• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Poikaspäiväkirjat 2

Aloittaja Aya, 23.02.10 - klo:17:51

« edellinen - seuraava »

Mustikkamaan

#870
^Ihanaa  :lov

Mä yhdistin mein talvikkopariskunnan  :sydan Toivottavasti siellä temmeltäs muutaman viikon päästä pikku safiireja  :lov
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Vevve

#871
Määkin yhdistin talvikkopariskunnan, tällä kertaa helmiäisnormaali ja normaali  :sydan  Eilen oltiin jo työn touhussa...  :D

Sintturainen

#872
Saapas nähä, meillä astutuksesta 8 vrk. En päässyt kokeileen 4 vrk.n päästä, nyt naaras haisi kyllä kiimalle, mutta ei antanut uroksen astua. Eikös jotkut naaraat kiimaile ihan silleen että antavat astuakin vaikka ovat kantavana...  :S
Mutta ehkäpä on toivoa että masussa ois jotain eloa  ;)

jonna

#873
Meillä on täysi tusina syrkkipirpanoita  :lov  Ikää nyt kaksi viikkoa ja kuhina on kova. Väreinä näkyy olevan mustaa, hopsua ja hopeamustaa nauhalla ja ilman.

Mustikkamaan

#874
Lk mustaa??  :hyper Mullemulle?!  :sydan
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

jonna

#875
Ainakin kaksi mustaa ipanaa tuolla on  :)  itselle en varmaankaan mustaa nyt jätä joten vapaalla jalalla oisivat  :D  (jos ne vaan kelpaa... :oops:  )

Ninde

#876
Hännät on suorat! :) Vähän riskillä mennään tuon uroksen kanssa kun se on vasta 4 kk sitten kun olisi tarkoitus astuttaa, mutta naaraalla tulee kohta ikä vastaan (täyttää 8 kk)...

Marla

#877
Mulla on nyt kolmisen päivää ollut kiinaripariskunta yhdessä, eikä kyllä yhtään uskalla vielä toivoa mitään, vaikka jo ensimmäisenä iltana nukkuivat kylki kyljessä, sillä sen verran tukkanuottasilla ovat aina välillä olleet, mutta näkyvää vahinkoa ei kummassakaan osapuolessa ole, eikä toivottavasti tulekaan. Liiemmin ei meluakaan ole syntynyt, mutta kyllä tuolla ollaan peräkanaa paineltu ympäriinsä.
Kyllä voittaa tuon pariskunnan meno minkä tahansa saippuadraaman. :roll:

Nape

#878
Onnea Jonnalle poikasista :yes:

Mä niin toivon, että Marlan kiinarit lisääntyis xD  :angel

Nape

#879
No niin, nyt ois Lindan pitäny saada pentunsa, mut eilen illalla se vuoras mökkinsä niin, että sinne ei kyllä näe yhtään mitään, oviaukon edessäkin kauhee puruvalli, terran pohjan kautta näkee vaan ruokaa ja papereita. Mitään ei kuulukkaan, joten toivottavasti kaikki on hyvin. Täytyy laittaa sille ruokaa lisää ja toivoa, että se kävis niitä hakeen, että näkis onko se itse kunnossa ja onko siellä penikoita ja onko ne elossa.

EmmaTi

#880
^Just samoin meillä Helmi teki, eikä kuulunu koko päivänä inahdustakaan. Mä jo ehdin miettiä vaikka mitä.
Vasta illalla kahdeksan korvilla emo tuli syömään ja juomaan, silloin varovasti kurkkasin niin pentusiahan siellä oli.

lentsu

#881
Käyttäkää nenää.  :) Mulla on huono korkeiden äänien kuulo, joten on vaikea kuulla ihan vastasyntyneitä poikasia, jos ne eivät huuda ihan hirveän kovaa. Mutta olen oppinut haistamaan, milloin synnytys on tapahtunut. Se on semmoinen pieni mieto, omanlaisensa tuoksu.  :lov

Nape

#882
No mä en haista mitään, ko nokka aina tukossa, mut Linda ainaski elossa, koska näin sen terran pohjan läpi ja jotain se teki, ilmeisesti söi. Oli vaan niin pieni kurkistuskohta ettei nähny ku Lindaa vain.
No odotellaan nyt. Mä oon niin kärsimätön :D

Saana

#883
Meidän Curling-tytyllä on laskettu aika tänä iltana. Jännittää niimmaan hirvittävästi! Toivottavasti kaikki vaan menee hyvin. Hamsuvauvakuume hipoo täällä jo ainakin pilviä! :)



Mamma on Jonnan kasvatti Girly Curly Girl (lk rex normaali kk) ja isukki oma kasvattini Ärripurri (pk minkki, kantaa reksiä). Ja ennen ku joku sieltä viisaana sanoo jotain niin :nocreke: joojoo. :D Jos jotain kauheasti kiinnostaa, miksi juuri tällainen yhdistelmä niin mailiosoite on tuossa alhaalla. :)

Alice

#884
Onnea!
[size=85]Goldiloc\'s Mansikka Marja "Marie", Talvikko, 13 kk, pähkinäahmatti[/size]
[size=85]Puliseva Pontso "Pontso", Syyrialainen, 4 kk, vilkas söpöliini[/size]

[size=200]?[/size]
[size=65]rip Sky kissa, 3 vuotias[/size]