Tampere 2.8.

Aloittaja Mustikkamaan, 18.05.09 - klo:12:17

Mustikkamaan

Onko tää näytsi tulossa nyt sit? :) Kuulin huhuja että saattas olla peruuntumassa, mutta kahtelin että aika moni olis tulossa innokkaasti.

Itse olisin todenäköisimmin tulossa, kun on näin "lähellä". Lemmikeihin saatetaan osallistua kannatusmuodossa, mutta turistiksi etupäässä - on jo niin kauan edellisestä näyttelystä että olis kiva tulla :)

Mites te muut, ootteko suunnitelleet näin pitkälle?  :P
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

viiru

Eiköhän tätä olla järjestämässä. Näyttelypaikka ei vielä ole tiedossa, koska aikaisempia vuokratiloja ei ole kyseisenä ajankohtana vapaana, joten kyselykierros jatkuu edelleen. Kutsun pitäisi kuitenkin tulla sivuille ihan lähiaikoina.

Minulla on valitettavasti koko kesän näyttelytaukoa, enkä pääse osallistumaan näyttelyyn, tai sen järjestelyihin muuta kuin etänä tehtävien toimien osalta - harmi se! Toisaalta, onhan tässä nyt näitä näyttelyitä ollut melkein burnoutiksi asti...

Elän tietty tunnelmissa mukana täällä kotikatsomossa ja toivon että Tampereella kaik sujuu hyvin! =)
Cheersbigears-talvikkokasvatus

GaneshaX

Täältä ollaan tottakai tulossa, kun näyttely on noin lähellä. (jos ei mitään täysin ylitse pääsemätöntä ilmesty. Tuskin)
Mukaan lähtijöitä mietitään sitten heinäkuussa.
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Tansku

Mie oon tulossa täältä, kun on enemmän hamsujakin lähdössä kyytiin :)

wiidii

Nyt on kutsutkin laitettu ajantasalle (näyttelypaikka selvinnee piakoin).

Itse olen ehdottomasti tulossa kun Tampereella melkein koko kesän asustan, saa nähdä lähteekö hamstereita mukaan.  :)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

venomenom

tulisin tosi mielelläni, mutta ketään tuttua ei asusta Tampereella päin ja isäpuoli kuskina tuskin suostuu hamsunäyttelyn vuoksi paria tuntia suuntaansa ajelemaan. täytyy tsekata josko joku suostuisi ottamaan pari hamsua kyytiin jonkun junan asemalta. mutta sitä katellaan uusiks sit vähän lähempänä.
[size=85]syrkki Chick, lk s musta 100608
kinkit Pyttis, normaali 101207, Raoul, normaali 130109

why isn\'t life as easy as taking candy from a hammy?[/size]

Anonymous

Totta kait ollaan tulossa ja hamsuttimet mietitään sitten lähempänä.

Sohvi

Näillä näkymin olla tulossa.
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi

ammie

Mä en vielä yhdessäkään näyttelyssä ole käynyt, mutta josko nyt uskaltautuisin katselemaan kun näyttely on täällä Tampereella.
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

eta

Me myös tulossa, ainakin näillä näkymin.  :)

Minski

Tampere on kaikkia lähellä :)

Me tullaan ilman muuta, jos Tampereella näyttely on :yes:
Nyt mulla on tämmönen välikausi menossa eikä oikein näyttelytettäviä hamsuja ole, mutta josko tuota hamsunuorisoa olis sitten elokuun näyttelyn aikaan uudella ryntäyksellä taas tuoda näyteltäväksi :)

No onhan tähän vielä 2,5 kk aikaa, että ei ihan ole vielä kiirus miettiä näytteille tuotavia eläimiä :D

ammie: Pakkohan sitä nyt on Tampereella asuvan tulla oman paikkakunnan näyttelyyn :)
Hamsteriton tätä nykyä

ammie

^ Sitähän mä vähän tuumasin, mutta tiiä kehtaanko sinne muiden jalkoihin tulla pyörimään.  :oops: Kai sitä on joskus pakko mennä ensimmäistä kertaa hamsunäyttelyyn, ties vaikka joskus vielä voisi tuoda hamsujakin vaikka lemmikkiluokkaan.
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Vevve

Mäkin olen ehdottomasti tulossa!
Ensin vähän epäröin kun luulin että joutuisin junalla menemään enkä varmaan löytäisi asemalta näyttelypaikalle. Onneksi mamma lupautui ajamaan mut sinne ja menemään veljen kanssa siksi aikaa Särkänniemeen. Jes jes, tällä kertaa ei tartte varmaan edes sairastella nurkassa (nimim. "nukkui JKL:ssä lavuaarin alla maha kipeänä".   :sydan

Pitänee tuo kaverilla oleva sijoitusukkokin ottaa pitkästä aikaa mukaan lemmikkipuolelle.

Nilla

Tulen tulen  :)
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Elliska

En tiedä pääsenkö, luultavasti ainakin yritän saada eläimiä paikan päälle vaikken itse tulisikaan :)