• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia ja keskustelua hamsujen asumuksista- 3

Aloittaja Hamsufani97, 06.12.09 - klo:16:36

« edellinen - seuraava »

Tuoho

#825
Kiitos Hessuinen ja Cindu! :) Leikkasin joo aukon tohon ritilään. Leikkaamiseen käytin peltisaksia.

timppa

#826
Oon lukenut ,että jotkut tekee itse häkkejä hamsterilleen.Miten saisi helposti ja edullisesti tehtyä häkin ? Koko vois olla jotain 70x40x30. Saa heittää myös vähemmäksi tai isommaksi. Ja miten saisi häkit yhdistettyä yhteen ? Siinä vähän kysymyksiä :oops:
(Kiitos vastanneille)
Eläimet parhaita ! ;D

Anonymous

#827
Tein tänään Oonalle tason terraan ja neidolla on kauhea kiire aina myllätä kaikki mullinmallin.

Nape

#828
Tuoho on laittanut hienon dunahäkkiyhdistelmän, kiva :)

Ja Taikahamsun Oonalla on makoisat oltavat tuolla varmasti! Mäkin haluan Lindalle tuollasen tason!!! :)

Anonymous

#829
Tänään ostettu 15e terra jossa itse Lupu herra nyt majailee. Kaikki muut on tuolla itse tekemää paitsi juoksupyörä ja juomapullo.

Nape

#830
^kiva tuo terra ja varsinki toi taso on tosi hieno! :)

Anonymous

#831
Nape: Mä teen sulle huomenna sen tason  :mrgreen:

Nape

#832
Jeejee  :pileet:

Vevve

#833
Sain vaihdettua pienet smartit mataliin biltema-boxeihin. Nämä on pohjaltaan minidunan kokoisia ja korkeutta on vähän yli 20cm. Kaikki talvikkotytöt saivat siis muuttaa eilen isompiin boxeihin, toivis loppuisi se kamala möykkääminen oisin  xD

Dreamlandsin koppa


Enkelibluesin koppa


Ja vielä kauhea The Moka jonka tein yhteen boxiin, painoin surkeaa ruuvinväännin-poraa liikaa ja sain aikaan ison reiän joka piti paikkailla kuumaliimalla...

GaneshaX

#834
^ Mitä boksit maksoivat?  :)
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Mrk

#835
^Ei maksa paljoa, nuo taisi olla 3,99€ (kannet 1,99€). Bilteman sivuilta löytyy tiedot, jos käy liikkeessä etsimässä niin kannattaa soittaa ja varmistaa onko siellä laatikoita ja kansia. Meillä on käytössä noi korkeammat mallit.

Vevve

#836
Mulla on myös noita korkeampia. Kannattaa tosiaan soittaa, jouduin metsästämään noihin kannet Espoon biltemasta kun Helsingissä oli pelkät laatikot  :kieli

noora

#837
http://huuto.net/kohteet/iso-jyrsijanha ... /151902245
En tiedä osasinko linkittää, mutta tuolla on iso ja edullinen häkki. Ostaisin itse heti jos asuisin lähempänä.

Hessuinen

#838
^Mut siinä on hintavaraus joten ei välttämättä irtoa noin halvalla..  :kieli
Älä katso, älä koske - tai kuolemalla on sinun kuoltava

noora

#839
Niinpäs onkin, en tommosta huomannut.  :)