koko ajan että "Mistä löysit mistä löysit"
Neiti oli sitten meinannut joutua koiran suuhun, sisko oli sen löytänyt hiippailemasta nukkuvan koiraherran sängyn vierestä  :shock: Aikamoinen järkytys oli minulle, vaikka hamsteri ei ollut moksiskaan, ja piti kamalaa mekkalaa koko loppuillan, jotta pääsisi jaloittelemaan vielä lisää. Mutta onneksi loppu hyvin, kaikki hyvin, mutta tästä en toivu koskaan  ;)
~Silence is singing~

Sansku

#96
Ensimmäinen hamsuni, syrkki neiti Juice, karkasi aikoinaan häkistänsä. Oli viikon karkuteillä. Ei sitten mistään tahtonut löytyä. Asuttiin kerrostalossa, ja huoneen ovi oli aina kiinni. Ruokaa ja vettä oli laitettu, ja hävisi joka päivä pieni osa.
Meidän kissa sitten pääsi huoneeseen, ja meni yhden 1½m korkean pehmo kanin luokse. Sitten vasta välähti, että hamsu on sen sisällä! 3cm kokoisesta aukosta oli sitten neiti mennyt sisälle, ja tehnyt itselleen pesän kanin mahaan!

Näistä nykyisistä hamsuista ei ole kukaan karannut. :o Onneksi! Tosin, ei ole häkkejä. Ainoastaan terroja ja dunia. :)
Wolf ~ hybridi poju ~ 6.12.2010
Lumi ~ talvikko (hybridi?) neiti ~ 18.11.2010
Ruusu ~ talvikko neiti ~ 25.3.2011
Hertta ~ syyrialainen neiti ~ 3.4.2011
Kaneli & Mimosa ~ roborovski tytöt ~ 4.4.2011

http]

Nappula

#97
Meillä ei ole koskaan päästy karkuun, onneksi.
† Sateenkaaren Chili, pk hopeanharmaa naaras 20.10.11-10.10.2013

† Vkh tv naaras Neppari 7.8.09-5.10.11

pompeli

#98
Päätin laittaa oman kokemuksen!(vaikkakin ketju jo "vanha")  Meillä oli kerran  unohtun uuen häkin luukku aukki illalla ja  koko yön oli syrkki poika koko talon alueella
 :o ,aamulla sit huomattii avonainen luukku ja etittii hamsua eikä ollut häkissään eipä auttanut kun päivällä  varoa ovia ja katsoa jalkoihinsa sekä kun män ulos no yritimme katsoa  kaapin aluset ym. "piilot"ja tulipa vaatehuonekki siivotuksi samalla kun etsittiin nukkuma paikkaa  ;) papana ja mahollista ruoka jälkiä yritimme myös katsoa no illalla poika sitten löytyi alakerrasta miehen työtakin taskusta kun sieltä kömpi ilta touhuumaan päivä uniltaan  :grin pelkällä säikäyksellä selvittiin ja kyllä tarkistettiin/tarkastetaan joka ilta luukut vielä onnea oli että portaista selvisi ja kun koira ei tehnyt mitään  ja ettei mies töissä takki päällä

greenmint

#99
Syrkki oli pari päivää kateissa, ja se sitten löyty kylpytakin taskusta johon oli tullut iso reikä :)
Toinen robo meni massiivisen Ikea-kaapin taakse, joka oli ruuvattu seinään. Ei se tullut sieltä ulos ennen kun siirrettiin sitä kaappia.
Lilli & Lotta, ylisöpöt roboni

hamsufani123

rOSSUHAMSU lAITA ämpäriin ruokaa (jotain mistä se tykkää tosi paljon. Laita sit siihen silta. Ja kun se menee sinne ämpäriin niin sit sen pitäis jäädä sinne loukkuun odottamaan jotakuta joka ottaa sen sieltä pois. Ei olla kokeiltu luettu vaan jostain kirjasta. Edellinen hamsterini meni telkan jalustan taakse oli hirvee paniikki nähdäänkö sitä enään mutta kyllä se sieltä sitte tuli. Sitten se oli karannut sohvan alle kerran.

Niiskuneiti

Kerran on karannut ja ihan lopullisesti. Oli jotenki saanut ite häkin semmosen putkelle tarkotetun jutun auki ja pudonnut ja vissiin pääsi mun kaappiin josta pääsee koko talon lattioiden alle, tai sitte meiän kissa söi sen mutta ei sitä enää löytyny. :icon_cry:
? Vkh talvikko Friia RIP 18.6.2013 ?
? Gerbu Huli RIP  ?
?  Gerbu Vili  RIP 22.4.2013 ?
? Vkh talvikko Vilperi RIP 16.3.2013  ?

Jassicha

Mun talvikko naaras on karannu 2 kertaa mut aina on löytynyt :)
Hippu Harmaja "Xena" <3
Fontana <3
Regalis League Of Shadows "sandy"<3
Lumiruusu "ruusu"
RIP Salmix <3

Unipallo

Yksi söi itsensä ulos FP dunasta ja löytyi läppärilaukusta, jonka luonnollisesti oli järsiny piloille.  :icon_neutral:

Unipallo

#104
Kuinka ollakkaan saan jatkaa omaa kirjoitustani. Tänään ihana cinnamonladyni oli järsinyt FP dunan juomapullonreiän auki ja kadonnut! Samperi kun oli juuri tänään laittamassa reiän suojaksi metallia mutta liian myöhään. Paniikki pyyhkäisi yli kun näin sivussa ammottavan reiän ja duna oli tyhjä.  Kissojahan meillä ei enää ole mutta monta sokkeloa asunnossa ja lattiat täynnä sähköjohtoja kyllä. Mutta uskomaton tapahtui, samassa näin hamsterin! Se taiteili kilpikonnaterran reunan päällä josta sain sen kaapattua kiinni saman tien! Huh mikä tuuri!  :icon_e_biggrin: