• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Lemmikki 2009 tuplanäyttely 31.10. - 1.11.2009

Aloittaja Niina-03, 28.08.09 - klo:19:52

« edellinen - seuraava »

Niina-03

#75
Lainaus käyttäjältä: "Minski"
Lainaus käyttäjältä: "Niina-03"Varataanko sama bussi kuin Vaasaan?
Siis mulle ilman muuta sopii ! Itse asiassa jo Anninan kans yksityisviesteillä tota mietittiinkin, mutta sit mä mietin, että onko meillä sitä kuskia sille reissulle. Mutta jos vaan kuski löytyy niin mä oon ilman muuta mukana :yes:
Tässä on vaan se kaksipäiväisyys-ongelma :( eli helpointa olis varmaan varata majoitus ja olla ne molemmat päivät perillä.
Mä tuun omalla autolla, kun lähtee perhe mukaan ja yövytään siellä. Hamsuille on yöpymisterraariot mukana, eli tavaraa on triplaten normaaliin näyttelyyn verrattuna. Koska kaikki näyttelykuntoiset eläimeni eivät mahdu mukaan, otan vain syyriksiä.
[size=85]Tosikko, vanha käpy.[/size]

viiru

#76
Tuomarit ovat jo jotakuinkin selvillä sunnuntain ulkkiskääpiöitä lukuun ottamatta - harkitsemme siis edelleen toisen ulkomuototuomarin hankintaa Saijan lisäksi. Suomalaisia tuomareita ei ole kuitenkaan enempää käytettävissä, eli jos toinen tuomari tulee, on tuomari ulkomaalainen. Eli jos vielä jotain tuomarimuutoksia tulee, niin tulevat ne ainoastaan sunnuntain osalta.

Samalla voisin mainostaa vapaita näyttelytoimitsijan virkoja näyttelyviikonloppuna. Toimitsijalle tarjotaan lämmin lounas virvokkeineen näyttelypäivän aikana. Kaikkiin tehtäviin perehdytetään, ei tarvitse siis kainostella vaikka työ ei olisikaan ennestään tuttu. Assistentin tehtävänä on kuljettaa eläin tuomarille arvosteltavaksi arvostelunumerojärjestyksen mukaisesti. Sihteeri puolestaan kirjoittaa tuomarin sanelemat kommentit arvostelukaavakkeeseen.

Minulle voi laittaa yksityisviestiä tulemaan, mikäli jokin pesti kiinnostaa! Myös infohenkilöitä kaivataan, laita siittäkin viestiä jos yhdistyksen edustaminen kuulostaa sinun jutultasi.

Lauantai:
Ulkkissyrkit - Heidi Harju
Sihteeri: Martina Munther
Assistentti:

Ulkkiskääpiöt (vkh cb, vkh rb) - Niina Eskelinen
Sihteeri:
Assistentti:

Ulkkiskääpiöt (vkh tv, kkh) - Petri Pyysilta
Sihteeri:
Assistentti:

Lemmikkisyrkit & lasten lemmikkiluokka - Saana Kankare
Sihteeri:
Assistentti:

Lemmikkikääpiöt - Niina Toivonen
Sihteeri: Minna Vainio
Assistentti:


Sunnuntai:
Ulkkissyrkit - Tuija Johansson
Sihteeri: Heli Ojala
Assistentti: Heidi Kurikka

Ulkkiskääpiöt - Saija Kukkohovi
Sihteeri: Martina Munther
Assistentti: Simonahot

Lemmikkisyrkit & lasten lemmikkiluokka - Niina Toivonen
Sihteeri:
Assistentti:

Lemmikkikääpiöt - Saana Kankare
Sihteeri:
Assistentti:
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Anzukka

#77
Taidan tulla muutaman hamsuterin kera ainakin 5 tulee mukaan :D odotan innolla jo tätä naytskää kun saattaa olla että saan sieltä uuden hamsun :)
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

Kiiku~

#78
Jos ilmottauduitte Tuonne 31.10-1.11 näyttelyyn sähköpostilla niin saitteko vastausta?

