• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Re: Kuvia näyttelyistä

Aloittaja Minnaw, 14.07.07 - klo:11:42

« edellinen - seuraava »

Maiju*

#30
Musta näkyy ain vaan tukka, ei naamaa missään kunnolla, jei.  ;)
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

Blizzard

#31
Mä olin lähes joka kuvassa :roll:
Hamsulauma ja koiruus

Ninde

#32
Lainaus käyttäjältä: "Heli"Reilusti miri pistetty tekeen koearvosteluja lattialle.  XD
Oli sille pöytäki tarjolla mutku ei kelvannu!  :ylpee:


 :D

Pertti

#33
"Pete on vähä väsyny"
Kyllä aina yhen voi ottaa!

Minski

#34
Lainaus käyttäjältä: "maarit"^Minskin bongasin useemmastakin kuvasta.  :mrgreen:
Jee :roll:

Lainaus käyttäjältä: "Blizzard"Mä olin lähes joka kuvassa :roll:
Assarina joutuu aika moneen kuvaan, sihteerinä sit vielä useampaan. Taidan viettää seuraavan näyttelyn vessassa piilossa xD

No ei vaan, kivoja kuvia oli. On aina mukava kyylätä muita näistä näyttelykuvista :)
Hamsteriton tätä nykyä

Elliska

#35
Muutama kuva messuilta <!-- s:) -->:)<!-- s:) --> Laitan tähän nyt vaan muutaman hamsterikuvan, kun yhteensä kuvia tuli jtn 300...

2 parasta cämpsyä, en tiedä kumpi on kumpi, muistan vaan että nää oli S2 ja S1+BIS2 <!-- s:D -->:D<!-- s:D -->



Ja sitten vielä kuva kun valittiin sijoittuvia cämpsyjä..


Tämä on muistaakseni Satu-:n hamsu?


Sitten jotain muita söpöläisiä.


Ninde

#36
Lainaus käyttäjältä: "Ellipsi"2 parasta cämpsyä, en tiedä kumpi on kumpi, muistan vaan että nää oli S2 ja S1+BIS2 :D
//http://www.hamsteriyhdistys.net/galleria/albums/userpics/10076/camps.JPG
//http://www.hamsteriyhdistys.net/galleria/albums/userpics/10076/camps2.JPG

Joo paitsi et ei ollu. :D

Norre oli nelonen ja argente tais loppupeleissä olla kolmonen, koska toi sinikantinen nuori argsu oli se ykkönen. ;) Eli mentiin käänteisessä järkässä, ykkönen jäi vikaksi esille (näin tekee aika moni tuomari).


edit: Nii ja toi Destiny's Peppermint ei kyl oo husky ku mä annoin sille sertin. :D  Et oiskohan Peppermintin kaveri kyseessä?

Satu-

#37
Ellipsin kuvan kiinari muistuttaa kyllä kovasti meidän Jakkea.  :)

Minunkin piti ottaa näyttelystä sunnuntaina kuvia, mutta tietenkin onnistuin unohtamaan kamerani aamulla kotiin.

Tansku

#38
Juha tuo Peppermintin sunnuntainen boksikaveri on Casper, mun oma mussukka-papparainen :)

Mä luulin, että aiemmin puhuttiin siitä norrerobosta jota mäkin kuvasin sun kameralla kai lauantaina, ja soli Destiny's Peppermint :haha

Elliska

#39
Lainaus käyttäjältä: "Ninde"Norre oli nelonen ja argente tais loppupeleissä olla kolmonen, koska toi sinikantinen nuori argsu oli se ykkönen. ;) Eli mentiin käänteisessä järkässä, ykkönen jäi vikaksi esille (näin tekee aika moni tuomari).
Aijaa, mä oisin kyl muistanu et noi kaks oli ne kaks vikaa pöydällä, mut tuomari ehkä muistaa paremmin :D

Kivoi kuvei Juhalla :)

Ninde

#40
Lainaus käyttäjältä: "Ellipsi"mut tuomari ehkä muistaa paremmin :D
Joo ehkä!  :hyper

Juuli

#41
Vautsi hei, tuo pokaalikuva! Tosi hieno!
Pistä vain haaveesi johonkin turvalliseen paikkaan ja pidä mielessä, mihin ne piilotit.

Elliska

#42
Tosi hienoja kuvia Juhalla! :sydan Varsinkin noi palkinto- ja ruusukuvat :)

Ja toi Dakun ilme :mrgreen:

Mustikkamaan

#43
Ei se oo must hauska, ku kaunis  :sydan
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Mustikkamaan

#44
Siis se on NIIN paras. Jos olisin ainoo siinä ni vois laittaa ihan siks näkyville et sille hajoilis kyl about kaikki  xD
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]