• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Mikä väri? - kysymykset hamsusi väristä tähän ketjuun

Aloittaja allysia, 26.10.07 - klo:07:15

« edellinen - seuraava »

ammie

#510
Mitenköhän minulta on mennyt koko juttu näin hienosti ohi...  :oops:
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Tiina

#511
Minkä värinen tämä hamsteri mielestänne on? Hamsteri ei siis ole minun, eikä edes kenenkään tutun. Kiinnostaa vain kuulla muiden mielipiteitä. Itse katsoin ensin, että selvä kemuhan se on, mutta sitten huomasin, että sillä näkyy joissain kuvissa poskissa epäilyttävän tummaa väriä.  :roll:

tintsku

#512
^Minustakin tuo näyttää ihan kemulta, mutta en sitten tiiä.

wiidii

#513
Keltainen mustahan tuo on minustakin. Väri on vain "pakkautunut" tuonne poskien suunnalle enemmän.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Mustikkamaan

#514
Usein kemuilla tulee "poskimerkit" :) Olen kemun kannalla minäkin.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Evi.Love

#515
Tässä linkki!

Vanhempien väristä ei ole tietoa, mutta ajattelin nyt tähän laittaa ja saada selville, onko tyttö väriltään normaali.
vkh campbelli, argente "Daniel" - 2.7.2008 - 8.7.2009?
syyrialainen, normaali "Yoko" - 19.05.2009?

Ninde

#516
^On normaali.

Anonymous

#517
Meidän pepin isän väriä kyselen. (keltainen vn?)

Ninde

#518
^Onko vanhempien värejä tiedossa ja minkä värinen on tämä Peppi itse?

Anonymous

#519
Peppi itse on keltainen musta laikukas kuten emonsakin. Vanhempien vanhempia en tiedä.

Anzukka

#520
En kovin viisaana voisin arvata että normaali vn tai keltainen (umborous) vn  :pihalla: :)
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

tintsku

#521
Minkä värinen tämä on? Tuo uros on varmaanki pk soopelisuklaa vn.

http://www.petsie.fi/pet.php?petid=6408 ... &showAll=1

Tuija

#522
Normaali umboroukselta tuo vn. näyttää, tai sellaselta joka näyttää sekä soopelilta että norm. umb. samanaikasesti

Anzukka

#523
Ei ole soopelin silmänympäryksiä eikä oikein näytä normi umbbariltakaan  :pihalla:  mutta  en sitten tiedä :)

Vai oliko siis kyse uroksesta vai naaraasta? puhuin naaraasta uros voisi olla pk normaali umborous vn
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

Aya

#524
Mä olen myöskin sitä mieltä että uros voisi olla pk normaali umborous, soopelisuklaa se ei ainakaan ole.