• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

SHY:n 21-vuotisjuhlanäyttely 6.6.2010, Littoinen

Aloittaja Juulia, 24.04.10 - klo:19:47

« edellinen - seuraava »

Jinny

#30
Tiedän, että kyytikyselyille on oma ketjunsa, mutta mitäs kautta esim. tamperelaiset ovat tänne ajelemassa? Tää Hämeenlinna on jotenkin hankala paikka kun kukaan ei koskaan aja oikein minnekään tästä ohi :|
Olisi kiva saada tännekin nuo omat hamsterit osallistumaan, mutta olen aika varma että joudun lusimaan töissä tämänkin päivän, kun meillä on niin monta tulevaa ylioppilasta töissä ja he taitavat saada koko viikonlopun vapaaksi.

Ei oo kivaa kun työt haittaa harrastamista näin paljon! :<  :D

Ninde

#31
Meinasin alkaa huhuilemaan tuomaritietoja, kun oon jostain saanu päähäni että vika ilmo olis 14.5. mutta se onkin näköjään vasta 26.5.  :haha Ei sitten vielä olekaan mitää kiirettä, ehtii miettimään tullako vaiko eikö...

Marla

#32
Tamperelaisten kimppakyyti kulkee 3-tietä Toijalan nurkille saakka, josta lähtee tie suoraan Turkuun, eli Tampere - Toijala - Loimaa - Littoinen on suunnilleen tuo reitti, kun nopeimman kautta mennään. Tässä tuo reittikartta.

Minski

#33
^ Ja siellä on jo 7 henkee, joka on jo maksimi, että saadaan hamsutkin sekä Anninan ja Marlan kaikki palkinnot mahtuun mukaan :P Tietty jotain kyytiläishamsuja varmaan mukaan mahtuu, jos löytyy joku halukas vastuuhenkilö, joka hoitaa hamsut reissun ajan :)
Hamsteriton tätä nykyä

PiiaL

#34
^Hei onko mutkin laskettu siihen seitsemään henkeen? Kun Marla lupaili että mahtuisin mukaan, mutta en tiedä onko minut nyt sitten huomioitu näissä matkajärjestelyissä. Tulossa kyllä vahvasti olisin :)


Oot vahvasti mukana ! :) Eli tilaa on jäätävä siis myös Piian palkinnoille :P
-Minski-

Anonymous

#35
Mä olen luultavammin lähössä Hyvinkäältä farkku Volvolla liikkeelle tänne joten muutama mahtuu "ehkä" mukaan  :mrgreen:

Vevve

#36
Tästä tulee jännä näyttely, kun mulle tulee pelkkiä ensikertalaisia nuorikoita mukaan!  :D

KaisaM.

#37
Mie keksin että kyllä mun olis päästävä tänne, on niin monta nuorta hamsua mitkä haluisi näytille! Pakko yrittää keksiä jotain. :)
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Katitar

#38
Tulossa ollaan sikäli mikäli auto järkestyy (enkä luulisi sen olevan ongelma). :) Nyt onkin sitten taas ollut jonkinverran taukoa näistä näyttelyistä kun ei ole oikeen osunut näyttelyaikataulut ja koulujutut samaan kalenteriin. Mutta mukana menossa ollaan!
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

X-File's/JonnaMilaya

#39
Yksin ei oikein huvittais,mut jos kyytiseuraa löytyy,niin sit. Eli täällä ois farmari opel astra tarjolla. Matka on pitkä,enkä ole niitä helpompia ihmisiä...Mut perille pääsee jos mun tyyliä kestää...
~Solnechnyi Trusha~

Rose

#40
Eikö kukaan ois tulossa Helsingistä tai Vantaalta?

Anonymous

#41
^Mä lähen Hyvinkäältä tonne

NormaJeane

#42
Onko vielä Tampereelta menossa ketään jonka kyytiin mahtuis?
//http://romagro.groneri.net/

Fuji, Putte, Hynynen

Minski

#43
Voiskohan kyytikyselyille perustaa jo omia topicceja kyytipalstalle ? Alkaa aika moni viesti jo koskea kyytejä eikä itse näyttelyä. Nimimerkillä itsekin samaan syyllistynyt :P
Hamsteriton tätä nykyä

Katitar

#44
Tää nyt on varmaan ihan turha kysymys, mutta kysynpähän nyt kuitenkin. Eli siis kun tuolla kutsussa on maininta: 'Ulkomuotoluokkiin ilmoitettaessa veteraani-ikäisten hamstereiden osallistuminen näyttelyyn on maksutonta' niin onko se maksutonta myös lemmikkiluokissa? :)
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***