• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kasvattajanimistä

Aloittaja lentsu, 24.10.10 - klo:13:38

« edellinen - seuraava »

Vevve

#30
Lainaus käyttäjältä: "Mustikkamaan"Munki kasvinimianomus on valmis, se odottaa enää sitä maagista kahtakymmentä anomuseuroa :D

Mielenkiinnosta: kelle sun anomus menee käsiteltäväksi, kun olet itse anomusten käsittelijä?

Mustikkamaan

#31
Lähetän SKJL:ään itseni hyväksymänä, enköhän mä oo ihan tarpeeks pätevä siihen!  :P

Ei vaan, laitan sen koko hallitukselle käsiteltäväksi. Sillä mä oonki tässä sanonu monta kertaa, että jännempää se mun on anomuksia laittaa kö teidän muiden, joiden anomukset tulee ensisijaisesti vain mun luettaviksi - mun anomuksen lukee suuri vihainen naislauma!
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Saana

#32
^Syynäämme jok'ikisen kirjoitusvirheenkin. Harmi vaan, että ku oot tommonen pilkunn****ja niin sieltä tuskin edes pientä pilkkuvirhettä löytyy. xD Tämä siis kaikella rakkaudella sihteerillemme, jonka johdosta esitteitä yms ei tarvitse edes oikolukea. :sydan

Mustikkamaan

#33
^Saanan kuumehouruiset rakkaudentunnustukset  :lov

Esitteistä ym. puheen ollen, jos löytyy kirjotusvirhettä yms., niin otan mielelläni vastaan infoa siitä että saan korjattua aina seuraaviin painoksiin. Siks otan kaikesta niin pieniä määriä, ku vaikka kuin oikoluen niitä ni pelkään aina et jotain löytyy - on sit helpompi jos on vaan pieni määrä, niihin jaksaa käsinkin tarvittaessa korjata. Nytki löysin vanhasta Hoitopussista tosi ison virheen vaikka sitä on lukenut niin moni! En kyllä kerro mikä se on :P Poskarin viime tekstissäki mulla oli ihan massiivisen luokan aivohäiriö käynyt, mutta onneks se nyt ei oo muuta ku lähinnä nolo, ettei semmonen mikä vaikuttais suoranaisesti mihinkään. Esitteet ja pussit on moneen kertaan luettuja, mutta aina niistä voi jotain löytyä (ja mun jäliltä varmasti löytyykin...).
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

AnsaLucia

#34
Täällä odotellaan kuin kuuta nousevaa tietoa kasvattajanimenlaajennuksen hyväksymisestä...  (tai hylkäyksestä  :kieli ).  Kaksi pentuetta sulosyrkkejä möngertää terroissa ja yritän vetkutella rekkareiden tekemistä sattuneesta syystä. Mutta joo... odottavan aika on pitkä...
Arja M
Tarinan talvikot, campbellit ja syyrialaiset

"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat. ..."
Tuntematon sotilas / Väinö Linna

Mustikkamaan

#35
Mä voisin kyl nyt ahdistella sitä, eihän tästä mitään tuu et nää kestää näin kauan  :shock:
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Vevve

#36
Mä pistin itse siitä robonimianomuksesta kyselyä ku ei alkanu päätöstä kuulua siihen luvattuun päivään mennessä.

AnsaLucia

#37
Olen minäkin laittanut jo aikaa sitten...  :<
Arja M
Tarinan talvikot, campbellit ja syyrialaiset

"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat. ..."
Tuntematon sotilas / Väinö Linna

Mustikkamaan

#38
Ahkeroitukaahan ihmiset niiden kasvattajanimianomustenne kanssa! Tiiän monen monta heeboa täältä, joilla varmasti olisi edellytykset sille :) Esmes Wiidii, Jonna, KaisaM, Saana, Mirkku. Kukas vielä? En tietty tein jalostuseläin- tai jäsenyystilanteita tiiä, mutta näin foorumilla tein kasvatusta seuranneena vois todeta että edellytyksiä on!
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

MirkkuH

#39
Joo mä otan sen viikonlopun hommaksi :)

Vevve

#40
Saanan anomus ainaki oli siinä kuosissa et sen ois voinu jo lähettää, ku Saana näytti sitä tuomarikoulutuksessa.  :D

jonna

#41
Mulla olisi muuten paprut valmiina kasvisanomusta varten mutta kun ei saa aikaiseksi rekattua noita ötöjä  :P

No jos sitten kun jää lomalle, tai sitten taas unohtaa koko asian siihen mennessä  xD

KaisaM.

#42
Samoin, kaikki muut on valmiina, nimikin jopa! Mutta rekkaaminen ja muu paperisota vaan tökkii. Ehkä joskus...  :D
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Ely

#43
"Kasvisanomus" kuulostaa hauskalta :D Kun eilen kuulin sen ensimmäisen kerran niin mietin hetken että mistä ihmeen kasviksista on kyse ja miksi niitä pitää anoa.
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

Saana

#44
Mulla o vaa kasvinimianomus tekeillä. Kasvikset syödään. :P