• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsteripulina nro 7.

Aloittaja Essi, 19.11.09 - klo:16:29

« edellinen - seuraava »

Saana

#840
Kert kaikki muutki kertoilee uusista ni mä kans... Meille tulee 2 erittäin odotettua erisukuista robotytskää vkl:na. <3 Onneks noi tulee ku olisin muuten ollu ihan kade tein uusista hampsuista! :P

Santsa

#841
Lainaus käyttäjältä: "Ninde"Oothan sä täälläkin, nyt vasta tajusin! :) Minkäslainen kaveri sulle sit tulee?


Täällä ollaan, et kato vaan ehkä tunnistanut kun kuva on vähän eri kuin Facebookissa ;) Mulle tulee tuolta Saanalta pitkäkarvainen naaras, todennäköisesti se mysteerivärinen kellertävä, jonka väriä täällä foorumillakin on yritetty tunnistaa :)

Ninde

#842
^No niin, kiva juttu! Sit saadaan tänne kuvia tyttelistä jatkossakin, jos sais sen värinkin jossain vaiheessa määritettyä.  :)

Essi

#843
Meidän tyttelillä  oli maanantaina nimipäivät:) Ajattelin tänään että voisin tehdä jotain kivaa tuon Pilven kanssa. Onkos teillä mitään ehdotuksia?=)

ammie

#844
Meidän Bravolla oli eilen synttärit ja ensimmäinen vuosi pamahti mittariin.  :sydan En sitten lahopäänä muistanut edes onnitella herraa, mutta saa tänään jotain erikoisherkkua, kenties hamsukakun.  :)
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Vevve

#845
^ Onnea Bravolle! Bravon veli Köntsä sai kuivattuja katkoja ja puuroa synttäriksi  :D

Anonymous

#846
Ois kiva jos foorumilla ois pian joku aiheinen hamsteri-kuvakilpailu! Mä haluaisin osallistua Leevin kanssa. (:

Saana

#847
Ääh, nyt mua kyllä vähän ärsytti käydä eräässä eläinkaupassa. En tiedä oliko itse kauppias, mutta kertoi, että heillä syrkkinaaraat saavat _vain_ muutaman kerran elämänsä aikana poikaset. Olin että AHA... Sinne eläinkauppaan pitäisi kyllä varmaan laittaa yhdistykseltä jotkut ohjeet, kun poikasetkin vierotetaan 6-viikkoisina. :/

tintsku

#848
Huih, Neela kyllä säikäytty kunnolla.... Menin tuossa kymmenen aikaan antamaan hamsuille iltaruuan ja ihmettelin, kun Neelaa ei näkyny syömään ja huomasin sen juomapullon reiän alapuolella reiän, josta se oli sitten karannut vapauteen. Piti sitten tyhjentää melkein koko huone, että saan löydettyä sen, mulla oli kyllä jo aavistus, että neela on kuollut. No ei se sitten ollutkaan, puolen tunnin etsimisen jälkeen vihdoin löysin sen kaapin alta, ihme ja kumma, ettei ollut lähteny pois huoneesta, kun ovi oli kuitenki osittain auki. Raukka oli ihan nälissään heti alko syömään, kun ruokaa annoin.
Siirsin sen nyt sitten loppu elämäkseen terraan, ettei karkaa enää.

Jatsi

#849
Voithan virittää piensilmäistä verkkoa siihen häkin pinnojen päälle? :)
Pieni laumani:
Formula - lk soopeli vn - 10.05.-08
Paulette Vappupouta "Memmu" - pk soopeli - 30.04.-09

Anonymous

#850
^Joo tekisinkin jos osaisin... xD   Noh. ehkä joskus isä kerkeis...  ;)

Heli

#851
Mein tuleva mamma vähän siivoili äsken terrassaan; keräili jyväkupista tippuneita jyviä takaisin kuppiin. Oli musta jotenkin hassu näky, kun yleensä nuo vaan viskoo niitä jyviä ympäriinsä ja rahtaa omiin varastoihinsa, mutta tää keräili yksitellen puruista eksyneitä jyviä ja kävi heittämässä ne takaisin kuppiin.  :D
Destiny's hamsterit 2001-2009

HamsterSailor

#852
Meijän Peppi on ihan samanlainen, mutta ensin se viskoo ne ruoat pois kupista ja sitte rupee keräilemään parhaimmat takas XD

Vilma

#853
Ei enää kauaakaan, kuin Kerttu ja vauvat tulee VIHDOIN kotiin!  :sydan Tänään hakemaan vielä yhdelle naperolle duna äitin kaverilta.
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

Jatsi

#854
VOI PYHÄHAMSTERINJYSÄYS SENTÄÄN!

Sain Kaarnan tuhoamisvimman aisoihin laittamalla sille O-oun muovisen juoksupyörän ja olin hyvin tyytyväinen.

Tänään sitten se tyytyväisyys katosi. Noissa juoksupyörissähän on ne "tukiosat" jotka menevät sen pyörän reunasta toiseen, mihin sit saa sen telineen kiinni että se pyörii. No muovisessahan ne ovat muovia.. Ja Kaarna neiti oli todennut että ne on sen mielestä turhat. Oli mokoma viikon sisällä narkskutellut niitä ja katkaissut yhen toisesta reunasta ! >:(

Vielä 3'sta kohtaan kiinni ja pyörii ihan hyvin, joten siirsin muovisen Memmulle ja metallisen Kaarnalle.
Nyt miul on veto käynnissä et kauan Kaarnan metallisessa kestää lakana (jonka oon virittäny pinnojen väliin) siinä pinnojen välissä, vai siirtyykö jo ensi yönä pesän pehmukkeeksi x.X Jos se tuon lakanan repäisee pois niin saa kyllä pärjätä ilman juoksaria ja alkaa taas meluamaan hulluna. Kun tuossa lakanassa nuo oamt riskinsä on. x.X
Pieni laumani:
Formula - lk soopeli vn - 10.05.-08
Paulette Vappupouta "Memmu" - pk soopeli - 30.04.-09