Tää piinaa mua huomattavasti, Ensimmäinen näyttely on tulossa ja En oo varma asiasta, Apuja kiitus?  :sydan
? Nöpö ? Talvikko ?
? Emma ? Syrkki ?
? Ella & Caro ? Koirat ?

Ninde

#79
Vahvistus sähköpostiin tulee yleensä näyttelyä edeltävällä viikolla, joten kannattaa odotella ihan rauhassa. Yleensä täällä foorumilla ilmoittautumisten vastaanottaja mainitsee siitä, että nyt on vastaukset lähetetty, ja sitten kannattaa olla yhteydessä mikäli sitä vastaussähköpostia ei ole saanut.

GaneshaX

#80
Lainaus käyttäjältä: "Niina-03"Itse ainakin ajattelin raahata perheen mukaan.

No mun mies ei todellakaan mihinkään näyttelyihin lähde. Ainakaan koko viikonlopuksi. Ja poika... Hhmm, se onkin kinkkisempi juttu  ;)
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Anonymous

#81
^ mä en todellakaan ota noita poikia mukaan näyttelyhin, koska se on mun ja tytön laatuaikaa.

Kissanen

#82
Mä ilmotin nyt lisäksi yhen hamsterini vielä,kun sen mukaan päätinkin ottaa. n__n
tosin vaan toiselle päivälle.
vai tulisko se halvemmaks jos molemmille päivälle veis kuus hamsua? :o
ja muuten,ku mulle ei oo vastattu Satinesta vielä mitään,niin onko se mukana? O__O
iha vitu jepa

Kissanen

#83
Mua voi yrittää bongata sieltä. n__n

Omistan tummanruskeat pitkät hiukset ja mulla on mukanani varmaankin semmonen ihailijajoukko,siis kavereita.  :mrgreen:
Kannan mukanani myös The Nightmare Before Christmas laukkua,ja päälläni on luultavasti Converset,pillifarkut ja toppi. 8'---D

Iha rohkeesti voi tulla hihasta vetäsemään jos asiaa on,en purase. ;'-------D
iha vitu jepa

Anonymous

#84
Meiltä lähtee kanssa kasa hamuja mukaan ja koitetaan lähtee ..... :D  kolmatta sertiä Sunnuntailta. Tarttee lähempänä miettii ketä lähtee mukaan.

Marla

#85
Noita hamsujen nimiähän ei oikein olisi suotavaa mainita.

Mä oon nyt niin epävarma tulostani kuin olla voi... Ikävää, että tili tulee vasta tuona seuraavana maanantaina, ja olen peeaa siihen saakka. :kieli Yritän kyllä päästä, mut saa nyt nähä, jos jostain saan nyhdetyksi rahaa jne. Bussilla en kyllä tonne lähde, ja autoa ei löydy lainaan enkä viitsi vonkua sitä, että siitäkin taitaa tulla ongelma...
Olishan mulla noita, mitä näyttää, mutta toisaalta vielä on GG tulossa...

viiru

#86
Sellainen tiedoksi kaikille, että yhdistyksen olisi tarkoituksena molempina päivinä pitää stagella tietoisku hamsterilajeista, ja tähän kaipaisimme kiperästi assistentteja & hamsumalleja - jokaiselle lajille yksi esittäjä. Ideana on, että juontaja kertoisi lyhyesti jokaisesta hamsterilajeista sekä yleisesti hamsterin hoito-ohjeita. Assistentti pitäisi esityksen ajan hamsteria kädessään, ja vaikka vastaisi juontajan (joka siis on joku meiltä yhdistyksestä) kyssäreihin tyyliin "Kukas tämä on?" tai "Mitäs se Touko normaalisti syö?". Eli simppeli juttu, jota ei tarvitse jännittää, mutta hamsulla ja omistajalla mahdollisuus päästä parrasvaloihin! Esitys on lapsille suunnattu ikään kuin ohjeellistavaksi tietoiskuksi, että kuinka sitä hamsteria pidetään ja hoidetaan.

Laita minulle sähköpostia mailto:martina.munther@gmail.com">martina.munther@gmail.com tai yksityisviestiä, jos haluat osallistua. Voi osallistua ilman hamsteriakin, koska minulta löytyy joka lajin kilttejä, fiksuja ja filmaattisia edustajia, joita saa mieluusti handlata. Esityksiä on kaksi päivässä, ja yksi esitys kestää about vartin verran eli nopsakka juttu.

Edit: Talvikko- ja kiinariesittelijät kaikkiin esityksiin löytynyt! Vielä muille lajeille kaikki esityspaikat vapaana.

Samalla muistuttelen, että sihteerin & assarin paikkoja on vielä kamalasti vapaana, ja näyttelyä ei ilman näitä tekijöitä oikein voi järjestää! Näyttelytoimitsijalle tarjotaan messuilla lämmin lounas - ja istumapaikka :)(yleisölle ei ylimääräisiä tuoleja ole tarjolla!). Aktivoitukaa!

Lauantai:
Ulkkissyrkit - Heidi Harju
Sihteeri: Martina Munther
Assistentti:

Ulkkiskääpiöt (vkh cb, vkh rb) - Niina Eskelinen
Sihteeri: Jenna Alsio
Assistentti: Ella Rintanen

Ulkkiskääpiöt (vkh tv, kkh) - Petri Pyysilta
Sihteeri:
Assistentti:

Lemmikkisyrkit & lasten lemmikkiluokka - Saana Kankare
Sihteeri:
Assistentti:

Lemmikkikääpiöt - Niina Toivonen
Sihteeri: Minna Vainio
Assistentti:


Sunnuntai:
Ulkkissyrkit - Tuija Johansson
Sihteeri: Heli Ojala
Assistentti: Heidi Kurikka

Ulkkiskääpiöt - Saija Kukkohovi
Sihteeri: Martina Munther
Assistentti: Simonahot

Lemmikkisyrkit & lasten lemmikkiluokka - Niina Toivonen
Sihteeri:
Assistentti:

Lemmikkikääpiöt - Saana Kankare
Sihteeri:
Assistentti:

Ja vielä muistutus, että viimeinen ilmoittautumispäivä on 15.10.2009. Ilmoittautumisia on tullut toooooodella vähän tähän mennessä!
Cheersbigears-talvikkokasvatus

GaneshaX

#87
^ Ohhoh, että on vähän toimitsijoita ilmoittautunut. :|
Silmään pisti, että toimitsijat saavat istumapaikan? Kai sitä pitää silti roudata varmuuden välttämiseksi uskolliset tuolit auton takakoppaan  xD

Mä pähkäilen vielä ketä ilmoon.... Tällä viikolla saan toivottavasti naputeltua ilmon matkaan.

Tarttee kattoa löytyisköhän messuilta jotain sellasia juoksareita, mitä meillä ei ole vielä koitettu  :D
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

viiru

#88
Joo, tarkoitin istumapaikoilla sitä että sihteereille on varattu penkki ja myös suurinpiirtein yksi ylimääräinen per tuomaripöytä assistenttia varten, ja sit tietty infossa on tuolit. :)
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Minski

#89
Lainaus käyttäjältä: "viiru"Samalla muistuttelen, että sihteerin & assarin paikkoja on vielä kamalasti vapaana

Ja vielä muistutus, että viimeinen ilmoittautumispäivä on 15.10.2009. Ilmoittautumisia on tullut toooooodella vähän tähän mennessä!
Täs olis heti valmis assari, jos vaan pääsis paikalle ja hamsujakin olis ilmottaa ainakin yks kassillinen, mutta kun tosiaan yks oleellinen seikka eli mun pääsy paikan päälle näyttää tällä hetkellä aika synkältä :|
Hamsteriton tätä nykyä