• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Netti-ilmoittauminen näyttelyyn?

Aloittaja Ässä, 22.08.10 - klo:19:22

« edellinen - seuraava »

Mustikkamaan

#45
Mä voisin testailla sit ku kaikki aiemmatki virheet on korjattu, etten turhaan takerru niihin.

Joo on se vaikeeta ku on kaikessa niin hyvä. Vielä hankalampaa on yrittää tehdä yhteistyötä semmosten ihmisten kanssa jotka ei pyri tai osaa pyrkiä täydellisyyteen!

Kyllä mulle olis riittäny ihan vaan että ne ilmot tulee oikein muotoillusti ilmojen vastaanottajalle, eli mun puolesta ei olisi ollut pakko koodata tuomariluetteloita ja numerolappujakin syntymään itsestään jos liian raskaaksi kävi (itseasiassa mulla ei tullu ees mieleen pyytää sellasta, koska olisin heti aatellu että se on jo liikaa pyydetty). Mutta on se hemmetin hieno juttu että nekin nyt onnistu :) Kylhän tämmöi on nykyaikaa, onhan se selvä.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Henni

#46
Kun nyt minäkin testasin lomaketta niin lomake antoi lähettää tälläisen ilmoittautumisen:

L-kä.101. Roope 12.04 campbelli wavy argente husky, om. Henni Haatainen

Vaikka eikös tuo husky ole vain robojen kuvio ja kuitenkin "ilmoitin" campbellin. Kuuluuko tuon lomakkeen hyväksyä tuollaisia?
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa

ammie

#47
Huu, mäkin kävin nyt katsastamassa tätä uudemman kerran, kun alkaa olemaan ilmeisesti aikalailla valmis ainakin päällisin puolin ja on kyllä aika tosi upee!  :)  Ei tarvii sitten jatkossa panikoida ihan hirveesti, onko laittanut ilmot oikealla tavalla ja syynätä, onko siellä nyt jokainen tarvittava pilkku ja piste.
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Mustikkamaan

#48
No mä ny vähä testasin. Toi on kiva kans muuten että tulee samalle numerolapulle jos ilmoo sekä lemmikeihin että ulkkiksiin :)

(Lemmikkiluokka, syyrialainen)

LS-lk.1001. Leevi 99.16 syyrialainen lk musta valkonauhainen, Pauli - Gabrielle, k. Susanna Wallin, om. Heidi Harju
- tosta pitää saada toi "syyrialainen" pois.

Standardiluokka, lyhytkarvainen syyrialainen
S-lk.1001. Leevi 99.16 lk musta valkonauhainen, Pauli - Gabrielle, k. Susanna Wallin, om. Heidi Harju
- tosta pitää saada toi "lk" pois.


(Lemmikkiluokka, kääpiöhamsteri)

L-kä.1001. Täystuhon Kultanaamio 99.02 campbelli ?, Geishas Kärlek - Geishas Blue, k. Petri Pyysilta, om. Heidi Harju
- "campbelli" -> "cb"

L-kä.1002. Arlanda 99.28 talvikko safiiri, Hamtaro - Susa-Er, k. Anniina Pohjanen, om. Heidi Harju
- "talvikko" -> "tv"


Laitoin Kultanaamion ei-standardiväriksi "?", miksi se ei hyväksy sitä ulkomuotoluokkaan, kun lemmikkiluokkaan hyväksyy?


Sain aikaseks es-campbellien tällasen rivistön, kun jätin pois ekaks iän ja luokan:

Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /usr/home/int2000/d/6895/html/nayttelyilmo/nl_strip.php on line 6
Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /usr/home/int2000/d/6895/html/nayttelyilmo/nl_strip.php on line 24
Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /usr/home/int2000/d/6895/html/nayttelyilmo/nl_strip.php on line 6
Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /usr/home/int2000/d/6895/html/nayttelyilmo/nl_strip.php on line 24
Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /usr/home/int2000/d/6895/html/nayttelyilmo/nl_strip.php on line 6
Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /usr/home/int2000/d/6895/html/nayttelyilmo/nl_strip.php on line 24


Ja lopuks:

Sit ku laitoin sinne es-campbelleihin taas yhtä ni se itkee että tallennus epäonnistui. En tiiä sit et mistä se johtuu mut tää on jo toinen kerta ku mulle käy näin, et onks tässä joku ruuhkautumisongelma tms.?
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

MirkkuH

#49
Aamulla pari ilmoa laitoin, mut ei kirjoittanut kinkkiä näyttelyluetteloon, jos se siitä suuttu kun sähläsin värin kanssa, antoi kyllä sen korjata.

Pitää testailla illalla lisää :)

Mustikkamaan

#50
Mun mielestä jos päivämäärä muuttuu esim. toiselle viikonlopulle ja joku on jo ilmonnut, niin sen näyttelyn osalta perutaan vaan kaikki ilmot.

