Juhlanäyttely, Vantaa 12.05.2013

Aloittaja jjenni, 15.04.13 - klo:21:34

Tinjau

Upee päivä ! Kiitos kaikille ja menestystäkin tuli kivasti  :yes:

jensku

Kiitos minunkin puolesta tästä päivästä ja onnea kaikille menestyneille tasapuolisesti!  :icon_smile:

Meillä myös oli tänään menestystä. Dancing Queen oli pk'oitten S2 sertin kera. Alexandrian Senilix sai lemmikistä kuman käsiteltävyydestä Fabian Fancy oli PLH 3 + PN. :) Muutama uusi tulokaskin tuli. Itse assaroin tänään Kiiran kanssa Pk syrkit. Oli muuten tosi mukavaa.! assarointi suijui tosi hyvin ja nopeeta tahtia mielestäni, vaikka viime assaroinnista on jo miltein vuosi.  :icon_smile:
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

tiiahei-

Kiitos kaikille oikein kivasta näyttelystä! :) Meillekkin tuli pienoista menestystä, kumia vaikka mistä ja tuomarin suosikkikin taisi minun norre poika olla. Päivän parhaan tuloksen sai kuitenkin meidän ensikuussa 2v. täyttävä talvikko mummo, joka oli PLH2 ja valmistui samalla valiolemmikiksi  :loov: Hakemus tittelin käytöstä lähteekin heti huomenna postiin! :)

Alkemistin

Olipa mukava päivä! Kiitos kaikille, erityisesti järjestäjille ja kuskillemme Annulle! Ensi kertaa tuli myös jonkinmoista menestystä hamsulaamme. :icon_biggrin:

Lavender's Napoleon sai ulkomuodossa turkista KuMan, arvosanaksi ERI:n sekä pokkasi myös sertin!
Tämä oli melkoinen parannus Tampereen näyttelyyn, jossa sama kaveri sai vaatimattomasti "tyydyttävän" – tosin kesken karvanvaihtonsa. Nyt ei tullut nillitystä edes massasta (n.170g), joten ilmeisesti ulkomaiset tuomarit noudattavat tässä kiitettävästi SHY:n nykyistä standardia.  :peukku:

Vähintään yhtä tyytyväinen olen ensimmäisen oman kasvattini Aaria Alkusoinnun ERI:stä ja varsinkin kehuista neidin suklaa-värityksen suhteen. Rehellisesti sanoen en osannut itse etukäteen ajatella siitä muuta, kuin että hyvän tasainen se sentään on. :tongu:
Wonderland's Lumiere sai EH:n (vai EH+). Se oli ehkä pieni pettymys sisarten menestyttyä, mutta toisaalta linjassa omien näkemysteni kanssa. Onhan tuo melkoinen myyrä, jonka pää saisi tosiaan olla isompi kroppaan nähden.
Hännänhuippuna Skunk Anansi sai H+:n, mikä oli hienosti sen melko rääpälemäisen koon huomioonottaen. Kaveri vain pysyy pikkuruisena huolimatta hyvästä ruokahalusta ja energiapitoisesta ravinnosta. Poikani iloksi se oli myös LL tuomarin suosikki, josta kotiinviemisiksi saimme kauniin ruusukkeen. :sydan:

Ainiin, ja saimmehan myös sen havittelemani persiljan! :hauskaa:

Sintturainen

Mukava näyttely oli, omista hamsuistani Sateenkaaren Gesäkissa sai molemmista luokista KUMA:n, Kissan sisko Geijukainen (om. Hely Luhta) oli ulkkiksissa S3 ja sai toisen sertin.

