Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Anchali

Tampere tai lähikaupungit (hyvien julkisten kulkuyhteyksien päässä), heti olisi täällä yksi innokas kurssille osallistuja!  :icon_smile:
Hui kauheeta millasen unen näin viime yönä.  :woot: SHY järjesti hamsterinäyttelyn jossain vanhassa, purkutuomion saaneessa tiilirakennuksessa (näytti unessa vanhalta tehtaalta). Kaikki meni ihan hyvin siihen asti, kunnes tuli kauhee maanjäristys ja hamsuboksit alkoi tippuileen pöydiltä. Siinä vaiheessa meidät neuvottiin jättämään hamsterit siihen ja kiiruhtamaan ulos. Heti kun olin päässyt ulos, niin rakennushan tietty sitten sortui. Osa ihmisistä jäi sinne, samoin kaikkien hamsterit. Kun järistys oli ohi, ihmiset alkoi kaivamaan hamstereita raunioista ja niitä vipelsi ympäriinsä, puhumattakaan siitä uhrien määrästä. Siellä oli oikein tiimi, joka pyydysti elossa olevat, karanneet hamsterit ja sitten huutelivat, että "täällä olisi nyt löydettynä naaras syrkki musta, kenen mahtaa olla". Omistajuus todistettiin sillä, että hamsteri suostui menemään väitetyn omistajan kädelle.  :icon_rolleyes: Lopuksi pidettiin vielä adoptio tuokio, koska kaikki hamsterit eivät olleet löytäneet omistajaansa. Itselle siinä unessa tarttui mukaan roborovski. Että tällästä tällä kertaa.  :icon_lol:
Syrkkejä 2
Talvikoita 2
Roboja 1
Eli yhteensä 5 nuuskutinta.  :sydan:

Ja enemmänkin olisi, jos olisi tilaa!  :icon_e_biggrin:
Helsingin näyttelystä kotiutui tällänen poju: Cheersbigears Remington, normaali talvikko. Kutsumanimenä Hemminki.  :loov:

Tulossa ollaan neljän hamsterin voimin.  :icon_smile: Innokkaana jo ilmoitin kaikki hamsut, mutta sähköpostilootaan ei tullut automaattista vahvistusviestiä (katsoin roskapostistakin).  :wassat:
Mä (Iina Lehtiniemi) voisin olla sihteerinä Martinalle eli lemmikkikääpiöt ja lasten lemmikit. :icon_smile:
Mä (Iina Lehtiniemi) voisin olla Elylle sihteerinä, kun talvikkojen sihteeröinti olikin jo mennyt..  :icon_smile: Ja oon kasvissyöjä.
Kyytitarjous. Mä oon lähdössä Karoliinan kanssa Tampereelta tänne näyttelyyn autolla ja samana iltana takaisinkin päin. YKSI ainakin MAHTUIS vielä KYYTIIN niin sais bensoja jaettua eikä tulis niin isoa summaa yhelle  :icon_smile: Ei kukaan täältä Tampereelta tai lähistöltä ois lähössä näyttelyyn? Laita yv ja ilmoita siitä vaikka vielä tässä ketjussa niin huomaan lukea sen. Näyttelyn jälkeen tulee varata sen verran aikaa, että jäädään auttamaan näyttelyn purkamisessa.
Voivoi, taitaa jäädä tää näyttely multa nyt väliin, kun vaikutti junalla matkustaminen aika hankalalta...  :icon_sad: Tietäiskö joku jotain, joka menis tänne näytsiin ja takaisin autolla Tampereelta? Tai vaihtoehtoisesti Tampereen ohi. Voisin jakaa bensakulut.  :icon_smile:
Itseäni vähän mietityttää tuo eteisessä ulkoiluttaminen, varsinkin jos kyse on  tuulikaapista, jossa on aina vetoa. En ehkä ottaisi sitä riskiä, että hamsteri vilustuu (varsinkin näin talvisaikaan eteinen saattaa olla liian viluinen paikka). Lisäksi saattaa olla vaarana, että joku perheenjäsen tai sukulainen tulee ulko-ovesta sisälle ja hamsteri pääsee karkuun ulos. Vessassa/kylpyhuoneessa vapaana juoksuttaminen saattaisi olla parempi vaihtoehto.  :icon_smile: Lisäksi kaupassa on myytävänä jyrsijän aitauksia, mutta ne eivät kyllä ole kovinkaan suuria.
Pikkuinen linssilude Oili / Enkelintekijä :sydan:

Mä varmaan tuun tänne, kun juna näköjään on perillä alle puolessa tunnissa.  :icon_smile:
Härregud mikä määrä talvikoita tosiaan.  :no: Onneksi ei tarvitse tumput suorassa istua ja jännittää koko aikaa, kun uskaltauduin taas sihteröimään.  :enkeli:
Mulla on hamstereilla käytössä Mörtti Röpö, koska sitä saa oikeestaan jokaisesta eläinkaupasta (esim. paikallisessa Faunattaressa ei myydä ollenkaan kutterinpurua, mutta Mörttiä kylläkin).  :icon_smile: Tarkoitus olis kyllä siirtyä johonkin vähän pehmeämpään kuivikkeeseen, kun syrkkien turkit ei ilmeisestikään pidä tosta ihan hirveesti, ainakaan sen perusteella, mitä niiden mahapuolelle katsoo... Hemparadea olen miettinyt, mutta jos se haisee jotenkin oudolta, kuten Vevve kirjoitti, niin en sitten tiedä. Osaisko joku suositella jotain hyvää hamppukuiviketta? Hajime mainitsi Hampaströn, mistähän sitä vois ostaa?
Kiitos paljon!  :icon_smile: Toi auttoi jo kovasti tän suunnittelun kanssa.