• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Virikkeet

Aloittaja Maikkis, 17.07.07 - klo:19:11

« edellinen - seuraava »

Em.

#225
Jos liimaatte jotain kiinni niin millä liimalla liimaatte? Mikä olis hamsteri-ystävällistä liimaa?
Ei virheettömyys ole täydellistä.

blood.and.tears

#226
Erikeepperi on myrkytöntä, ainakin sitä käytettiin joskus lastentarhoissa sun muissa. Tai vastaava yleisliima, jossa lukee että on myrkytöntä. Niillä olen itse liimaillut jotain puujuttuja yhteen.
Kotona tassuttelee
Cämpsyt Pilli ja Pulla
Puput Myrtti ja Tohveli
Maatiaiskisut MiuMiu ja Pantteri

e??a

#227
Lilo ihastu kamalasti yhten mökkiin jonka sille laitoin. Sellanen punanen pikkumökki. Vaihtoi sen pesämökiksikin. XD

Oon nyt kans hakenut kaikkea pihalta. :) Oksia, kiviä ja lehtiä yms. Pihlajanlehdet on nousseet kovaksi suosikiksi. :D
[size=85]Lil Mr Mysterious "Lilo"
musta poika
s. 2.7.07 ?[/size]

Em.

#228
Kun joku tuolla aiemmin oli tehny niitä paju- siltoja ym. Niin pitääkö pajujen olla kuivia? siis ruskeita. Eikä semmosia tuoreita, vai?
Ei virheettömyys ole täydellistä.

GaneshaX

#229
Mahtaako sillä olla väliä? Luulis ainakin et vielä hieman tuoretta olis helpompi työstää :pihalla:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

BooBoo

#230
Lainaus käyttäjältä: "Em."Kun joku tuolla aiemmin oli tehny niitä paju- siltoja ym. Niin pitääkö pajujen olla kuivia? siis ruskeita. Eikä semmosia tuoreita, vai?
Jos tarkoitat nuita, mitä minä olen tehnyt niin tosiaan tuoreena on tehty. Tuore paju ei halkea niin helposti reikää poratessa kuin kuiva  :)

Em.

#231
Lainaus käyttäjältä: "BooBoo"
Lainaus käyttäjältä: "Em."Kun joku tuolla aiemmin oli tehny niitä paju- siltoja ym. Niin pitääkö pajujen olla kuivia? siis ruskeita. Eikä semmosia tuoreita, vai?
Jos tarkoitat nuita, mitä minä olen tehnyt niin tosiaan tuoreena on tehty. Tuore paju ei halkea niin helposti reikää poratessa kuin kuiva  :)


Okei, kiitos. Keräsin jo pajut, mutta rupesin miettimään tätä.
Ei virheettömyys ole täydellistä.

Woollen

#232
Löysin mökin varastosta sopivan vanerilevyn, josta rakentelin Oprille pesämökkiä. Palaset on sahattuna ja hiottuna, huomenna pääsen käyttelemään vasaraa. Luultavasti Opri saa heti uuden pesämökin dunaansa, myöhästyneenä synttärilahjana ;)

Sitten löysin mökiltä myös kivan hopeapaju-halon, jonka toin kotiin pestäväksi. Huomenna sekin päätyy Oprin käyttöön.

Eläinkaupassa tällaiset olisivat varmasti maksaneet lähemmäs kymmentä euroa. Tulee kyllä halvaksi kun itse tekee ja etsii luonnosta :yes:

Em.

#233
Kädet ihan punaset ja kipeet :D Väsäsin sen paju sillan. Oli niin pieniä oksia, ett poralla olis menny halki, teins sitte reijät ihan vasaralla ja naulalla. Väsäsin aitaa lähemmäs kahta ja puoltatuntia. Kaiken lisäksi rautalanka oli älyttömän löysää, niin lopputulos on aika kehno. Kyl mä vielä jotain käyttöä sille keksin.  :yes:  :roll:
Ei virheettömyys ole täydellistä.

Höyhen

#234
Määäh, että harmittaa. Me ollaan nyt saatu valitus asukkailta että meiän kämpiltä muka kuuluu öisin jotain ääniä. Ei keksitä mitään muuta ku että noiden kolmen otuksen juoksupyörät/kattokaltereiden kalistelu pitää kai sitte semmosta mekkalaa et kuuluu alakertaankin.  Otettiin nyt sit kaikilta pyörät pois ja katotaan tuleeko valituksia vielä... jos tulee niin sitte kaltereide repiminen kuuluu kans, en vaan millään jaksais tai haluais uskoa. ÄRR!

Kysymys kuuluu: te joilla ei juoksupyörää ole käytössä, miten teidän hamsuttimet kuluttaa aikaansa? Ei nuo pyörät meilläkään ainoa virike ole ollut, edelleen gabbereissa on pahvihärpäkettä revittäväksi ja oksia jne, mutta ei tahdota keksiä millään mitään muuta kun noikaan ei tunnu kiinnostavan ku pienen hetken, ku ne on uusia. Harmittavaa : / Tuntuu et noilla on tosi ankeeta tuolla. En todellakaan halua häätöä hamsujeni takia.
[size=85]syyrialaistytöt Välkky, Piani, Nöpö & Prinsessa<3[/size]
[size=85]talvikkopoika Vispilä<3[/size]

Isku

#235
^Jep, tuohon olisi kiva kuulla vastaus, ei viitsisi häätöä ottaa sentään.
[size=85]Syyrialaistytsyt Piani, Nöpö, Välkky & Prinsessa
Talvikkoherra Vispilä
[/size]

naira

#236
:pihalla:

Miten ihmeessä te itse nukutte siinä metelissä, jos se niin kovaa on, että naapuriin asti kuuluu?

Höyhen

#237
Tsih, helposti. En edes huomaa koko meteliä vaikka joku kiroaisikin ihan täysillä eikä saisi varmana unta. Siihen tottuu tosi nopeasti ja lakkaa huomioimasta.
[size=85]syyrialaistytöt Välkky, Piani, Nöpö & Prinsessa<3[/size]
[size=85]talvikkopoika Vispilä<3[/size]

Anskuliii

#238
Omalla syrkilläni on tällä hetkellä mm. saviruukun palasia. siis tietenkin reilun kokoisia ja ilman teräviä kulmia yms. :D
Sitten tietysti paksuja omenapuunoksia, kiviä, paljon heinää ja purua ja tasakattoinen pesämökki joka toimii "tuoreruokaravintolana"  :)

Kääppäreille olen keksinyt kivan tunnelin. se on purujen alle haudattuja pahvirullia niin, että päät ovat yhdessä. Tarkoitan että sillä tavalla yhdessä, että muodostuu TUNNELI eikä erinäisiä vessapaperirullia. Tunnelin suuaukko on purujen yläpuolella.

InnI

#239
Hipulla on tällä hetkellä terrassaan: Juustotalo(puusta tehty iso taso), juoksupyörä, mökki, pajusilta, pahviloota mökki, paljon puruja kaiveluun ja putkia.  :mrgreen:
Pikku Myyllä on terrassa: taso, juoksupyörä, mökki, paljon putkia ja paljon puruja kaiveluun. Myyn terrassa on nyt aika vähän virikkeitä, koska toi taso vie melkein puolet terrasta eikä sen alle oikein mahdu mitään purujen lisäks.  :(
Suomenlapinkoira tyttö Kiisa s. 1.12.2011