Veda

Meillä meni ihan kivasti, kinkkipoika Snowstorm valioitui ja oli bis 1. Posliinilinnun poika Tears In Heaven s2 sertillä. Posliinilinnun tytär Broken Angel s3 sertillä valioituen sekä lastenlemmikin ykkönen ja lemmikkiluokkien bis 2 (onnea omistajille). Vanharouva Posliinilintu itse s4 sertillä valioituen sekin +paras veteraani. Lisäksi Posliinilintu lemmikkikääpiöiden ykkönen +paras veteraani ja bis 4. Paras nuori kinkki Arjan meille tuoma Angel Dust (kiitos Arja) ja tuomarin suosikki kinkki Last Mohican karvanvaihdossaan :)

Iso kiitos tästä menestyksestä lähtee Yökyöpeli-Miialle joka antoi minulle alkuun oman vahvan linjansa käyttöön :)

Varjou

Tosiaan, oli muutenkin kun Markin sihteeröinnin takia mahtava päivä. Silkki oli lemmikkinaaraiden paras vetsku, ja miun kaikeksi yllätykseksi myös sijottui (oliko tuo sitten kolmas kun itsellä meni ohi koko juttu).  :kankaalla:

Vieläkin koitan täällä sisäistää tuota Silkin sijoittumista, mutta kai se totta on, kun käteen ruusuke annettiin  :icon_cheesygrin:

Vaikka se sihteeröinti jännitti aivan kamalasti, niin hyvin siitä sitten selvittiin. Ja kamalasti opin uutta hamsuista, eli tosiaan oli todella antoisaa puuhaa.

Hyrde, Silkki, Bee, Matami, Peksi & Damien <3

In Memoriam;
Asha, Gaga, Esa, Arska, Rambo, Usva, Azazel, ja Belial  <3

Vevve

Kiitos kivasta näyttelystä, onnea menestyneille ja VV-voittajille  :icon_cheesygrin:

Kirjoitan tulokset tänään illemmalla.

Annu

Mukavaa oli ja oli kiva saada kasvoja nimille ja nimimerkeille sekä tutustua uusiin ihmisiin. :peukku:

Menestystäkin tuli, kun Ronsu (Robecca Steam) oli LK-neitosten neljäs sertin kera. Ja siihen olin myös hyvin tyytyväinen, että mukanani olleiden syrkkien arvosanat menivät juuri siten, kuten epäilinkin niiden menevän. Kertoo siitä, että ehkäpä jonkinlaista silmää on jo kehittynyt näiden otusten suhteen. :)

Ely

Hollantilaiset tuomarit olivat tosi mukavia ja hieman harmittaa että Anneke tuomaroi viimeistä kertaa  :icon_cry: Opin koearvostellessa taas hirmuisesti varsinkin kun Anneke opetti vielä muutamia juttuja arvosteluiden läpikäymisen jälkeen.

Sydäntä lämmittää myös ensimmäinen serti kasvatillani Lavender's Napoleonilla, onnea omistajalleen Marikalle!  :icon_cheesygrin:

Näyttelypaikka oli pienuudestaan huolimatta ihan kätevä, ilmeisesti puretaan (?) kuitenkin joten emme varmaan pääse sinne uudestaan :/
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

Vevve

^ mistä tuo juttu purkamisesta muka tulee? Paikkahan on juuri peruskorjattu, eikä googlekaan anna aiheesta mitään tietoa.

wiidii

Siis Hiekkaharju aiottiin alunperin purkaa, mutta sitten se arvokkuutensa vuoksi (suuressa bänditilakäytössä) päätettiin säästää ja peruskorjata. Eikai ne herranjestas sitä nyt enää pura kun käyttivät niin paljon rahaa?  :woot:
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

viiru

Ettei sekotettais Martinlaakson nutaan, josta kyllä on tehty viime vuonna purkupäätös...?
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Ely

No hyvä jos ei pureta, toivottavasti voitaisiin taas tuolla pitää näyttely  :icon_cheesygrin: :sydan:
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

AnsaLucia

Tuo on kiva näyttelypaikka ja nyt kun on siistiksi rempattu niin olisi oikein passeli meille myöhemminkin. Aikanaan olin tuolla ensimmäisessä hamsunäyttelyssä  :peukku:
Arja M
Tarinan talvikot, campbellit ja syyrialaiset

"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat. ..."
Tuntematon sotilas / Väinö Linna