Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Nooruli

Lopetin Kurpitsan kesyttämisen pari kuukautta sitten ihan hyvällä omatunnolla, koska se on vihannut alusta alkaen kaikkea mikä tapahtuu häkin ulkopuolella, kädessä pitämistä ja jopa virikkeellistä aitausta huoneessani. Kurpitsa on tyytyväinen omassa häkkivaltakunnassaan ja on erittäin reviiritietoinen neiti?  :lov
^ Tosi upeet terrat !   :huh Oon kateellinen  :S
Uskallanko käyttää Kurpitsan häkissä Olympian Haapake merkkistä haketta, vaikka normaalisti olen mörttiä käyttänyt ja hyvin on toiminut, mutta kutterista tuli Kurpitsalle silmä-oireita? Kun ei Stokkalla ollut mörttiä enää ollenkaan niin tarttui sitten toisenlaista haketta mukaan. Pelottaa vaan, että Kurpitsan silmä rupee taas oireilemaan olympianista kun on hienojakosempaa kun mörtti.  :kieli
Olisiko täällä ketään Kurpitsan siskoja/veljiä? Sellon Faunattaresta ostin 28.11.10 ja siellä oli vielä tosi paljon poikasia jäljellä. Poikaset siis synt. 13.10.10 !  :)
Okei, teen sitten varmaan semmoisen verkkokannen. Terraarion mitat on muuten 75x34 cm(pituusxleveys) kun siitä oli tossa puhetta. Olisiko kenelläkään muistissa sen ohjeen sivua, missä ohjeistetaan semmoisen verkkokannen tekemiseen?
Miten on, käykö lasiterraarion kanneksi semmoinen ihan sitä varten teetetty kansisysteemi, että siinä on molemmilla sivuilla lasia ja keskellä metallia missä reikiä ( sis. reijät sen kokoisia että hamsteri ei voi karata)? En tiedä tietääkö kukaan mitä tarkoitan, mutta se toinen niistä laseista on liikuteltava. Mietin vaan sen ilmanvaihdon kannalta, että onko varmasti tarpeeksi riittävä?
Millai toi hamstrauskisa toimii?
Siis et missä ne hamsut on kun ne hamstraa jne?  :)
Ei meijän Kurpitsa osaa mennä, tippuilee niistä väleistä  :oops:  :sydan