• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsujen wikisivu

Aloittaja hitan, 24.10.07 - klo:01:14

« edellinen - seuraava »

Nape

#480
^Voi Minniä :cry:  Pitäisköhän käyä eläinlääkärissä armahtamassa toinen :(

Me tultiin Kokkolaan, mun ja miehen vanhemmat asuu täällä ja kaverit ja muu suku. Taikahamsu käy huoltaan hamsulit meillä. Mut kyl on ikävä niitä. Tekis mieli ajaa jo kotiin murujen luo :oops: .
Noh, ajattelin käyä kaupungilla katsastaan eläinkauppojen hamsutilanteet. Täytyy ehkä jättää lompsa kotiin ettei tuu tehtyä heräteostoksia :lol:

petosiru

#481
^^ Voi harmi. Kuulostaa siltä että Minni on niin huonossa kunnossa että pitäisi lopettaa..  :(
Ei kärsisi sitten enää.

Ja Nape, koita nyt olla ostamatta hamsuja sieltä..  ;)
Eläimet ei ole mulle harrastus, vaan elämäntapa!
Ja ollu jo yli 20 vuotta.. ;D

[size=50]     Tai oikeestaan kohta 30, mut kuka niitä vuosia laskee.. ;o)[/size]

HamsterSailor

#482
Mietin kanssa sitä... :cry:

Edit. Äitini soittaa eläinlääkäriin ja kysyy niiden mielipidettä asiasta.

Nape

#483
Kävin kirpparilla tuossa ja löysin 2 eurolla ison metallisen juoksupyörän. Täytyy pestä se hyvin ja paperittaa niin saa sit Ullalle myöhemmin laittaa, kun ikää on tarpeeks.

Mä jo niin suunnittelen, että jos siel eläinkaupassa olis joku verraton kaveri myynnissä, että oisko ketään tuttua kellä tääl kokkolassa jolla ois vaikka duna lainata pariks päiväks xD

HamsterSailor

#484
Rauman eläinlääkäreistä toinen on lomalla ja toinen ei vastaa... Katotaan nyt, soitetaan yhdelle tutulle ulkopaikkakuntalaiselle lääkärille. Tulee itellekin huono olo kun toinen on tuossa tilassa :(

Anonymous

#485
Nape: Varaat sen siihen asti kun olette lähdössä kotia päin ja hommaat jostain vain kuljetusboxin taikka karkkilootan johon teet kanteen reikiä.

Nape

#486
No eipä ollu yhtään hamsteria eläinkaupassa. Kolme oli tullu toissapäivänä, nii eilen oli menny kaks ja tänää aiemmin päivällä se viimonen. Huomena kuulemma tulee lisää.

Gina

#487
Hihii, jännittää kauheesti, huomenna tulee vauva kotiin ! Mulla ollu aiemmin 5 syrkkiä, nyt ollu pari vuotta taukoo ja huomenna haen pikkusen kotiin :) laitoin tänään jo ton dunan valmiiks, rakentelin sille kopin ja semmosen kulmatason sinne, kaikki valmiina huomiseks :)

HamsterSailor

#488
Nyt Minni on jo selvästi parempi, hengitys on normalisoitunut, silmät auki, käy tarpeillaan, juomassa ja syömässä. Eikä tallustellessa hoipu. Jos se eilinen johtui vain jostain rytmihäiriöstä tms.... :huh Vaihdoin juoksarin yhteen lisäpiilopaikkaan, kun Minni niissä tykkää lymytä :) Ei hän enää vanhuudelta juoksupyörässä ole.

Tüna

#489
Palailinpas taas tänne foorumille, oon kyllä seuraillu näitä ketjuja sillon tällön mutta ei oo tullu kirjoteltua mitään vähään aikaan. :)

Meillä alkaa molemmat syrkit olemaan pikkuhiljaa vanhuksia, Valiolla ikää pian 2 vuotta ja Vauriollakin sen 1,5 vuotta. :/ Syrkkiä ei varmaan näitten jälkeen sitten ookkaan taas vähään aikaan tulossa mutta oon jo pitemmän aikaa haaveillu talvikosta vaihteen vuoks... :lov  

Täytyis varmaan katella noille hamstereille jotain virikkeitä kun tuntuu että niitten häkit on aina niin samanlaiset vaikka yritän vaihtaa sisustusta joka kerta kun siivoilen, harmittaa vaan kun kaikki hienot viritykset on niin kauhean kalliita mun opiskelijabudjetille.  :<

Nape

#490
Ihanaa olla kotona, hamsutki tuli aika nopeesti tervehtiin, kun eilen yöllä kotiuduttiin. Täytyiski ottaa nyt itteään niskasta kii ja siivota häkit. Sen jälkeen voiski imuroida muuten vaan.


Hyvä jos Minni on parempana :)

Cindu

#491
Robo syö normaalisti vaikka onkin vanha ja se on ihan hyvä juttu, mutta nuo paiseet on kyllä kauhea riesa, kun ylösnouseminen on jo työn takana.. Taitaa olla tosiaan aika päästää vanhus kärsimyksistään hamstereiden taivaaseen. :(  :sydan On se jo meillä melkein kaksi vuotta ollut ja hyvä elämän on elänyt.
[size=85]Cookie Dough \'\'Pipari\'\', naaras syyrialainen hamsteri, pks keltainen musta s. 09.09.10 ?
R.I.P Söpö uros roborovski normaali, s. 2008-10.08.10 ?[/size]

Sohvi

#492
Bellamo täyttää ensi kuussa 2v.! Tai toivotaan, että eläisi edes sinne asti  :roll: Tietääkö kukaan mitään halpaa paikkaa mistä voisi ostaa mörttiröpöä? Riksun PetPointissa 10 L maksaa 5,60e.. Kallista... Kun taas Pet-exposta ostin 3e kpl. Paketin koolla ei ole väliä, kunhan saisi halvalla.
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi

Cindu

#493
Ite sain Lemmikin valinnasta 20 litraa mörttiröpöä hintaan 8,90.
[size=85]Cookie Dough \'\'Pipari\'\', naaras syyrialainen hamsteri, pks keltainen musta s. 09.09.10 ?
R.I.P Söpö uros roborovski normaali, s. 2008-10.08.10 ?[/size]

Hamsunen

#494
Juu elikkä minulla olisi muutama kysymys je ne on tuossa  alhaalla . Jos joku tietää siihen " vastauksen " niin kertoo   Tänne voi myös tulla kysymään omia kysymyksiä. Jos ei tiedä jotain :sydan

Joten kysyn itse tähän alkuun hiukan kysymyksiä
- Miten hamsterin saa lihomaan.?

- Onko hamstereille tarkoitettu vessa hiekka pahasta. mitä käy jos hamsteri syö sitä?

- Miten kanan muna pitää  valmistaa ennen kuin sitä voi antaa hamsterille ?

- Onko hamsterille pahasta jos sille ostaa uuden nudnan/häkin/ terraarion. ( Tai siis kestääkö siihen tottumisessa )

Olisi kilttiä jos osisit vastata .  =)