Mut jos se muuttuu vaan yhen päivän (esim. lauantailta sunnuntaille), niin sit periaatteessa vois vaan ottaa peruutukset vastaan erikseen - ja siinä tapauksessa sillä yhdellä päivällä iässä ei ole väliä ELLEI joku vaihda johonkin eri luokkaan sinä päivänä, joka on taas asia mikä voidaan kyllä hoitaa "käsipelilläkin". (Esim. tuplanäyttelyilmoissa monesti on laitettu molemmille päiville sama ikä.)

Näyttelyn päivämäärämuutoksia harvemmin tulee enää siinä vaiheessa kun näyttelystä on tehty kutsu, eli sinänsä tästä tuskin tulee mikään säännöllinen onkelma.

Eli teet niin kuin itsellesi on helpoin mun mielestä, vaikka kyllähän toi numero kaksi on ihan vain pikkuisen houkutteleva :D

Ja se erillinen ohje on kans hyvä idea, uskon että kysymyksiä tulee aina jonkin verran olemaan :)  :sydan
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Minski

#51
Lainaus käyttäjältä: "Juha"hunaja- kyyhkynharmaa
Honey black

Ja yksivärinen on self.

Noista muista puuttuvista mulla on jotain aavistusta, mutta kun en ole varma niin jätän sanomatta niistä mitään. Toisaalta mietin, että onko tarvetta laittaa noita "koestandardiväri yksivärinen" ja "koestandardiväri värimerkkiset", koska koestandardivärejä on niin vähän, ihan muutama kappale, että kyllähän ne tuosta valikostakin löytyvät pelkät "koestandardivärit"-otsakkeen alta.
Hamsteriton tätä nykyä

Mustikkamaan

#52
Lainaus käyttäjältä: "Minski"
Lainaus käyttäjältä: "Juha"hunaja- kyyhkynharmaa
Honey black
EI EI! Honey dove!

Mul on tullu täys oikkari noiden merkkisten sun muiden kanssa, et mä en ees uskalla yrittää! Ennen noi osas miten päin vaan enklanniks mut on liikaa aivosoluja kuollu tässä vanhentuessa...
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Minski

#53
^ Niin suomalaisittain sanasta sanaan käännettynähän se olis noin, mutta "maailmalla" se on honey black (mm. enkkulaisilla ja saksalaisilla hamsusivuilla). Minusta tässä näyttelyilmottautumisessa meilläkin pitäisi käyttää niitä yleisesti olemassa olevia nimityksiä väreistä, kun tarkoitushan kai on, että englannoksista olisi apua näille ulkomaalaisille näyttelyvieraillemme, ei suomalaisittain käännetty honey dove sano niille mitään.

"Honey Black - aappToTo or aappToY - Light orange with dusky black ticking"
http://hamster.etla.org/cgi-bin/topic_show.pl?tid=1105

Tuossa keskustelussa viime vuonna tuota honey black-nimitystä kummastelin.
Hamsteriton tätä nykyä

Mustikkamaan

#54
^Moon aina laittanu tuomariluetteloihinkin honey dove ja sen ymmärtämisen suhteen ei ole ollu mitään ongelmaa  :huh

Honey black on sitäpaitsi yksinkertaisesti väärin :D Koska sillä ei ole karvaakaan mustaa!
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

jonna

#55
Lainaus käyttäjältä: "Juha"Ehtisikö joku kääntämään nämä englanniksi?
Standardivärit värimerkkiset
Standardivärit yksiväriset
Koestandardivärit värimerkkiset
Koestandardivärit yksiväriset
Standardiväri
Yksivärinen
Koestandardiväri
hunaja- kyyhkynharmaa

Mä olen törmännyt koestandun osalta termiin Guide standard, ei-standu Non-Standard.

Vevve

#56
Tuli tässä muuten laikkuroboista mieleen, että olisiko värivaihtoehtoihin mahdollista lisätä joku tyyliin "tuntematon" jos joku ei tiedä hamsterinsa väriä tai se on muuten vaan epäselvä?  :)

EDIT/ eikun ei mitään sittenkään, ilmeisesti väri pitää tässä tapauksessa sitten vaan jättää laittamatta?  :P

Ken_G

#57
En jaksa kahlata ketjua läpi, joten kyselen milloinkas tämä uusi systeemi otetaan tosikäyttöön ?

Ninde

#58
^Ensi vuoden alusta, eli jo helmikuun näyttelyyn voi ilmoittaa netin kautta: viewtopic.php?f=18&t=8116

PiiaL

#59
En jaksanut lukea ihan koko keskustelua läpi, yritin etsiä vastausta, mutta tuloksetta. Niin katsoin tuota ilmoittautumislomaketta, että pitääkö jokaisen hamsun ilmo lähettää erikseen, kun tuossa ei saa lisättyä noita hamsterin tiedot -kenttiä? Olenkohan minä nyt ihan hölmö, kun en ymmärrä :P