• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Juoksupyörä

Aloittaja GaneshaX, 04.11.07 - klo:12:42

« edellinen - seuraava »

roosap

#135
Rollyt on ihan hyviä peruspyöriä. Toimii paremmin kaltereihin kiinnitettynä, kuin telineen kanssa.

jennu

#136
Iskä teki Pontuksen juoksupyörän  jostain vanhasta muovikiposta. Tosi hyvä on ollut.
[size=85]Rangifer Tarandus "Viljami", pk rex kyyhkynharmaa
Cosmic Love "Cosmo", pk kyyhkynharmaa-hunaja
[/size]

tintsku

#137
Meillä on tavallinen rautanen juoksupyörä, jossa on paperi ettei jalat lipsu väliin ja oon laittanu pyörään öljyä ettei vingu.

Hamsu_86

#138
Meillä on tällainen punainen juoksupyörä josta neiti kovasti tykkää, aina öisin kuulen sen juoksevan sillä :).

http://www.lemmikkiexpress.fi/product_d ... php?p=1333

GaneshaX

#139
^Silentspinnerit ovat hyviä pyöriä, niiden koot ovat vain hieman hankalat.
12/16,5/29cm
Toivoisin todella että joskus tulisi tuon tyylinen laakeroitu pyörä syrkkikokoisena.

Pakkaavat kyllä olemaan aika arvokkaita :|
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Marla

#140
Silent Spinner on ihan hintansa arvoinen, jos rakastaa rauhallisia öitä. Mulla on toi 16,5 cm halkaisijalla, ja se on kiinarilla käytössä. Juuri tuolta Lemmikkiexpressistä joskus tilasin. Laittoivat yhden pienen pyörän suureen pahvilaatikkoon xD . Ihmettelin, et mitäköhän sälää tilasinkaan...

Ostin sellaisen 15 euron metallisen pyörän tässä joku aika sitten, kun ei kukkaro kestä tuota isointa SS:ää. Keksin kiertää sellaista paksua narua sen pyörän ulkopuolelle, jottei jalat lipsu väleistä. Se pelittää loistavasti. Ei vingu eikä vikise, kun laitoin rasvaa väliin. Siinä on siis jalat molemmilla puolilla, että tukevakin on.
Inhoan häkin kaltereihin kiinnitettäviä...

Hyar

#141
Minun poikieni pyörät ovat hiljaiset, ei siinä mitään. Mutkun häkki tutisee ja kolisee ko pojat rumistavat pyörissään. :D
Karri, hopeanharmaa vn 210609-091111

GaneshaX

#142
^Tuohon mä en ikinä keksinyt mitään, siinä on kai jokin kosminen yhteys purun määrään pyörän alla ja pyörän asentoon. :yes:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Marla

#143
Meillä tohon häkin kolinaan on helpottanut sellainen viritelmä, että olen laittanut wc-paperia pari kerrosta sinne pyörien jalkojen alle, ja teipannut ne jalat maalarinteipillä (myrkyttömällä) kiinni häkin pohjaan.

tintsku

#144
Meillä kolisee juoksupyörä entistä enemmän, kun menin vääntämään sitä eittei kolisis.
Ostin kaverilta rautasen 15cm pyörän josta ei kuulu mitään, kun siinä pyörän ja jalustan kiinnitys kohtaan on laitettu teippiä, pyörä tulee uusille talvoille jotka tulee n. viikonpäästä
(sori oon vähän huono selittämään)

ändi

#145
meiän blondi eides osaa juosta juoksupyörässä :o mutta eikai se nyt niin pakollinen ole kun neiti kumminkin saa juosta vapaana jokapäivä. kyllä sillä pyörä häkissä on varmuuden vuoksi jos joskus innostuiskin mutta ei ainakaan vielä ole kovin kiinnostavalta kapineelta näyttänyt :p
syrkkityttö Bambi & beaglepoika Tatu  

Tawu

#146
Juoksupyörähullu number 1

<--- Tuossa kuvassa.

Muuten joskus Lemmikki-lehdestä luin, että juoksuhulluille hamsuille ei tarvitse pyörää. Onko siinä perää?   :S

Minusta ei kovin hyvä idea, koska en minä ainakaan jokapäivä pitäisi hamsua niin paljon pois häkistään, että liikunta korvaantuisi.  :|
Silppu (1.10.07 - 13.9.2009) <3
Seuraavia hamsuja odotellessa...

Retski

#147
Lainaus käyttäjältä: "GaneshaX"

Meillä on kanssa tuollainen, hyvin on asiansa ajanut, ongelmana on vaan että tytsy ei halua lopettaa juoksemista X_X
Noissa on kivaa kun niis on jopa erivärisiä noi ihme reuna jutut

Elliska

#148
Lainaus käyttäjältä: "Tawu"Muuten joskus Lemmikki-lehdestä luin, että juoksuhulluille hamsuille ei tarvitse pyörää. Onko siinä perää?   :S

Minusta ei kovin hyvä idea, koska en minä ainakaan jokapäivä pitäisi hamsua niin paljon pois häkistään, että liikunta korvaantuisi.  :|
Joskus hamsteri saattaa addiktoitua juoksupyörään, ettei enää tee juuri muuta kuin juokse siinä. Silloin se on hyvä ottaa pois aina välillä, ja antaa muita virikkeitä :)

weemano

#149
Meillä hommattiin hamsulle telineellinen juoksupallo, ei pääse pieneltä sormet väliin ja on täysin äänetön.