• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Juoksupyörä

Aloittaja GaneshaX, 04.11.07 - klo:12:42

« edellinen - seuraava »

munch

#150
Täällä on ollut jo jotain pulinaa tästäkin asiasta, mutta onko "eijuoksuhullulle"-hamsterille välttämätöntä
pitää juoksupyörää ihan koko aikaa. Onko suosituksia/"pakotuksia" käytön määrästä tms.?

[size=60]Bubble & Bobble <3
s.4.3.2009[/size]

GaneshaX

#151
Meillä on ollut +3-4kk ikäisillä pyörät koko ajan. Toiset tykkää juosta enemmän, kuin toiset.
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

jennu

#152
Meillä tykätään juosta niin paljon, että kun juoksupyörää ei näy, niin jäädän koko päiväksi nukkumaan..
Aika ärsyttävää.. Pitäisi vielä saada enenmän lihaa luiden päälle..
[size=85]Rangifer Tarandus "Viljami", pk rex kyyhkynharmaa
Cosmic Love "Cosmo", pk kyyhkynharmaa-hunaja
[/size]

Bifi

#153
Kannattaako sitä juoksupyörää ostaa?
Kiitoksia vastanneille!

maarit

#154
Piti laittaa ostoslistalle juoksupyörä Maukalle kun sillä ei ole vielä pyörää.Mulla on kaikilla syrkeillä ja myös talvikoilla on pyörät.
Tällä hetkellä hamsteriton

Mikki

#155
Sain tänään pk:n jolla on muovinen juoksupyörä.

GaneshaX

#156
Tuollaisen pyörän hankin. Saa nähdä miten se pelittää  :D
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

ammie

#157
^ Minun ystävällä on samanlainen. Kuulemma vähän kitisee, jos hamsteri juoksee lujaa, mutta siitähän selviää tilkalla ruokaöljyä. Muuten ihan kelpo pyörä.  :)
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

maarit

#158
^^toihan on näpsäkän näkönen pyörä.Mitä makso?Saiskohan tota tilattua mistää nettikaupasta?
Tällä hetkellä hamsteriton

GaneshaX

#159
16e maksoi. En ole ainakaan lähiaikoina törmännyt noihin, toisaalta en ole kauheesti seurannut nettikauppojakaan viimeaikoina. :)
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Anzukka

#160
Mulla ei tällä hetkellä ole pyöriä käytössä mutta kyllä niitä tuolla jossain on ja suunnittelen laittavani treen 2.8 jälkeen :)
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

NuclearBitch

#161
Lainaus käyttäjältä: "GaneshaX"Tuollaisen pyörän hankin. Saa nähdä miten se pelittää  :D

Miten hyvin tuo pyörä muuten mahtuu perus hamster dunaan? Katselin paikallisessa eläinkaupassa kanssa noita, 10e maksoivat vaan.

GaneshaX

#162
Huonosti mahtuu. Ei itse pyörä ole kuin 25cm korkee, mutta se jalka siihen päälle, niin ei oikein sovi  :roll:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Nilla

#163
Mulla ei Eeliksellä oo juoksupyörää, enkä varmaan laitakaan.
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Juulia

#164
Meillä on kaikilla pk-uroksilla juoksupyörät. Yksi Rolly Jumbo ja kaksi "ei-muista-nimeä"-juoksupyörää. Ne ovat keltaisia, joissa on siniset reunukset.

Vielä kertaakaan ei ole käynyt "haavereita" (tukkaa juuttunut akselin ympärille tmv).
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta