• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Grand Gala 2010

Aloittaja Ninde, 24.09.10 - klo:10:08

« edellinen - seuraava »

Ninde

#45
Onko näyttelypaikka jo varmistunut?

viiru

#46
Lainaus käyttäjältä: "Ninde"Onko näyttelypaikka jo varmistunut?
Alustava varaus on tehty Nuortenkeskus Aleksanteriin Soukan nuorisotilaan (Soukantie 13, 02360 Espoo), mutta koska en ole vielä saanut allekirjoitettua sopimusta takaisin, en uskalla ihan virallisesti julki vielä tätä laittaa. Enikeis, Espoossa ollaan mitä todennäköisimmin. Bussit 145 ja 147 Kampista tuovat 300 metrin päähän näyttelypaikasta.

Mutta laitan virallisen ja tarkan infon heti kun sellaista on olemassa. No worries!


EDIT:
Turusta Galastamaan halajavat, minun kyytiini mahtunee vielä parisen henkilöä. Edellytän kohtuullista osallistumista polttoainekuluihin ja käytän silmittömästi hyväkseni mukanani matkaavia henkilöitä näyttelypaikan pystyttämisessä aamulla. Lähtö Turusta kuudelta aamulla, paluu heti kun näyttelypaikka on illalla siisti. Laita viestiä sähköpostitse, jos olet kiinnostunut kyydistä.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Ken_G

#47
Lainaus käyttäjältä: "Minski"No aiheeseen liittyen voisin kirjoittaa, että en varmaan ole tännekään näyttelyyn tulossa

Voi harmi, ajattelin että tuon näytskässä Salaman ja Saffen sulle rapsuteltavaksi  :S

Nape

#48
Mitä, eikö Minski tuu :itq:  

Mä oon tässä mietiskelly, että kenet noista ilmoisin, mutta vielä ei oo sytyttäny. Varmaanki Ullan, sitte muista ei oo tietoa.
Näin jo viime yönä unta, kuinka viimesin ilmopäivä valui hukkaan ja en ollu muistanu ilmoittaa ketään.

GaneshaX

#49
Mulla on jokseenkin hahmoteltuna ketä vois osallistua meiltä. Pienellä porukalla kuitenkin tullaan.
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Hamsuhöppä

#50
Voisimpa minäkin tulla käymään ja ehkä laittaa ainokaisen syrkkinikin näytille jos se tosta vielä vähän lihois  :)  Toisaalta kyllä sen väri ei ole ihan täydellinen, mutta ehkä sitten lemmikkiluokkaan  :)

Janika S.

#51
Ei kenelläkään sattuisi olemaan enää autossa tilaa?
Kyytiä kaipaisin parin hamsun kanssa Tampereen suunnalta, ja voin luonnollisesti osallistua matkakuluihin.

Voi kun aika menee nopeasti, meilläkin on suurin osa hamsuista jo vähän iäkkäämpiä, mutta muutama näyttelykelpoinen on vielä onneksi. Olen jo tässä pari vuotta kovasti hinkunut päästä Grand Gala:an, mutta eipä ole vielä tullut käytyä sitten kuitenkaan :D
Venäjänkääpiöhamsteri roborovskit väreissä normaali, normaali laikukas ja normaali husky.
Jämtlanninpystykorvat nimellä Pyssytorin.
Lemmikkinä lisäksi muutama syyrialainen hamsteri.

jensku

#52
Ääh tänne on aivan pakko päästä. Mutta näillä näkymin ehkä pääsenkin. :D Mutta viellä kuitenkin suuri --> ?.
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

HamsterSailor

#53
Mulla on vieläkin tuleminen auki ja viimeinen ilmop. lähestyy... :S

Vevve

#54
^ Sehän on vasta 20.11, onhan sulla aikaa  :)

HamsterSailor

#55
No juu :D , mutta kun en tiedä kenen kanssa tulisin, koska otan mukaan max. 2 hamsua (Lilli, Kusti, Peppi, Peppi on kuitenkin vaihtoehto n:o1) ja miten sinne pk-seudulle tulisin...  Siinä sitä mietittävää xD

viiru

#56
Näyttelypaikaksi on vahvistunut Soukan nuorisotila (Soukantie 13, 02360 Espoo).
Cheersbigears-talvikkokasvatus

jensku

#57
Voi harmi ei vissii päästäkkään oman konkkaronkan kanssa paikanpäälle. Vissiin osana syynä se, kun on tällä kertaan Espoossa. Ei nimittäin oikein osailla ajella siellä pain. :D Mutta olen hegessä mukana (tääl kotona) tsemppiä kaikille Grand Galaan myös tuomareille. :sydan
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

KaisaM.

#58
Me varmaan kanssa tullaan, joku n. 8 ötöä mukana. Saa nähdä vaan miten selviän paikalle, toivottavasti tulen kimppakyydillä enkä itsekseni.  xD
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Vevve

#59
Pitäsköhän sitä alkaa miettimään mukaantulijoita... Ehkä 8 elikkoa lähtis, roboista en oo niin varma kun kaikki urokset ja naaraat on keskenään — toivis gaalan aikoihin ois jotain poikasia vihdoin  :D