Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - delfi76

Minullakin muutamassa poikueessa sivuvärinä mustaa syntynyt, täällä erää hopeamustaa
Hei mahtusko kelleen kyytiin kahta naperoo Hyvinkäältä Lappeenrantaan??? oisivat menossa Even hoiviin
Mä manguin pienenä aina jotain eläintä ja sain lopulta undulaatin, sen kuoltua sain uuden undulaatin.... En ees muista oliko kellään kaverilla hamsteria, gerbuja kylläkin. Eläinten ystävänä kävin sit isompana eläinkaupassa katselemassa eläimiä ja siellä olen hamsteriin törmännyt eka kerran.
Eka hamsu tuli mulle vähän niinkö vahingossa olin 17v. erään tutun laspi oli tullu allergiseksi ja hamsulle piti löytää koti. Äiti oli ulkomailla ja kun se soitti niin kerroin hätäseen, että nyt mun on pakko pelastaa se kun se muuten lopetetaan... en saanut kyllä kunnon lupaakaan, mutta hamsu muutti meille silloin (äiti ei tykänny eläimistä erikoisemmin) Turbo-Taku oli PK creme vn uros tuolloin noin 1vuoden ikäinen ja eli mullakin liki 2,5vuotta  :loov:
Sen kuoltua on ollut punakorvakilppari, seeprapeippoja ja koiria.
toisen koiramme kuoltua 2010 Aloin isännälle puhuu, että Tyttäreni haluaisi hamsterin joka sit hänelle ostettiinkin synttäri lahjaksi Nöpö oli pk normaali naaras (ostettiin muka pk uros) ja sit tietenkin pojan piti saada oma hamsu ja helmikuussa 2011 tuli Jekku LKS kyyhkynharmaa vn naaras (piti olla pk uros) han kasvattajlta ostettiin...
Huomattiin näyttely ilmoitus ja mentiin Nöpön kanssa sinne tutustuttiin Simonahon Paulaan joka tykösty Nöpöön ja sit teetettiin meillä eka poikaset ja kotiin jäi Crossi pk keltainen  UROS  :D, ja sit Jekkukin teki poikaset ja ja ja ...
no tiedättehän....

Lainaus käyttäjältä: Tierra - 13.04.13 - klo:15:11
Saiskohan tätä ketjua sotkea parilla kysymyksellä:
- mitä tuotteita yleensä tilaatte?
- tuleeko kaikki tavarat samasta kaupasta vai tilaatko yhtä tuolta ja toista täältä ja kolmannen haet jostain liikkeestä?
- mikä vaikuttaa ostopäätökseen? (aikaisemmat kokemukset, hinta, kotimaisuus, et saa ko. tuotetta muualta ja haluat juuri sitä yms.)
- mikä saisi sinut vaihtamaan toiseen verkkokauppaan ts. oletko uskollinen vain yhdelle?
- mitä toimitustapoja käytät ja mitä haluaisit? Maksaisitko esim. siitä että saat tuotteen kotiovelle (muulloinkin kuin päivällä kuten postin paketeissa on tapana) vai haluatko noutaa tuotteen (eli säästää postikuluissa) jos se on samalla paikkakunnalla?
- mitä tuotteita et ole löytänyt näistä kaupoista ja mitä kaipaisit?
- Oululaiset! Mitä tuotteita te haluatte ostaa?

Pahoittelut jos tätä ei olisi saanut laittaa tänne, saa tehdä oman ketjunsa näistä = )

Mä tilaan nykyään candycanelta, nopea toimitus (hyvässä lykyssä jo seuraavana päivänä oventakana) kotiin asti, silti postikulut aina vain 5€
-Joskus tilannu myös zooplus.com:sta isoja puujuoksareita ja vessahiekan haen yleensä kivijalka kaupasta koska hyväksi havaitsemaani WC hiekkaa ei vaan saa netistä.
-Candycanesta tilaan yleensä mörttiröpöä, myös pellavaa kokeiltu, ruokaa mm. rodoa, rapunzelia ja niihin lisukkeeksi määpähkinää, banaanilastuu, porkkanalastuu, auringonkukansiemeniä, kurpitsansiemenii yms...
Tilaan välillä myös jotain tuotteita kuten puusiltoja, hamsteri WC yms..
-Käytän tätä nettikauppaa siksi että se on kotimainen joustava, nopea, edullinen ja heillä on paljon sellaisia artikkeleita myynnissä mitä käytän.
-Olen tilannut muualta pari varaosaa dunaan (vakikaupassani ei ollut sitä merkkiä tarjolla) ja puujuoksareita, mutta muuten käytän candycanea
-Candycane toimitaa aina koti ovelleasti (postikulut kiinteät 5€ vaikka tilaisit mitä) erittäin vaivatonta etenkin nuo isot mörttiröpösäkit painaa, jos saisin samaan hintaa paikkakuntani eläinkaupasta niin en ehkä tilaisi.
-No en oo sitä lindo rod jyrsijän vessahiekkaa löytänyt
-En oo asunu Oulussa kohta 14vuoteen :D
Enhän mää kauaa malttanut oottaa ja Voltti sai tänään asumuksekseen ison häkin ja arvatkaa löytykö juoksari heti :nuija:  Mutta tällainen sisustus tällä kertaa  :puna:
Primrosen ja Charming Child:n poikue oli meillä järjestyksessään kolmas.
Tytär valitsi nimi teemaksi Monster High:n    :icon_razz:

