• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Tampere 2.8.

Aloittaja Mustikkamaan, 18.05.09 - klo:12:17

« edellinen - seuraava »

maarit

#45
Tänne olis kiva päästä.Onkos ketää Hämeenlinnasta tai tästä ohi ajamassa jonka kyydissä olis tilaa?  :D
Tällä hetkellä hamsteriton

Katitar

#46
Meen autoon mahtuis yksi ihminen lisäksi, mutta kulkuväli on Pori - Tampere, Tampere - Pori, joten ihan eri suunnilla mennään.  xD
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

Anzukka

#47
Minä tulossa 2-3 hamsun näyttelyttää ja sitten myyntiin ottaa pari terraa ja jotain muuta härpäkettä ehkä kanssa pk normaali vironlaikukas pojan jolla on ikää jo silloin 8kk
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

lapanen

#48
Mites tuolla näyttelyissä se arvostelu menee? Ollaankos siellä kuinkakin tarkkoja/tiukkoja? En tiedä vielä menenkö lemmikkiluokkaan vai ulkomuotoluokkaan, joten olisi kiva tietää miten kummassakin luokassa sen arvostelun laita on ;)

Sohvi

#49
Miettis toisiko sittenkin vain toisen sillä tolla "yhellä" sais vähän paino nousta jos toisin. Toisaalta, hamstrauksissa ollaan menestytty aika hyvin mutta pitää miettiä.
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi

Minnaw

#50
Lainaus käyttäjältä: "lapanen"Mites tuolla näyttelyissä se arvostelu menee?
//http://www.hamsteriyhdistys.net/n_kulku.php
Oxalis - talvikkokasvatus
http://oxalis.omasivu.fi/

Vevve

#51
Mäpä pistin nyt sitten ilmoa menemään. Mukaan lähtee 4 otusta.

Marla

#52
Pitää kyllä olla tarkkana tän kanssa, ettei mee ilmoittautuminen sivu suun. En vain ole vieläkään saanut aikaiseksi, kun en ole varma, ketkä kaikki sinne raahaan 4-7 hamsutinta. Tuo yksi on kyllä pakko laittaa hamstrauskisaan...

Nilla

#53
Mä ilmotan kaks hamsua  :)
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Minski

#54
En oo kyl vieläkään miettinyt lähtijöitä, kun ei tämmösten pikkujyrsijöiden kanssa pysty kovin aikasin sanomaan millasia ne on näyttelyn koittaessa, mutta varmaan 5-8 hamsua tulee, mitä nyt laskin, että tota suht nuorisoo/keski-ikästä porukkaa tossa olis, joita vois ainakin harkita tuovansa.

Ihanaa kun toi näyttely on tossa "takapihalla" niin ei tarvi herätä niin aikasin ja ajella montaa tuntia :sydan
Hamsteriton tätä nykyä

Tiina

#55
Olen varmaankin tulossa 1-2 hamsterin kanssa, jos minulla on varaa matkoihin. Tuo yksi tyttönen on niin nätti, että olisi sääli jäädä sen kanssa kotiin.  :P

Saana

#56
Jos vaikka pari roboa tois. Toivottavasti joku muukin tuo. :P Onko paikasta vielä mitään tietoa vai heititkö Minski tuon "takapihan" vaan kö näytskä on Tampereella?

GaneshaX

#57
Vielä yli 3vk aikaa ilmota, eipä tässä itsekkään ole päässyt lyömään lukkoon mitä kaikkia meiltä tulee. 5-6 hamsua varmaan tarttuu mukaan. Ehkä  :D
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Minski

#58
^^ Juu takapihalla tarkotin vaan samaa kaupunkia :) Laaja tontti mulla xD
Hamsteriton tätä nykyä

Anonymous

#59
Ei mitään tarkkaa havaintoa ole ketä lähtee mukaan mutta noin. 5 kaikkiaan omia.