Poikaspäiväkirjat 3

Aloittaja Minski, 17.11.10 - klo:00:15

tintsku

Berry on poksahtanut :lov Vielä en ole viittinyt mennä pesään katsomaan montako siellä on, mutta ei sillä tiedossa ole vielä väliä. Kaikki onneksi näyttäisi olevan kuitenkin kunnossa Berryllä :)

Sintturainen

Voi tätä odotuksen jännitystä! Musta tuntuu että on uskalla oikein noita (toivottavasti) tulevia mammoja käsitelläkään, nehän pian särkyy  :P

Onnea kaikille tasapuolisesti pikkuisista  :lov

Mustikkamaan

Kurkkasimpas röyhkeästi mein syyrismamman pesään kun mamma oli pilttikupilla, ikää nakeroilla tänä iltana 1 vk. Siellä oli ehkä 10 poikasta. Kaikenlaisia vaaleita värejä oli, näyttäisi olevan punasilmiäkin.

Siellä oli yks tosi vekkuli normaali vkkk, sit oli mustaa, musta valkonauhaista, normaalia, hunajaa(?), ja jotain vaaleita sotkotuksia. Olisko joku kyyhkis-hunajakin ehkä ja kyyhkistä ja jotain...

Pesä on hieno vuori ja näin siksi huonosti. Ronklailen tossa viikon päästä viimeistään enempi, jotta mitä siellä on. Tärkeintä olisi, että olisi minulle musta ja sellaisia vaikutti olevan kaksin kappalein (+ yksi valkonauhainen). Toivottavasti näin oikein - ja - toivottavasti mitään takapakkeja ei tule :lov
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Hessuinen

^Ihanan kirjava paletti teillä siellä. jahka lapset kasvavat otappa kuvia jotta lapsia pääsee ihailemaan. :D

Meillä on Tyttö kyllä pyöräyttänyt ihan kunnon kasan. Tänään nopsasti kurkkarin pesään Tytön ollessa kuljetusboksissa eväitä hakemassa, ja jotain vähintään 12 syrkkimuksua siellä oli, ja ps:ääkin joukossa. :lov Vähän isompi määrä verrattaessa kahteen viimeisimpään poikueeseen (5 ja 4 nakeroa). Toivottavasti emo vaan jaksaa hoitaa kaikkia muksuja hyvin.
Älä katso, älä koske - tai kuolemalla on sinun kuoltava

Voi, onnea kaikille poikasista :sydan
Oottelen kans kuvia sitten, kun ovat kuvausiässä :)

lentsu

Kyllä tuo Taiska nyt aikoo poksahtaa to-pe.  :) Meillä on masu.

Anonymous

^On kyllä mahtava massuliini  :)

lentsu

Nyt alkoi sitten se vimppa vuorokausi jonka kuluessa pitäisi hamsun masuhärdellin poksahtaa. Mulla on vielä huomenna vapaapäiväkin niin voin oikein käydä nuuhkimassa ja kuulostelemassa aamusella, jos ei vielä illalla kuulu. :)

Nape

Lentsun hamsumammalla mahtava masu :sydan  Onnea poksumiseen :)

Life is pink! Meillä on synnytty!  :lov

Ei mitään tietoa lukumäärästä, mutta porukka heiluttelee papereita ja puruja, kun emo käy syömässä ja vähän vahtimassakin. Taiska on ainakin tosi voimissaan, joten kaikesta päätellen homma meni kaikilta osin kuten piti.  :)

Nape

Hienoa, onnittelut tuoreelle mammalle ja lentsulle :sydan

Pähkinä

Meilläkin on poikasia. Keskiviikkona syntyivät. Nyt jäädäänki odotteleen mitä sieltä putkahtaa.  :sydan

jonna

Onnea vauvoista kaikille!

nennu

Fionan vauveleista yksi on toisia heikompi :cry: ..saas nähdä jaksaako kasvaa isoksi niinkuin sisarensa..huonolta näyttää mutta ihmeitä meidän hamsulassa tapahtunut ennenkin.
Näyttäisi olevan cremeä,mustaa,norrea.Osa on vn.Kahdesta en vielä ole varma..näyttäisi olevan hunaja (?) ja cinnamonkin :S ..mutta jokatapauksessa nämä muut vauvelit kasvavat todella hienosti ja ovat virkeitä tapauksia :lov
Isä on Fjodor (pk norre) ja emä Fiona (lk norre vn).Isä kantaa punasilmäisyyttä.

Ninde

^Emän täytyy sitten olla valkokirjokilppari, jos siellä on hunajaa. Ellei se poikanen sitten olisi esim. ps creme? Niin juu ja jos siellä poikasissa on punasilmiä, niin silloinhan molemmat vanhemmista kantaa punasilmäisyyttä. :)