N. Frankie Stein             PK    Kyyhkynharmaa
N. Venus McFlytrap        PK    Musta
N. Robecca Steam          LKR  Kyyhkynharmaa
N. Scelita Calaveras       PKR  Kyyhkynharmaa
N. Spectra Vondergeist  LKR  Musta
N. Jinafire Long              LKR  Musta
U. Holt Hyde                   PKR Musta  (tää hämäs rekkasin tän LKR, ja sit alkoki kasvattaan turkkii :D)
Yleensä suosin isoa häkkiä, ja Voltillekkin sellainen on kellarissa odottamassa sisustamista. Mutta hetken typy saa asustella viela tässä dunassa :)
Monsteri poikueesta kotiin jäi LKR musta  Spectra Vondergeist alias Voltti
Kasvatanko??? multa on kysytty pari kertaa, mitäs tuohon vastais joo ja en? Meidän vakio hamsteri määrä on kolme ja ne saavat aina elää meillä loppuun asti, eli poikueita tulee olemaan ehkä kerran vuodessa. Jos meillä käy tuuri ja uusi naaras on kaunis ja jalostuskelpoinen kaikin puolin, suosin hamkinnoissani aina kasvattajia. Värit ovat rikkaus en siis ole ronkeli sen suhteen mitä värejä ulos tulee, mutta tietty pitää vähän miettii mitä kannattaa keskenään yhdistää  :puna: ja tietty myös tuo sukupuu kattoo ettei ois lähi sukulaisii, itsestään selviä asioita siis eikös :yes:
Mites kyyhkynharmaa ja suklaa, mitäs sieltä vois tulla??
Meille kotiutui Paulalta (taikahamuli) Tällainen ihana PK kyyhkynharmaa neito Primrose alias Roosa
Mun tyttären (koko perheen) eka hamsu jouduttiin lopettiin tiistaina. Lopetuksen aikana minultakin tirahti pari kyyneltä. Lasten kanssa on alusta asti puhuttu siitä, ettei hamsterit ole niin kovin pitkäikäisiä lemmikkejä ja että hyvä lemmikin omistaja tietää milloin on aika luopua :loov: Anette tyttäreni totesikin, että Nöpöllä oli hyvä elämä ja sitä rakastettiin paljon. Me myös hautasimme Nöpön yhdessä pihallemme ja laitoimme kivenkin ja lyhdyn palamaan.

Nyt tyttäreni odottaa jo innoissaan uutta hamsteria joka kotiutunee meille kk päästä, nimeä miettiessään hän kuitenkin sanoi ettei siitä uudesta tuu Nöpöä, koska voi olla vaan yksi Nöpö :loov:
Ihania tulokkaita kaikilla :loov:  Me täällä odottelemme Paulan Ronja hamsun nakeroiden kasvamista viel noin kk ajan... Kyyhkis tai cinnamon tyttö sieltä sit meille tulee. Hauskinta tässä on se, että oman kakkos poikueeni emo Jekku on tuon tulevan hamsuttimen äidin äidin äiti. :loov:
Meidän asumukset  :loov: Ison porukan nuorimmalla Crossilla ja tytöt "kerrostalossa" Nöpö ylhäällä ja Jekku alhaalla, häkit sijoitettu olohuoneen yhdelle seinän pätkälle.
Onhan niihin varmasti satasia uponnut.... mutta esimerkiksi asumuksia vaihtaessa olen aina vanhat myynyt ja sillä puolella oon aika vähällä päässyt. Oon siis ostanut ja myynyt käytettyjä häkkejä, en oo ostanu uutena :)