• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsunäyttely 30.8. Tampere

Aloittaja Ninde, 17.06.08 - klo:14:04

« edellinen - seuraava »

Ninde

#60
Viimeinen ilmoittautumispäivä on 13.8. eikä suinkaan nyt heinäkuussa.  :p

Honey

#61
Ok no hyvä juttu XD

Mustikkamaan

#62
Mä olisin mielelläni Mian sihteeri jos käy?
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

trap

#63
En nyt tiedä onko tää oikea topic, mutta onko kukaan tuomassa hampsterikakruja tonne myyntiin? Ois kiva nähdä/tietää vähän millaista sakkia sinne tuodaan, kun itselläni saattaa olla hakusassa uusi ipana.
Mökinkulmia jyrsimässä
u. "Mörkö", syyrialainen pk musta, s. 2.5.12

excitant

#64
^ Mä ainakin tuon noita meitin kakruja sinne myyntiin :)

Minnaw

#65
Meiltä tulee niin talvikon nakeroita (ovat silloin reilu 6 viikkoisia) kuin ylimääräisiä dunia ja flättejäkin myyntiin  :)
Oxalis - talvikkokasvatus
http://oxalis.omasivu.fi/

viiru

#66
Meiltäkin tulee varmasti muutama pk syyrialaispoikanen mukaan myyntiin.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Nilla

#67
^^ Noni, hyvä, et tulee duniakin sinne myyntiin, ois tarpeellinen tällä hetkellä  :)
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Elliska

#68
Lainaus käyttäjältä: "Mustikkamaan"Mä olisin mielelläni Mian sihteeri jos käy?
Ja minä assari.

Minnaw

#69
...Ja mä olisin tekemättä mitään  :P
Oxalis - talvikkokasvatus
http://oxalis.omasivu.fi/

mirilii

#70
Sinne et tuu laiskottelee! :<

Goue

#71
Kun tässä on edelleen tavoitteena tulla näyttelyihin paikalle, huolimatta harrastuksen luonteen muuttumisesta, saatan tuoda myös myytävää. Ois parit isot dunat, kuljetusbokseja ym. Kiinnostusta saa osoittaa kyllä tietysti aiemminkin...

BooBoo

#72
Mineen vielä tiedä...kun kauas on pitkä matka  :roll:  Mutta kovasti polttelis lähteä, nyt kun sais tuon nuoremmankin poitsun jo mukaan. Saas kattoo ny...

trap

#73
Mulla olis vielä pari kysymystä :) Eli osaisko joku Tamperelainen mahdollisesti neuvoa miten pääsee juna-asemalta tonne näyttelypaikalle? Onkohan se kovin kaukana, pääseekö jalan vai pitääkö hypätä bussiin tms? Ja saakos näyttelyn aikana poistua muutamaksi tunniksi katselemaan kaupunkia ja shoppailemaan?
Mökinkulmia jyrsimässä
u. "Mörkö", syyrialainen pk musta, s. 2.5.12

viiru

#74
Lainaus käyttäjältä: "trap"Ja saakos näyttelyn aikana poistua muutamaksi tunniksi katselemaan kaupunkia ja shoppailemaan?
Saa poistua. Mikäli väliaikakisojen (hamstraus- ja parikilpailu) tai palkintojenjaon seuraaminen kiinnostaa, kannattaa ennen paikalta poistumista tiedustella karkeita aikatauluarvioita näyttelyn infopisteestä.
Cheersbigears-talvikkokasvatus