Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - GerbuHamsu

^Waak? Mä oon aina luullu että niiden myyminen on kiellettyä :c8 Pahoitteluni *poistuminen takavasemmalle*
Tänään on dunan pesupäivä! Juoksupyörän toi on jo likastanut. Ja Nasu taitaa tykätä pesupäivistä, kun on uutta purua jossa melskata ja kaivella uusia tunneleita ja sitten ruokakuppi täyttyy kaikella hyvällä :D Kissanraksuja, puuroa, jotain kasvista/hedelmää ja pala näkkäriä. Ja jos löydän niin hippunen raejuustoa.
Nyt oli Lohjan Faunataressa ihan kopissa lappu missä oli talvikko alleviivattu ja kirjoitettu viereen "hybridi". Olin jo tarttumassa kassatätiä hihasta ja huomauttaa niistä, mutta äitillä oli kiire pöytäliinojen perään.
Tälläsessä kopperossa Nasu asuu:

Nasu ei oikeen välitä kaivelusta joten purua on vähä vähemmän ku 20cm kerros.
Asuminen ja tarvikkeet / Re: Virikkeet
26.09.09 - klo:13:19
Pitäisi kai joskus sinne eläinkauppaan taas raahautua tai pyytää iskää väsäämään jotain... Jos meinaa siirrän Natan terraan niin tahtoisin sille kulmatason johon menee tikkaat ja siihen ruoat ja juomapullo menemän siihen kohtaan. Sekä pajusilta, heinä/kookospesää olis kiva kokeilla, semmosta roikkuvaa pesää, sekä pitäisi ostaa sille kunnon vessalaatikko.
Olin omistanut jo useampia gerbiilejä ja ne olivat minun makuuni liian vauhdikkaita. Etsin tietoa hamstereista ja sain ensimmäistä kertaa kuulla talvikoista joka kuullostivat löllyköiltä, joten sellaisen sain kun tuli asumus vapaaksi.

Nasu ei oikein tykkää Vanillasta...
Yleistä hamsterikeskustelua / Re: Kitinä
14.07.09 - klo:20:09
Jos hän nukkuu kun kitinä kuuluu niin varmaan puhelee unilleen.
Nasun turkki on tosi pehmoinen. Se popsii Supaa ja Oskua sekaisin sekä tuoreruokaa ja saa kerran tai pari viikossa mahdollisuuden chincillahiekkakylpyyn sekä se pyöriskelee välillä vessalaatikossa papanoiden keskellä xD
Awws kui sinipallon hamsu on söpö  :lov
Nukkuu purujen alla nähden unia ja pöllytellen puruja - unissaan.
^^ Sehän on selvästi pölypallo joka kävelee takaperin jättäen vaaleanpunaisia tassunjälkiä!
Asuminen ja tarvikkeet / Re: Virikkeet
26.06.09 - klo:11:38
Ajattelin väsätä Nasulle jotain kivaa viriketta. Tuota iglua voisi kokeilla.
Jos tunkee käden sinne kesken päikkäreiden(jos esim. otan puruja pois ruokakiposta ja vessalaatikosta koska se riehuu yöllä hirveesti ja dunan purukerros on ruoan ja vessan päällä) niin tulee siihen vikisemään ja saattaa tehdä pesästä semmosen nopean kierroksen käden ympäri ja saattaa tulla kakkimaan kädelle(hamsujen mielenosoitus!). Jos silloin kun se on hereillä niin tulee nuuhkimaan ja päästää jonkun pienen äänen kuin sanoakseen "Mitä?! Ei taaskaan herkkuja!".