• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Syyrisnäyttely 5.10. Espoossa

Aloittaja Mustikkamaan, 30.08.08 - klo:12:17

« edellinen - seuraava »

Mustikkamaan

Tää onkin jänskä näyttely siinä suhteen että on pelkkä syyrisnäyttely. Saas nähdä millainen on osallistujakunta.

Olinpa muuten tulossa 30.10., nyt vasta osui silmään että se onkin vähän aikaisemmin :D

No mutta, ketkä olisi tulossa? Minä tuun arvostelun merkeissä, tuonen kyllä omiakin eläimiä kisaamaan pitkästä aikaa. Varmaan ei kovin moni tuu ainakaan pitkältä jotka tulisi ensisijaisesti kääpiöiden takia.

Kannattaa varmaan aika harkiten ilmoittaa sillain, ettei kaikille tuomareille yhtä hamsteria, kun se on aika raskas homma eläimelle. Siis jos se olisi sekä molemmilla ulkomuototuomareilla että molemmilla lemmikkituomareilla. Vaikka onneksi myö tuomarit otetaan tämä huomioon että joku hamsteri voi olla monessa arvostelussa ja siten ollaankin erityisen helläkätisiä ja pyritään "häiriköimään" mahdollisimman vähän! Mutta että tosiaan eläinkohtaisesti kannattaa miettiä arvosteluiden määrä :)

Toivottavasti pääsisin jakamaan paljon palkintoja :)

Niin ja näyttelykutsuhan löytyy täältä: viewtopic.php?f=18&t=2139
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Vilma

#1
Tulossa ollaan kolmen hamsun voimin. :)
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

Mustikkamaan

#2
Nyt saaki kahtella että tuleeko tätä näyttelyä kuiteskaan  :D
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Tawu

#3
Juu, olen tulossa, kaiketi, jos nyt Espooseen asti päästään... No ei vaiskaan, mutta moneltako sinne pitäisi tulla jos on etukäteen ilmottanu syrkin sinne?  :pihalla:


En saanut oikein selkoa tuosta etusivulta, joten kysyin.
Silppu (1.10.07 - 13.9.2009) <3
Seuraavia hamsuja odotellessa...

Tawu

#4
Tulee se näyttely. Miksi se on muuten siirretty ?
Silppu (1.10.07 - 13.9.2009) <3
Seuraavia hamsuja odotellessa...

Minski

#5
Onko Tampereelta porukkaa menossa, jotain yhteiskyyditystä kenties taas ? :angel
Hamsteriton tätä nykyä

GaneshaX

#6
raumalta päin ainakin tullaan, ei kylläkään mitään hajua vielä, että kuinka isolla porukalla....
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

NipsuMakkara

#7
Itse olen tulossa yhden hamsterin voimin. ;> Nipsun ekat näyttelyt että katotaas mitä tästä syntyy.
[size=85]Kauhukakara "Nipsu" lk kemu syrkki naaras. s. 7.5.2008 k.14.1.2010 IKÄVÄ<\'3[/size]
[size=85]Valentina "Mango" lk normaali syrkki naaras. s. 11.8.2007 k. 25.6.2009 IKÄVÄ <\'3[/size]

Elliska

#8
Varmaan tuun käväsemään, jos pääsen. Ei mulla mitään näyttelytettävää ole :P

Nilla

#9
Oon tulossa, jos vaan saisin jostain kyydin..
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

soundlovers

#10
Tää tyttö on varmasti tulossa, kun kerran tuomaroikin  :mrgreen:

Jane_O

#11
Täällä luultavammin jätetään tää väliin ja tähdätään sitten vasta marraskuun näyttelyyn.
[size=85]Rakkaita kaivaten, olette ikuisesti sydämissämme![/size]
[size=85]Eikka (Calevala)<3, vkh roborovski uros, 1.4.2008-16.10.09.[/size]
[size=85]Max (Vivaldine\'s Tobias Taikaviitta*)<3, lk syyrialainen uros, 7.4.07-29.5.09.[/size]
[size=85]Veikka (Calavale)<3, vkh roborovski uros, 1.4.08-18.4.09.[/size]

viiru

#12
Tulossa ollaan, luonnollisesti.  :)
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Ninde

#13
Tullaan juu! Tuomariksi ja varmaan pari syrkkiä mukaankin.

Juulia

#14
Kuinka pian korjausviestin pitäisi tulla, jos ilmot on laitettu sähköpostilla väärin? :lol:

En luultavasti ole laittanut väärin, kysyn vaan :D.
Tulossa ollaan, tietysti 8-) .
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta