• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsteripulinat, osa 10

Aloittaja Mustikkamaan, 09.04.11 - klo:14:01

« edellinen - seuraava »

Markka

#540
Ei mitään muuta, mutta toi Lentsun uusi avatar on ihan huippusöpö :sydan!
Meillä asustelee: Yam Yam's Chamonix 'Nalle' pk musta s. 16.9-12
Novascotiannoutaja Myrock's Rum 'N' Coke 'Muru' s. 27.6-11
Paremmilla hamstrausmailla Bella lk musta vn s.13.9-10 k.15.9-12

Marla

#541
Mulla ei ole ikinä ollut millään hamsterilla yhtä hankalaa turkkia kuin tuolla Isidorilla on. Siihen tarttuu aivan kaikki takuttumaan, saapi olla ahkerasti siistimässä. :roll:

Anzukka

#542
Meillä kovaa vauhtia tulossa hamsterihuone "kellariin" tila on hieman yli puoliksi maan alla ja siellä on yksi pieni ikkuna. Huone tyhjennettiin tänään ja lakastiin suurimmat pölyt ja roskat. Huomenna heitetään purkillinen hyönteismyrkkyä sillä siivotessa tuli aivan törkeen paljon hämähäkkejä vastaan ja hyönteiset/hämähäkkieläimet (ovat mulle ihan samoja ötököitä) on ainut eläinlaji kalojen lisäksi josta en kauhesti välitä "lemmikkinä".  Sitten illalla siivotaan ja puunataan koko tila putipuhtaaksi lattiasta kattoon, viedään vanha patteri pois ja tuodaan uusi tilalle. Ylihuomenna pääsee roudaamaan koko elukkalan alas. Alas menevät kaikki hamsterit, hiiret ja viiriäiset(kanihäkissä)(+hautomakone ja tipuboksi). Nyt helpottaa kun saa eläimet iki oman huoneen, ei tarvitse yön tullen valvoa hamsujen takia, kärsiä hiirien hajusta, eikä viirujen edun kannalta räpeltää niitä koko ajan  xD

Biltemaan matka käy ostamaan kaksi hamsu/hiirihyllyä lisää ja jostain pitää vielä väsätä yhteen kohtaan rappukäytävää lappu "VARO PÄÄTÄ" sillä alhaalla yli 160cm pitkä ihminen lyö päänsä kattolautaan jos ei tajua varoa! :D
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

jonna

#543
^^ Terveisiä kohtalotovereilta  xD

Roska-Risto ja fiskarseilla muotoiltu tukka kera kauniden pykäreunojen ja lovien....


Ja tässä Pehko. Pehkon toista puolta en kehtaa edes kuvata....  :oops:  löysin sieltä nimittäin lähinnä linnunpesää muistuttavan kyhäelmän joka sai samoin tein saksimistuomion. Pehkon tukka tekee yhdessä yössä noita linnunpesiä, siinä ei paljoa harjailut enää auta  :D

Sintturainen

#544
Kattooko hamsuimmeiset BB:tä? Norjasta on tullut vaihtoon asukas niin näyttävät Norjan BB:n tunnaria, niin siinä vipeltää tehdyssä talossa ihania helmiäisnormaaleja talvikoita  :D

Henni

#545
^Mä huomasin ihan saman :D
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa

mirauh

#546
^^Bongasin! Oli meinaan herttasia  :lov
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

Yadell

#547
Hih mäkin huomasin :lov
Kotia sotkee syyrialainen hamsteri Iiro (Sateenkaaren Zuloisuus)
sekä pupukaksikko Aapo & Nelli.

greenmint

#548
Huomasin ihan saman  :sydan
Lilli & Lotta, ylisöpöt roboni

MortimerRiddle

#549
Huomattu on  :) Vähän vaan huoletti kun niin monta samassa pienessä tilassa, muttaaah...
Suffeli-talvikko, s. 14.10.13

Cindu

#550
On tosiaan vierähtäny aikaa kun olen tääällä viimeksi pyörinyt! Meille kuitenkin kuuluu Piparin kanssa tosi hyvää, kuukausi sitten mamman tyttö täytti yhden vuoden! On se aika vaan mennyt siivillä  :sydan
[size=85]Cookie Dough \'\'Pipari\'\', naaras syyrialainen hamsteri, pks keltainen musta s. 09.09.10 ?
R.I.P Söpö uros roborovski normaali, s. 2008-10.08.10 ?[/size]

coco

#551
Sunnuntaina hakemaan uus häkki :) Tehtiin hyvä diili huutonetissä
[size=85]coco meidän pikku vipeltäjä
[/color][/size]

supiainen

#552
Uutta hamsteria olen tässä vähän miettinyt.. Ja oikein tosissani.
Rakas hömppeli Nuppuseni nukkui pois 1.5. ja nyt tuolla takapihalla kiven alla... Kukkia olen vienyt ja talvella aijon haudan pitää siistinä! Mutta tosiaa (kauheaa puhu uudesta vauvvelista!) talvikkoa olen suunnitellut hankkivani. Värin, nimen ja asumuksen suhteen kaikki on kunnossa! Agilitya alamme harrastamaan :) se nyt on selvääkin selvempää. Jos ei taidolla niin tuurilla :D vai miten se sanonta meneekään?  :haha
  Asumus olisi siis neljä kerroksinen 60 cm x 60 cm. En ole varma, mutta noin se varmaankin oli...
Toivotaan siis nyt parasta, että löydän jonkun oikein rakkaan uuden ystävän!  :sydan
[size=85]? Delfoin Elga "Nuppu"
syyrialainen, lk, musta valkoinen, s. 12.2.09 ?
[/size]

Maiju*

#553
^ Monikerroksinen kalterihäkki ei ole talvikolle ihan ihanneratkaisu, vaan esimerkiksi duna tai lasiterraario on parempi kaivelua rakastavalle talvikolle.
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

MortimerRiddle

#554
Pumpkin on mahtava nimi!  :) Onnea tulevaisuuden hamsusta.
Suffeli-talvikko, s. 14.10.13