• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Syyrisnäyttely 5.10. Espoossa

Aloittaja Mustikkamaan, 30.08.08 - klo:12:17

« edellinen - seuraava »

Minnaw

#45
Onko jo jonkinlaista osallistujamäärää tiedossa? Millaiseen joukkorynnäkköön sitä voi siis alkaa jo varautua vai mennäänkö periaatteella "pienimuotoiset piirit"  :)
Oxalis - talvikkokasvatus
http://oxalis.omasivu.fi/

Ninde

#46
Työlistaa päivitetty, vielä puuttuu yksi sihteeri, assareita ja infohenkilöitä!

Maikkis (ilmojen vastaanottaja) on ollut sairaana tämän viikon, joten eläinmäärissä kestää vielä...

Elliska

#47
Mä voin olla Helin assari.

viiru

#48
Maikkiksen puolesta laittelen näitä jo tännekin;

ELÄINMÄÄRÄT
lk 21 + 20
pk 29 + 26
ks 5 + 5
es 3 + 2
lemm 28 + 22
lasten lemm 3 + 2

Ja näyttelyvahvistukset lähtenevät tänään matkaan.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Ninde

#49
Ihan kivat määrät, ei veny kotiinpääsykään ihan mahdottoman myöhäiseksi. ;)

Marla

#50
Pakkohan se jokin epäonnikin on iskeä, kun ensin onnisti...
Saan kyydin tuonne ihan kotipuolesta, mutta eikös sitten viikonloppuna tytsykän ollut pakko teloa itseään... Eipä onneksi tullut kuin pikku arpi, mutta onhan sekin harmin paikka.
Osallistujia ei onneksi ole valtavasti, niin päästään vielä koukkaamaan Keravan kautta kotiin ja ollaan kotosalla ihmisten aikaan.

Lilja

#51
Olen ilmoittanut hamsterini lemmikkiluokkaan kahdelle tuomarille. Pitääkö minun siis maksaa yhteensä 4+2 euroa eli 6 euroa? Olen siis hamsteriyhdistyksen jäsen.

viiru

#52
Lainaus käyttäjältä: "Lilja"Olen ilmoittanut hamsterini lemmikkiluokkaan kahdelle tuomarille. Pitääkö minun siis maksaa yhteensä 4+2 euroa eli 6 euroa? Olen siis hamsteriyhdistyksen jäsen.
Aivan oikein. Mikäli haluat myös luettelon, tulee summaan lisäksi vielä euro. Luettelo on ennakkotilauksena euron, näyttelypaikalla kaksi euroa.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Juulia

#53
Kuinka noita määriä siis pitäisi lukea? :pihalla:
Luetaanko ne niinkun naaraat + urokset tyyliin?

Kuinka kauan tuommoisen eläinmäärän (karkeasti arvioituna) kestäisi noin? Tietysti riippuu tuomarista.
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

viiru

#54
Lainaus käyttäjältä: "JuuliaA."Kuinka noita määriä siis pitäisi lukea? :pihalla:
Luetaanko ne niinkun naaraat + urokset tyyliin?

Kuinka kauan tuommoisen eläinmäärän (karkeasti arvioituna) kestäisi noin? Tietysti riippuu tuomarista.
päätuomarin arvosteltavat + tuplatuomarin arvosteltavat

Eiköhän tuolla oltaisi valmiita palkinnonjakoineen kaikkineen hyvissä ajoin iltapäivällä, kolmen-neljän aikoihin ehkä.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Juulia

#55
^ Kiitos :)

Ajattelinkin, että luettaisiin tuollain tuo lista :) .
Se olisi kiva, jos tuollainen aikataulu toteutuu, vaikkei mitään kiirettä olekkaan kotiin päin :P .

Haluaisin olla joskus assari, mutten tiä uskallanko olla :angel ehkä joskus sitten...
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

Minnaw

#56
Oikein hyvältä näyttää eläinmäärät, ei mitään kauheaa tungosta, mutta sitten taas ei pulaakaan. Toivotaan kivaa näyttelypäivää  :)
Oxalis - talvikkokasvatus
http://oxalis.omasivu.fi/

Tikru

#57
Pienen näyttelytauon jälkeen taas tulossa ollaan!  :)

Jos "työpaikkoja" on vielä avoinna, voisin olla esimerkiksi assari!  :)

viiru

#58
Lainaus käyttäjältä: "Tikru"Jos "työpaikkoja" on vielä avoinna, voisin olla esimerkiksi assari!  :)
Assareiksi ilmoittautuneita taitaakin olla jo tarpeeksi, mutta voisitko mahdollisesti olla Saijan sihteerineitinä lemmikkiluokassa? Saijalla on arvosteltavia alta kolmekymmentä ja jos jälki-ilmot arvioi siihen summaan vielä mukaan niin ei varmaankaan kovin paljoa yli kolmekymmenen arvostelun joutuisi kirjoittamaan. ; )

Mulla on semmoinen kutina, että tästä tulee kiva näyttely! Ihanaa pitää välillä tällainen pienimuotoisempi, niin ei ole toimitsijallekaan sellainen rääkki kuin yleensä. : )
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Ninde

#59
Multa puuttuu vielä assari ja Saijalta se sihteeri. Lisäksi tarvittaisiin puffa-infoon ainakin pari ihmistä.