• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Keräätkö hamsteriaiheisia tavaroita ? (+kuvia)

Aloittaja Goue, 04.10.07 - klo:19:36

« edellinen - seuraava »

NipsuMakkara

#75
Nyt on hamsumuki Nipsun ja Mangon kuvalla, Nipsusta ja Mangosta kuva"lehtiö", tärinä hamsu ja 2 schleich hamsua. :D
[size=85]Kauhukakara "Nipsu" lk kemu syrkki naaras. s. 7.5.2008 k.14.1.2010 IKÄVÄ<\'3[/size]
[size=85]Valentina "Mango" lk normaali syrkki naaras. s. 11.8.2007 k. 25.6.2009 IKÄVÄ <\'3[/size]

Mianna

#76
Kivoja kortteja Minskillä..  :) Itellä on kans pari hamsukorttia, on myös tärinähamsu, kalenteri ja oli joskus palapeli jonka annoin lahjoituspalkintona (tyhmä minä :nuija:) Saattaa olla vielä jotain mut ei tuu mieleen nyt..  ;)

Nilla

#77
Mä en oikeestaan keräile mitään hamsukamoja, on mulla jotain hamsukortteja joita joskus näyttelystä ostin ja sit noita pikkuruusukkeita muutama, mut en mä niitä enää oikeen keräile.
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Tuoho

#78
Löysin ihanan varoituskyltin paikallisesta eläinkaupasta ja pakkohan se oli mukaan napata. x)


Mianna

#79
^Ihana tuo kyltti! Satuin luokkaretkellä Helsingissä Amos Andersonin museossa törmäämään ihaniin mustavalkoisiin hamsterikortteihin, pakkohan niitä oli ostaa heti monta ja kesälomareissulla hain vielä lisää  :D Nyt on Pirkka-lehdessä mainostettu Curver-merkkisiä ruoansäilytysastioita, ja yhdessä mallissa näytti olevan hamsterin kuva.  :) Niitä näytti olevan myynnissä citymarketissa. Sellaisenko saisi  :sydan

ammie

#80
Oltiin kesällä piipahtamassa Visulahdessa ja äippä tahtoi välttämättä mulle sieltä matkamuistomyymälästä jotakin ostaa, kun pikkuveljellekin osti. Kallista oli ja en ois ite raaskinut ostaa, mutta tälläsen pienen hamsun mä sitten nappasin mukaani, kun oli niin söppänä.  :)

Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Minski

#81
^ Yääh, mullei oo tollasta :cry:
Paljollas ammie myy ton mulle, en kestä että jollain on sellasta hamsukamaa mitä mun kokoelmassa ei oo :P
Hamsteriton tätä nykyä

Henni

#82
Lainaus käyttäjältä: "Mianna"Nyt on Pirkka-lehdessä mainostettu Curver-merkkisiä ruoansäilytysastioita, ja yhdessä mallissa näytti olevan hamsterin kuva.  :) Niitä näytti olevan myynnissä citymarketissa. Sellaisenko saisi  :sydan

Tänään kun kävin cittarissa ja törmäsin noihin niin pakkohan mun sellanen oli ostaa. :)
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa

Sirpa

#83
Lainaus käyttäjältä: "Henni"
Lainaus käyttäjältä: "Mianna"Nyt on Pirkka-lehdessä mainostettu Curver-merkkisiä ruoansäilytysastioita, ja yhdessä mallissa näytti olevan hamsterin kuva.  :) Niitä näytti olevan myynnissä citymarketissa. Sellaisenko saisi  :sydan

Tänään kun kävin cittarissa ja törmäsin noihin niin pakkohan mun sellanen oli ostaa. :)
Minulla on myös ostoslistalla tällainen, sisko sen viikonloppuna bongasi samasta lehdestä ja tietysti heti kiikutti sen lehden minun nähtäväksi. Olisi hiukan ihana  :lov

Vevve

#84
Oli pakko ettiä Pirkka ja purkki, tosi söpö mutta aika kallis  :S

Anonymous

#85
On aika arvokas joo. Mä oon katellu sellasta jo aika kauan sitten Tarjoustalossa enkä raaskinnu ostaa.

Nape

#86
Tässä taas näkee kuinka "paljon" mä kaupoilla käyn ja lehtiä kattelen, ku ei oo hajuakaan, että mikä purkki on kyseessä, mut pakko varmaan hommata sellanen :D

Anonymous

#87
Tässä linkki niin voit katsoa

http://www.digipaper.fi/pirkka/47981/

Nape

#88
^Kiitti linkistä!

Voisin vaikka haluta tollasen :D

jem_ppura

#89
Noita rasioita olen nähnyt myytävän myös robin hoodissa jo pidemmän aikaa  :)
Talvikoita, Syrkkejä sekä muita karvanaamoja <3