• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

9.3.2008 Tampere

Aloittaja Minnaw, 30.01.08 - klo:16:53

« edellinen - seuraava »

Minnaw

Aloitetaampa myös keskustelua seuraavasta SHY:n näyttelystä.
Näyttelykutsu olikin jo ilmestynyt, mutta ulkomuototuomarit vielä epäselvät.

Tulossa olen!  :D
Oxalis - talvikkokasvatus
http://oxalis.omasivu.fi/

Maikkis

#1
Minä myös tulossa, tottakai!  :D

excitant

#2
Ehdottomasti tulossa, etenkin kun näyttelypaikka on lähellä! :)

Elliska

#3
Tietenkin tullaan! :)
Yksi hamsteri tulee mukaan.

Ninde

#4
Näillä näkymin olen tulossa. Sen verran voin tuota ulkomuototuomaritilannetta valaista, että kääpiötuomari tulee Suomesta, syrkkituomari tod.näk. Ruotsista.

wiidii

#5
Vähän oon miettinyt että josko tuonne pääsisi, lähinnä kyytiongelma. Mutta jos me Unknown kanssa saadaan sellainen sumplittua, niin eiks ollakki paikan päällä sitte?  XD
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Minski

#6
Toki ollaan tulossa, jos on vain jotain tuotaviakin silloin :)
Hamsteriton tätä nykyä

Anonymous

#7
Tulossa mäkin, kun kerrankin asun ihan kävelymatkan päässä  XD  ellen ole työvuorossa tuolloin, kökkö jos olen  :(

Jane_O

#8
Ehrottomasti tulossa :).
[size=85]Rakkaita kaivaten, olette ikuisesti sydämissämme![/size]
[size=85]Eikka (Calevala)<3, vkh roborovski uros, 1.4.2008-16.10.09.[/size]
[size=85]Max (Vivaldine\'s Tobias Taikaviitta*)<3, lk syyrialainen uros, 7.4.07-29.5.09.[/size]
[size=85]Veikka (Calavale)<3, vkh roborovski uros, 1.4.08-18.4.09.[/size]

Aya

#9
Lainaus käyttäjältä: "wiidii"Vähän oon miettinyt että josko tuonne pääsisi, lähinnä kyytiongelma. Mutta jos me Unknown kanssa saadaan sellainen sumplittua, niin eiks ollakki paikan päällä sitte?  XD
Aina me jotain keksitään!

Mustikkamaan

#10
Mä en valitettavasti pääse, mutta lykkään hamsuja Yökyöpelin mukaan jos hää on lährössä :) Tosin eipä noita montaa ole mutta muutama enivei.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Goue

#11
Mä niin mieluusti ilmoittaisin noi kaikki, kun nyt ois näyttely niin lähelläkin, mutku tuosta vauvan syntymän ajankohdasta ei oikein voi etukäteen sanoo... Kenenköhän autoon noi tunkisin, jos en itse pääsisikään matkaan...?  ;)

Maikkis

#12
^Mun mukaan saat ne tunkea jos haluut ;)

Tiituz

#13
Tullaan kera kolmen hamsusen. Paitsi että saako hybridin tuoda lemmikkiluokkaan? tais siis kun Indihän on hybridi luultavasti :> en sitä missään nimessä laita ulkomuotoluokkaan, mutta onko siis lemmikkiluokka mahdollinen? kiitos.
Anemone\'s Deep Blue Sea?
Marvellous May Lily?
Eternal Flame?

Hamsula] http://www.freewebs.com/lindan_hamsula/index.htm

Ninde

#14
^Hybridit hylätään myös lemmikkiluokassa.