• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Tuplahamsterinäyttely 24.-25.4. Helsinki

Aloittaja Nilla, 06.02.10 - klo:13:19

« edellinen - seuraava »

Anonymous

#60
^Meille mahtuu yöksi  XD

marlena

#61
He, he, me tullaan teille kaikki......
Susa-Erma´s Syyrialaiset ja Venäjänkääpiöt: Talvikot ja Campbellit
Asumme Tampereella! 040-5839435  
http://susaermas.suntuubi.com/

Marla

#62
Lainaus käyttäjältä: "ammie"Jos kaikki jutut nyt järjestyy, niin saattaisimpa minäkin vihdoin tuoda jopa jonkun öttiäisen näytille, mutta varmaa ei vielä ole. Pitäis vissiin kyytikin saada, mutta katsotaan nyt miten käy.  :)
No mä nyt mahdollisesti saan sen kyydin, että sinne mahtuu yksi. :)

`jjassu`

#63
Onhan se kiva minulla, kun on ensin TET:tti 19.4-23.4 ja heti seuraavana päivänä on PetExpo  :D
Tämän hetkiset
Soundlover`s Fanta "Fanta"
Yökyöpelin Omelettinen "Littana"


Muistossa]
Firefly`s Meltdown "Nelli" 19.4.08 - 1.2.10
Nomelios "Roo" 26.8.06 - 20.11.08
Taukki "Taukki" 12.3.06 - 1.9.07

Marla

#64
^ Ja mun pitää heti maanantaina reissata taasen Hesaan, kun lähen laivalle. :D

saija

#65
Tulossa ollaan toki molempina päivinä. Pääsee tuo nuoriso ekaa kertaa näytille ja arvostelen vaihteeksi lemmikkejä  :lov
Onkohan muista tuomareista jo tietoa?

Saana

#66
^Oho, oho! Millos oot viimeiks arvostellu lemmikkejä? Millasistahan sä tykkäät, jos jonku tois näytille... :D Arvosteletko muuten syrkit vai kääpiöt? Vai niinku molemmat, mut eri päivinä?

wiidii

#67
Muutkin tuomarit on jo tiedossa, ainakin näin alustavasti! :)

Andrew Bryan (ulkomuotoluokan syyrialaiset ja kääpiöt), Paul Sharkey (ulkomuotoluokan ja lemmikkiluokan syyrialaset), Niina Eskelinen (ulkomuotoluokan kääpiöhamsterit), Marjut Kaakinen (lemmikkiluokan kääpiöhamsterit ja syyrialaset) ja Saija Kukkohovi (lemmikkiluokan kääpiöhamsterit) tulossa tuomareiksi, päivät eivät vielä ole täysin päätettyjä. :)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Marla

#68
Apuva... Eiköhän se sitten sunnuntaille mene, jotta saisi sekä lemmikistä että ulkomuodosta ulkomaisen tuomarin arvostelut. :)

ammie

#69
^Nyt vaan järkkäämään meille kyytiä!  XD  Ei mitenkään pummi-olo tai mitään.
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

wiidii

#70
Lainaus käyttäjältä: "Marla"Apuva... Eiköhän se sitten sunnuntaille mene, jotta saisi sekä lemmikistä että ulkomuodosta ulkomaisen tuomarin arvostelut. :)

Eiks mun arvostelu kelpaa.  :P (No ei vaineskaan, eiköhän mulla arvosteltavaa tuu riittämään jokatapauksessa. Ja toivottavasti!) Molempina päivinä olisi parasta tietty tulla  ;)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Marla

#71
Lainaus käyttäjältä: "wiidii"
Lainaus käyttäjältä: "Marla"Apuva... Eiköhän se sitten sunnuntaille mene, jotta saisi sekä lemmikistä että ulkomuodosta ulkomaisen tuomarin arvostelut. :)

Eiks mun arvostelu kelpaa.  :P (No ei vaineskaan, eiköhän mulla arvosteltavaa tuu riittämään jokatapauksessa. Ja toivottavasti!) Molempina päivinä olisi parasta tietty tulla  ;)
No kelpaa, kun oot ihan kivoja arvosteluja noille mun ötököille antanut( :D ), mut uutta pitää kokeilla lemmikkipuolellakin, ja kun mulla ei ole varaa tulla molempina päivinä, on pakko valita.


//muoks.
Sittenkin lauantaille varmaan. :D Taitavat hamsuttimet olla vähän liian pieniä, mutta kokeillaan.

Ninde

#72
Jaahas, no kivahan se kai munkin on tietää et kumpana päivänä tarvii tulla paikan päälle...  XD

wiidii

#73
Meikäläisen moka, pahoittelut vielä kerran! Eli päivät eivät olleetkin satavarmoja vaikka tuomarit pääasiallisesti olivatkin. :)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

saija

#74
Viimeksi taisin juuri vuosi sitten messuilla arvostella lemmikkejä, et ihan mukavaa vaihteeksi. Lauantaille siis lemmikkikääpiöiden arvostelusta oli puhetta.
Hyvät tuomarit on ainakin, täytyy ilmoittaa kaikki kynnellekykenevät  :)