• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Vaasa, lokakuu EPJY ry

Aloittaja GaneshaX, 13.07.09 - klo:20:23

« edellinen - seuraava »

Marla

#75
Ok, kiitos tiedosta. :) Vähän arvelinkin noin, kun missään ei mainittu sen olevan ilmaista.

@amorous

#76
Lainaus käyttäjältä: "GaneshaX"Milloinkohan nuo tuomarit selviävät? :)  Ilmo aika meinaan umpeutuu aikas pian.
Viimeisimmän tiedon mukaan ulkomuotoluokat:
syrkit: Lisa Andersson, Swe
kääpiöt: Petri Pyysilta
lemmikkihamsut: Marjut Kaakinen

Mustikkamaan

#77
Lainaus käyttäjältä: "@amorous"
Lainaus käyttäjältä: "GaneshaX"Milloinkohan nuo tuomarit selviävät? :)  Ilmo aika meinaan umpeutuu aikas pian.
Viimeisimmän tiedon mukaan ulkomuotoluokat:
syrkit: Niina Eskelinen (varalla tuomariharjoittelijat Katriina Hautala & Sanna Reipas)
kääpiöt: Petri Pyysilta
lemmikkihamsut: Marjut Kaakinen

Kehtaisiksmä kysyä, että onks Sanna ja Katriina tehneet tarvittavat harkkarit ja koearvostelut - että noi heidän mahdollisesti jakamansa sertitkin hyväksytään sit?  :oops:
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Ninde

#78
Öh, minulta ei ainakaan ole kukaan tuomarointia kysynyt tai varmistanut sitten sen kun siitä Sannan kanssa oli ensimmäistä kertaa puhetta JA tuolloin kieltäydyin. En siis ole missään vaiheessa uudelleen luvannut tulla, eikä minulta ole sitä kysytty.

Eli minä en ole tulossa tuomariksi. Kiinnostaisi todella tietää, että mistä tämä tieto tulostani on peräisin?

SHY:n ulkomuototuomarien koulutusvastaavana, tietääkseni voimassaolevana sellaisena, en myöskään ole tietoinen siitä että Sanna Reipas tai Katriina Hautala olisi edes hyväksytty tuomariharjoitteljoiksi, joten kumpikaan heistä ei voi ulkomuotoluokkia arvostella, kun eivät ole tehneet vaadittavia harjoitus- saatika koearvosteluja jotka tarvitaan erikoisluvalla arvosteluun.

Minski

#79
Kuinkahan tän näyttelyreissun lopulta käy ? 5 päivää ilmoaikaa enää jäljellä... Jos siihen mennessä ei tiietä tuomaria niin en taida uskaltaa ilmota hamsuja olleska, koska lähteäkseni Vaasaan asti haluan viralliset tulokset niille, en epävirallisia.
Hamsteriton tätä nykyä

Anonymous

#80
Minä skippasin jo tän reissun kaikkien turhien vaikeuksien takia. Onneksi on todella hyvä ystävä joka hoitaa hamsujen vastaanoton ja säilytyksen Vantaan näyttelyyn asti. KIITOS GaneshaX :D

GaneshaX

#81
^ Ei mitään. Kuuluu katos niin kun pakettiin  :mrgreen:

Mua kiinnostais tietää, onko tähän näyttelyyn nyt tulossa ktään "pätevää" tuomaria, kellä on oikeudet kunnossa??

Vai onko tää hamsujen ulkomuotoluokka yht.äkkiä muuttunut epäviralliseksi ulkomuotoluokaksi?

Olis kyllä ollut ihan kiva tietää... :roll:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

GaneshaX

#82
Sori peräkkäinen viesti, mutta:

"Ilmaisilmoittautumislappuja voi käyttää pet- eli lemmikkiluokkiin, ei ulkomuotoluokkiin."

Eli siis mitä?? Mä lähetin "viralliseen luokkaan" ilmot ja kuitin maksusta. Nyt sellaisia ei ole? Olen aivan kertakaikkisen ymmälläni...


Viralliset näyttelyluokat: marsuille ja hamstereille

Hamstereiden viralliset luokat:
Ulla Järvinen
Vetämäjärventie 216
63400 ALAVUS AS.
tai
mailto:ullajarvinen@suomi24.fi">ullajarvinen@suomi24.fi
p. 040 538 0463
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Pertti

#83
Six just kandeeki omistaa kääpiöhamstereita, niille saa sentään ihan virallisen arvostelun  :lov  :lov  :lov  :lov
Kyllä aina yhen voi ottaa!

