Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Lellu

^ WOW :aplodit:  Katsoin ensin että se on joku valokuva Lilosta,  :D Mutta tuo on kyllä hieno  :sydan  Olisinpa itse yhtä hyvä. Tuo on niin upea.
Lainaus käyttäjältä: "e??a"
Lainaus käyttäjältä: "Minzuka"Odotan innolla uusia kuvia ihasteltavaksi, varsiniki sitä Emman öljyvärimaalausta... :grin
Noni. :D Kiva et joku odottaa! Kyllä se tulossa on, ihan vähän enää kesken. :D

No e??a, missäs se öljyvärimaalaus Lilosta viipyy?  :yea:  :D
Höpöttelin viidennella ja kuudennella(Nyt olen seiskalla) paljon hamsterista ja sen hankkimisesta, mutta vastaus oli ei. Nyt seiskan puolessa välissä jatkoin höpöttelyä ja yksipäivä äiti oli "mitäs jos mentäis kattoo jotain häkkiä?"  :D Nyt siis on yksi hamsteri talossa. Kysyin myös pari päivää sitten äidiltä, että miks anto mun nyt ottaa hamsterin, ja vastaus oli yksinkertainen, nyt hän oli varma että osaan sitä hoitaa/huolehtia. Eli meillä se oli myös vähän ikään riippuva hommakin, se eläimen hankkiminen.

Ja nyt sitten oon kysymässä, et voiskos tulla toka hamsu, joka ois talvikko  :mrgreen:

edit// Ja isältä en kysynyt mitään, koska äiti on perheen "pomo"  xD Ja ku tultiin häkin kanssa kotiin niin isä oli ovella "mikä ihme tuo on? :shock: "
Lainaus käyttäjältä: "Kikoro"Minkähänlainen minun pk syrkkipojalle juoksupyörä olisi hyvä? Pitääkö poikaselle ja isolle (kunhan kasvaa) olla erikokoinen pyörä?

Jos minun hamsterini olisi pk ja omistaisi ihanan pitkän laahuksen en laittaisi juoksupyörää ollenkaan.
On se sopiva talvikolle ^
Lainaus käyttäjältä: "Hanetzu"Jossain lehdessä oli juttu, että oikeasti hamsterit eivät ole yöeläimiä (uusi tieto minulle) :huh
Oli jotain että vankeudessa elämisessä oli asiansa  :pihalla:

Huomasin kanssa ton jutun lehdessä. Siinä sanottiin että kultahamsteri on luonnossa päivä- eikä yöeläin. Vankeudessa se on toisinpäin   :S

Mutta juu toki hamsteri metelöi yöllä ja kovaa metelöikin.  :D
16.04.08 - klo:19:26
Lainaus käyttäjältä: "turokulta"Käy vierailulla eläinkaupassa, saat varmasti inspiraatiota.  :D

Niin ja eläinkaupassa myydään niitä palloja ja valjaita  :kieli Paras tapa on antaa hamsterin juosta lattialla, ei siihen tarvitse mitään inspiraatiota.
14.04.08 - klo:17:53
Minä en edes harkitse pallon ostoa, koska hamsteri saa juosta ihan vapaana  :)
Mutta emme puhu hamsteria eikä hamsterit ihmistä. Ikinä ei tiedä mitä ne ajattelee. Mutta uskon että hamsteri ei nauti pallosta, mutta tuo on ihan hamsterikohtaista.

Lainaus käyttäjältä: "Tiituz"Jos hamsteri juoksee henkensä edestä pallossa, yrittää päästä siitä eroon,lapset katsovat sitä ja sanovat "Katso kun Nappi hamsteri rakastaa juosta pallossa !"

Niin ja he eivät edes katso minne pallo on menossa  :<
14.04.08 - klo:17:14
Mutta mistäs tiedämme tykkääkö hamsteri olla juoksupallossa? Jotkut saattavat ehkä rakastaa siellä olemista?

Luin näitä viestejä ja jossain luki "pallo on mutten käytä sitä, koska hamsteri ei tykkää olla siinä" Miksi ostatte niitä palloja, jos ette käytä niitä  :c8
Olisin ilmoittanut sinne syrkin tänään, mutta enpäs ilmoittakkaan. kuitenkin menen katselemaan näyttelyitä, vaikkapa sitten niitä kääpiöhamstereita  xD
Lainaus käyttäjältä: "Aya"
Lainaus käyttäjältä: "Jane_O"
Lainaus käyttäjältä: "Ellipsi"^ Taitaa olla creme valkonauhainen :)

Äkkiseltään munkin mielestä näyttää cremeltä (nauhalliselta), mutta toisaalta noissa sivukuvissa näkyy mun mielestä hieman vaaleiden poskimerkkien häivää... Vai ovatkohan vaan levinnyttä nauhaa/vatsan väriä?
Mäkin katoin et värimerkillinen ois, eli sillon ei ole creme. Mut jos hamsu on lemmikkiluokkaan menossa, niin siellä varmasti väri viimein selviää :yes:

Eli kun ilmoittelen pojan lemmikkiluokkaan sen ilmoittautumiskaavakkeen avulla (En jaksa sähkäriä laitella) niin jätän vain väri kohdan laittamatta, ja saan värin selville siellä näyttelysä?
Lainaus käyttäjältä: "Ellipsi"^ Taitaa olla creme valkonauhainen :)

Kiitosta :) Jos ilmoitan pikkuisen näyttelyihin (Lemmikiluokkaan) Niin miten minä laitan nämä kohdat?

laji (syyrialainen, vkh cb, vkh tv, vkh rb, kkh)

mahdollinen turkkimuunnos (lk, pk, rex, satiini, wavy) [On varmaankin lk]

väri:
Lainaus käyttäjältä: "Minnaw"
Lainaus käyttäjältä: "lellu_"Ois kiva omaki hamsteri joskus ilmotella jonnekkin näyttelyihin, mutta ku en tiiä sen kuvioita tai väriä...
Mietin että jos kuvan hamsterista jonnekkin foorumille tunkasen, niin voiskos joku mua vähän valaista ja kertoa väristä?
Voit ilmoittaa hamsterisi ilman väriä lemmikkiluokkaan (väri=?), jossa väri sitten kerrotaan tai voit laittaa tänne foorumille kuvan niin arvuutellaan  :)

//http://hamsteriyhdistys.net/foorumi/viewtopic.php?f=35&t=1310

Tuonne laitoin nyt kuvia, ja toivon että sinne voitaisiin kertoa väristä :) :oops:

edit// vaihdoin tota linkkiä :D
Olisi kiva jos tämän värin saisi selville, sillä poika on meillä uusi, enkä tiedä sen väriä.

//http://i259.photobucket.com/albums/hh285/lellu_00/S7300495.jpg (Ylhäältä)
//http://i259.photobucket.com/albums/hh285/lellu_00/S7300507.jpg (vasemmalta)
//http://i259.photobucket.com/albums/hh285/lellu_00/S7300508.jpg(Oikealta)

Kuvat ovat sitten vähän sumeita ^^