Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Heli

Ohoh. Melkosia summia maksavat kasvattajille. Minkä verran muualla päin Suomea eläinkaupat maksavat kasvattajille poikasista tänä päivänä?
Kuinka virallinen tieto tää koiran suolistotukos juttukaan on? Että onko edes varmaa että on johtunut vessapaperirullan hylsystä? Ja montako se niitä oikein oli vetänyt.  :D

Mutta juu, hamsterit ei taida yleensä nuita syödä ja jos niitä tukoksia kuitenkin pelkää niin kannattaa jättää myös ne pesätarpeiksi käytetyt vessapaperisuikaleet pois.
Meille syntyi eilen viisi robonakkia.  :sydan Jänskää taas nähdä mitä värejä sieltä löytyy. Emo on normaali valkoinen laikukas ja isä normaali dominoiva laikukas.
Jee, nyt meidänkin robotskilla on alkanut vauvamuhkut näkymään! Eli eiköhän sieltä kohta robolapsosia putkahda.  :) Kiva juttu, koiranpentuja kun meille ei sitten tullutkaan.  :(
Onpas kiva kuulla että talvikoissa löytyy! Meille nimittäin muutti pitkästä aikaa TALVIKKO. Ja täytyishän sille puoliskoakin löytää...  xD Oon aikas ihastunut.  :sydan

Meillä odotellaan robopoikasia, mutta eka kertaa pitkään aikaan pari ei tehnyt poikasia het kolme viikkoa yhdistämisestä. Saa nähdä kauanko antavat odottaa.
Hitsi, olin vähän haaveillut että olisin päässyt Galaan lähtemään mutta meille pitäisi aikaslailla juuri sinä viikonloppuna syntyä koirapupeloita niin ehä mä mihinkään pääse lähtemään.  :S Noo, joskopa sitten ensi vuonna pääsis jonnekin.
On meillä tosiaan syntynyt myös roboja se 11.  :) Tähän hätään en ulkoa muista jäikö kaikki henkiin...pieni muistikuva on että 10 olis jäänyt, mutta en nyt varmaksi muista.
Lainaus käyttäjältä: "Vevve"Yhdistelmästä Georg Ots x A Shoe For A Shoe syntyi tänään huimat 10 robopenskaa!  :D
Onneva, onneva!  :aplodit:

Meillä taas oli nyt vähän epäonnea. WW tekaisi tuplat pari päivää sitten, hurjat kaksi poikasta alunperin. Mutta eilen illalla kun kuikuilin terraa en enää bongannut lapsosia mistään.  :( Luultavasti niitä ei enää ole, ellei ollut jemmannut niitä johonkin aivan erikoiseen paikkaan.
En tiedä hermostuiko äippä kun edelliset naperot olivat vielä mukana porukassa, kun en ollut raaskinut niitä vielä vieroittaa. Nämä ekat hoitelivat isukin kanssa niin hienosti kuitenkin.
Mä en ole pitkään aikaan hamsujani näyttelyttänyt, mutta kyllä mulla oli aiemmin pari tuomaria joille en halunnut viedä. Riippui myös vähän tuomarista, että mitä hamsuja tuli ilmottua koska eri tuomarit arvottivat eri asioita. Eli sikäli itselle ainakin on ollut väliä kuka on tuomarina. En tiedä mitä tänä päivänä sitten tuumailisin jos olisi ajankohtaista ilmoittautumisia miettiä.  :D
Kyllä kai nyt tuomareita pitää saada kysyä. Ihmeellistä että tommosestakin asiasta saadaan nahina aikaan.

Ja jos tuomareita ei ole ilmoitettu vikaan ilmopäivään mennessä niin ilmoittautumiset saa kyllä peruuttaa jos tuomarit ei miellytä. Näin ainakin asian pitäisi olla.

Meidän reppana lapsukainen vajaat 3vko, äippänsä kans syömässä.

Ja reppanan serkut 1vko.

Dominoivat(?) laikukkaat.
Mä muistan kun joskus sai odotella robopoikasia vuodenkin! Mutta nyt kun aloittelin uudestaan kasvatusta niin meillä on kaikki lisääntyneet välittömästi.  :pihalla: Ennen tällaista ei sattunut oikeastaan koskaan. Ihme juttu.  :D
Ei tuo pitkältä ajalta tunnu kun vertaa kennelliiton vauhtiin vastaavissa hommissa.  :D Mutta varmaan näistä on jotkut salaiset säädökset olemassa, että kuinka kauan kunkin käsittelijöistä pitää papereita kirjoituspöytänsä perimmäisessä laatikossa säilöä ennen eteenpäin toimittamista.  :lol:

Mutta onnea tosiaan nimestä!
Meidän ainoaksi jäänyt lippahattuinen robonapero ei ole vieläkään aukaissut silmiään vaikka on jo 15vrk. Se on kyllä muutenkin hirmu pieni ja mä mietinkin, että mahtoikohan ne poikaset syntyä vähän etuajassa. Kenties just sen vanhempien tappelun seurauksena? Ihan puhdasta spekulointiahan tää on ja sinänsä turhaa. Yhdellä kuolleena syntyneistä poikasista oli kaulanahka jotenkin tosi ohut...
^On kun kuitenkin olisit vaan heti tappelemassa!  XD