• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsterinäyttely, Jyväskylä 6.8.2011

Aloittaja S.D.G., 29.05.11 - klo:14:46

« edellinen - seuraava »

Janika S.

#15
Voisin myös harkita josko tulisin. Jos joku on esim. Tampereen seudulta lähdössä ja kaipaa matkaseuraa, niin huikatkaa  :D
Venäjänkääpiöhamsteri roborovskit väreissä normaali, normaali laikukas ja normaali husky.
Jämtlanninpystykorvat nimellä Pyssytorin.
Lemmikkinä lisäksi muutama syyrialainen hamsteri.

Mianna

#16
Mullaki tekis mieli tänne päästä. Miten ois oululaiset ja lähiseutulaiset saatasko kimppakyyti kokoon ?  :)

Katitar

#17
messissä! kerrankin näyttelypaikalle on lyhyt matka.  :P  vois jotain pestiäkin ottaa kun tosiaan tuohon kulkemiseen ei mene paljoa aikaa & vaivaa.. tai noh, kyllä mä kaukanakin mielelläni sihteröin.  :D
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

Saana

#18
Minoon tulossa. Ajattelin siirtyä koearvostelemaan kiinareita ja roboja. Kyytikin on vielä ihan tyhjä, mutta niistä voi vaikka laittaa mulle mailia tai yksäriä.

viiru

#19
Kiinnostaisi kyllä tulla, katsellaan... Onneksi on vielä tovi aikaa päättää.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

wiidii

#20
^Löytyis kuitenkin bensakulujen jakaja täältä sitten.  ;)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Saana

#21
Yhdistys kaipaisi apua tämän näyttelyn aikaansaamiseksi. Eli jos olet varmuudella tulossa ja voisit auttaa aamulla ja/tai illalla paikan laittamisessa yms. hommissa niin laita mailia osoitteeseen mailto:shyhallitus@gmail.com">shyhallitus@gmail.com.

viiru

#22
Lainaus käyttäjältä: "wiidii"^Löytyis kuitenkin bensakulujen jakaja täältä sitten.  ;)
No siinä tapauksessa tuli heti yksi hyvä syy lähteä!
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Marla

#23
Enköhän ole tulossa. Mun kyytiin myös mahtunee, mutta lähtö on hyvissä ajoin aamulla, jotta ehdin laittelemaan paikkoja kuntoon.

Sintturainen

#24
Oisko muuten siinä ideaa että arvostelut alkais vasta klo. 11. Viimeksi Jyväskylän näyttelyssä taisi olla näin, helpotti huomattavasti meitä pitkänmatkalaisia. Ja helpottaisihan se sitä aamutohinaakin, jos paikka laitetaan kuntoon vasta samana aamuna. Toki päivä sitten helposti venyy pitemmäksi...

mirauh

#25
Marla! Mä varaan paikan sun kyydistä alustavasti, haluan nimittäin myös talkooväeksi! Varaan myös jo nyt heti alkuunsa että assaroin ainakin jotain, mielellään kääpiöhamstereita:)
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

yennni-

#26
mä voin ainakin alustavasti lupautua sitten assaroimaan jollekin tuomarille :DD
jos rakastat minua, rakastat myös lemmikkiäni
syrkkineiti, kaksi robopoikaa ja kaksi hauvavauvaprinsessaa ?

Sintturainen

#27
Oisko porukalla innostusta ihan omaehtoiseen illanviettoon ja yöpymiseen esim. jossain leirintäalueella? Voishan sellaisen pitää ihan nyyttäriperiaatteella. Ja voi olla vielä hyvät ilmatkin kun kuitenkin jo elokuun alussa.

Anonymous

#28
Mulla tuskin on mahdollisuutta jäädä illanviettoon lasten takia.

Saana

#29
^^Tarkistathan pian sen illanviettomahdollisuuden. Jos on kaksi miittiä perättäisinä viikonloppuina tai niin että on yksi viikonloppu välissä niin toinen täytyy kyllä jättää pois. Eli jos vaikka tämän viikon aikana hoidat asian niin mä kerkeän vielä perua neuvottelut tällä suunnalla.