• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hyviä eläinkauppoja-lista

Aloittaja Minski, 19.07.07 - klo:19:54

« edellinen - seuraava »

Heli

#30
^Okei.  :D
Piti varmistaa asia, koska tiedän että sellaisia liikkeitä on jotka eivät annakkaan eläimen papereita mukaan uuteen kotiin. Pahimmassa tapauksessa saattavat antaa niitä omien kasvattiensa mukaan ym.  :S
Destiny's hamsterit 2001-2009

Anonymous

#31
Tosi kiva faunatar kyllä oli..  :D  olen nähnyt huonmpiakin...

Kana

#32
Turussa oleva Puutorinakvaario - //http://puutorinakvaario.fi/. Tuolla myydään kaloja, liskoja, gerbiilejä ym. Hyvät valikoimat, ruokaakin löytyy. Ja asiantuntevaa henkilökuntaakin on!
Kääpiöhamsterit, robot:
Olli ja Onni, syntyneet 21.7.07, ostettu 25.8.07

Woollen

#33
Lainaus käyttäjältä: "Kana"Ja asiantuntevaa henkilökuntaakin on!

Tuohon on kyllä pakko sanoa, että henkilökunta Puutorin Akvaariossa ei todellakaan ole asiantuntevaa. Ensinnäkin, henkilökunta myi meille naarashamsterin uroksena, ja toiseksi olin siellä viime viikolla kysymässä juoksupyörän ympärille sellaista suojaa, etteivät jalat lipsuisi pinnojen välistä. Myyjä väitti meille että tällaiset puheet, että hamsterin jalat muka lipsuisivat pinnojen välistä, ovat silkkaa netissä kirjoitettua hölynpölyä ja eläinlääkäritkin sanovat että hamsteri osaa kyllä juosta varovasti.
Mutta eikös tuolla Hamsteriyhdistyksenkin sivuilla lue ihan selvästi, että juoksupyörän tulee olla paperoitu...

Maikkis

#34
^^ Minunä olen tasan 2 kertaa ko. liikkeessä käynyt, enkä enään mene. Sen verran huonot fiilikset jäi.

fonzie

#35
Jos teillä on paljon häkki-/terraarioeläimiä ja ruokaa ja puruja menee paljon niin kannattaa käydä katsomassa http://www.lemmikkiexpress.fi sivuja. Sieltä saa tilattua tavaraa suoraan kotiovelle, HALVALLA!
Esim 32kg puruja maksaa vain 14,50€!!! Halpaa!!

blood.and.tears

#36
Agrimarketista saa 25kg reilulla 6e ;) /OT
Kotona tassuttelee
Cämpsyt Pilli ja Pulla
Puput Myrtti ja Tohveli
Maatiaiskisut MiuMiu ja Pantteri

fonzie

#37
Mutta pääkaupunkiseudulla jos asuu niin agrimarkettiin on hankala päästä... :(  Muuten on kyllä halvempaa...

turhake

#38
Lainaus käyttäjältä: "fonzie"Jos teillä on paljon häkki-/terraarioeläimiä ja ruokaa ja puruja menee paljon niin kannattaa käydä katsomassa http://www.lemmikkiexpress.fi sivuja. Sieltä saa tilattua tavaraa suoraan kotiovelle, HALVALLA!
Esim 32kg puruja maksaa vain 14,50€!!! Halpaa!!


Joo mutta kyseisessä liikkeessä iguaanit ovat kangasverkkohäkissä joka mielestäni on täysin sopimaton millekkään korkeaa ilmankosteutta vaativalle matelijalle. Tämän lisäksi ne ovat paikassa, jonne ulko-oven avautuessa vetää...
Samaten paikassa oli aiemmin laput joissa sanottiin että liike ei takaa eläinten sukupuolten olevan sitä mitä sanotaan (tästä henk. koh. kokemusta).
JA huomautin liikkeen myyjälle talvikoiden tapelleen ja toisen olevan aivan haavoilla, "Joo ne kinastelevat silloin tällöin, heh heh" oli myyjän kommentti.

