Pari kysymystä :)

Aloittaja Miharu, 09.07.09 - klo:12:03

Miharu

Anteeksi, jos tämä on turha aihe, mutta minua mietityttää pari asiaa.
1. Jos liityn nyt heinäkuussa Hamsteriyhdistykseen, saanko jo elokuussa ensimmäisen lehden?

2. Saanko siis jäsenkortin ja Hoitopussin vasta silloin, kun niitä on varastossa?

3. Onko Hoitopussissa tietoa kaikista hamsterilajeista/roduista?

Kiitos, ei muuta tällä kertaa. ;)
+ kääpiöluppa ja nelivarvas.

Minnaw

1. Mikäli liityt nyt saat lehdet 3/09 ja 4/09, ja lehdet 1/10 ja 2/10. Jäsenlehti Poskipussille ei ole määritelty mitään saapumiskuukausia jäsenille. Seuraava lehti ilmestynee syksyllä.

2. Kyllä. Tällä hetkellä niitä pitäisi olla varastossa riittävästi. Tarkoitus olisi pyrkiä siihen, että saat hoitopussin ja jäsenkortin mahdollisimman nopeasti maksaessasi jäsenmaksun.

3. Hoitopussi on perustietopaketti hamstereista, niiden hoidosta ja ruokinnasta sekä lyhyesti myös kasvatuksesta. Tietopussi on laajempi kokonaisuus kasvattamisesta. Eri lajeista löydät parhaiten tietoa yhdistyksen nettisivuilta osoitteesta http://www.hamsteriyhdistys.net
Oxalis - talvikkokasvatus

Ninde

Lainaus käyttäjältä: "Minnaw"Jäsenlehti Poskipussille ei ole määritelty mitään saapumiskuukausia jäsenille. Seuraava lehti ilmestynee syksyllä.
Yhdistyksen sivuilla sanotaan kyllä yhä seuraavaa: "Poskipussin ilmestymiskuukaudet ovat helmikuu, toukokuu, elokuu ja marraskuu." Olisi ehkä aiheellista päivittää nettisivutkin jos asiaan on tehty muutoksia, kun varmaan kuitenkin aika moni jäseneksi aikova (ja nykyisetkin jäsenet) käy tuolta lukemassa.

Minnaw

^Todellakin vaatii päivitystä, olen sitä mieltä!
Oxalis - talvikkokasvatus