Jane_O

#84
Lainaus käyttäjältä: "GaneshaX"Sori peräkkäinen viesti, mutta:

"Ilmaisilmoittautumislappuja voi käyttää pet- eli lemmikkiluokkiin, ei ulkomuotoluokkiin."

Eli siis mitä?? Mä lähetin "viralliseen luokkaan" ilmot ja kuitin maksusta. Nyt sellaisia ei ole? Olen aivan kertakaikkisen ymmälläni...


Viralliset näyttelyluokat: marsuille ja hamstereille

Hamstereiden viralliset luokat:
Ulla Järvinen
Vetämäjärventie 216
63400 ALAVUS AS.
tai
mailto:ullajarvinen@suomi24.fi">ullajarvinen@suomi24.fi
p. 040 538 0463

"Ilmaisilmoittautumislappuja voi käyttää pet- eli lemmikkiluokkiin, ei ulkomuotoluokkiin."

Eli ilmeisesti Epjyllä niinkuin muillakin paikallisilla voi olla omia ilmaisia ilmoja, joita annetaan esim. palkkioksi näyttelyissä työskenteleville (tai joita kasvattajat voivat antaa kasvattiensa mukaan), oiskohan tuossa siitä kyse?
[size=85]Rakkaita kaivaten, olette ikuisesti sydämissämme![/size]
[size=85]Eikka (Calevala)<3, vkh roborovski uros, 1.4.2008-16.10.09.[/size]
[size=85]Max (Vivaldine\'s Tobias Taikaviitta*)<3, lk syyrialainen uros, 7.4.07-29.5.09.[/size]
[size=85]Veikka (Calavale)<3, vkh roborovski uros, 1.4.08-18.4.09.[/size]

GaneshaX

#85
^Olen puusilmä  XD

Mut tosiaan, kuka tulee tuomariksi ja onko pätevyydet kunnossa....
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Saana

#86
Oiskohan noita Hautalaa ja Reipasta mietitty lemmikkiluokkaan varalle eikä ulkkikseen. Pyysivät muakin varalle, jos lemmikkejä tulisi hirmuinen määrä. Mutta kun olen menossa Lappeenrantaan niin ei onnistunut.

@amorous

#87
Lemmikki- ja kääpiötuomarit selvillä.
Umluokan syrkkituomaria etsitään ja kysellään siis vielä...ties vaikka tulee Ruotsin maalta, ellei kukaan lähempää halua tulla Vaasaan. Mutta ilmoitan tänne heti, kun tiedän...Harmillista tämä suomalaisten tuomareiden vähyys... :(

Ninde

#88
^Ei se halusta aina ole kiinni, ihmisillä kun oikeasti on muitakin menoja ja mulle ainakin toi matka Forssasta Vaasaan on tosi hankala, pitäisi melken yöpyä jossain joko tullessa tai mennessä. Oli ollu vaikka Seinäjoella niin juttu olis ollut ihan toinen.

Ja jos toi teidän yhdistyksen tuomarienhankinta on tällä tasolla, niin en suoraan sanottuna yhtään ihmettele ettei kukaan suostu... Olisi ehkä ollut kohtuullista edes pahoitella tätä tapahtunutta sekaannusta, mutta...  :roll:

Minski

#89
Lainaus käyttäjältä: "@amorous"Umluokan syrkkituomaria etsitään ja kysellään siis vielä...ties vaikka tulee Ruotsin maalta, ellei kukaan lähempää halua tulla Vaasaan. Mutta ilmoitan tänne heti, kun tiedän...Harmillista tämä suomalaisten tuomareiden vähyys... :(
Tuleehan se tuomaritieto kuitenkin ennen ilmo-ajan päättymistä ? Tai sit jos ei kerkee tulla niin voisiko ilmo-aikaa jatkaa kunnes tuomari on selvillä ? Haluisin kovasti näyttelyyn tulla, mutta luonnollisesti tahtoisin tietää, että tuomari varmasti järjestyy ennenkuin ilmoitan hamsuni. Vaasa kun on aika kaukana täältä Tampereelta niin olisi kiva varmaksi tietää se tuomaritilanne ennen ilmoittamista.
Hamsteriton tätä nykyä