Joten se siitä. Minä äänestin jaloillani vaikkakin kyseessä on suhteellisen edullinen kauppa joka myös kotiinkuljettaa...
[size=85]Onni<3
[/size]

Juulia

#39
Minusta Kotkan Faunatar on ihan mukava liike, joka siis sijaitsee Jumalniemen kauppakeskuksessa. Henkilökunta on ihan mukavaa, eläimillä väljät tilat ja syyriksiäkin vain YKSI/terraario. Ruokaakin saa monipuolisesti ja paljon virikkeitä, lisäksi eläimet tulevat kasvattajalta...
ainoastaan hinta-laatu-suhde on huono. Tavarat ovat kalliita niiden kokoon ja kuntoon verrattuna. 26x34x44 häkki maksaa 48e :huh  !
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

Laku-kissa

#40
Joensuussa Musti ja Mirri, Prisman eläinkauppa, Paras kaveri
Jos katse tappaisi, olisin jo haudassa]

Anonymous

#41
Lainaus käyttäjältä: "Yökyöpeli"
Lainaus käyttäjältä: "marjo89"Palokan faunattaresta löysin todella kesyn ja hyvä tapaisen PAPERILLISEN campsyn :) Delfoin kasvatti :) Ristittiin se syksyn ja edellisyön ukkosen kunniaksi elosalamaksi :)

Oliko hamsun papereissa nimen edessä tuo Delfoin vai miten se oli mainittu niissä?


Itse asiassa papereissa lukee Delfoin Komia

Heli

#42
Lainaus käyttäjältä: "marjo89"
Lainaus käyttäjältä: "Yökyöpeli"
Lainaus käyttäjältä: "marjo89"Palokan faunattaresta löysin todella kesyn ja hyvä tapaisen PAPERILLISEN campsyn :) Delfoin kasvatti :) Ristittiin se syksyn ja edellisyön ukkosen kunniaksi elosalamaksi :)

Oliko hamsun papereissa nimen edessä tuo Delfoin vai miten se oli mainittu niissä?


Itse asiassa papereissa lukee Delfoin Komia
Niin no kun kasvattajanimeä ei saa käyttää kuin lajeilla joille nimen on yhdistykseltä anonut ja anomus hyväksytty. Eli esmes tässä tapauksessa ko. eläimen nimen edessä ei saa käyttää tuota Delfoin -etuliitettä.
Destiny's hamsterit 2001-2009

Tiituz

#43
Pakko sanoa, että vaikka Karvakorvia täällä on aika rajusti arvosteltu, niin Jyväskylän Karvakorvat on mielestäni hyvä! Ainut miinus on se että siellä on niin ahtaat tilat. Myynnissä olevien hamsterien tiedoissa on niiden väri (toisin kuin esmes. Jyväkylän Faunattaressa) ja usein tulee paperit mukaan, sillä useimmiten sinne tulee virallisilta kasvattajilta hamsterit. Esmes nyt siellä on aika paljon Susa-Erma`s hamstereita myynnissä. Ja tämä oli mun mielipide älkää tappako mua. :haha
Anemone\'s Deep Blue Sea?
Marvellous May Lily?
Eternal Flame?

Hamsula] http://www.freewebs.com/lindan_hamsula/index.htm

Juuli

#44
Lainaus käyttäjältä: "Tiituz"Ja tämä oli mun mielipide älkää tappako mua. :haha
Tuskin kukaan sua on tappamassa, olit sitten mitä mieltä hyvänsä. En usko että pidät hamsteri-ihmisiä jonain sarjamurhaajina? :D

Anteeksi OT.  :oops:
Pistä vain haaveesi johonkin turvalliseen paikkaan ja pidä mielessä, mihin ne piilotit.