• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

20.1 Hamsterinäyttely Vantaa

Aloittaja Elliska, 01.12.07 - klo:19:42

« edellinen - seuraava »

Ninde

#30
Lainaus käyttäjältä: "Carmen"Onko näyttelykutsu jossain jo nähtävillä?
Ketkä mahtavat olla tuomareina?
Kutsua ei ole vielä esillä, Heidi voisikin sen kohtapuoliin laittaaa. Tuomarit eivät ole myöskään varmistuneet.

Nilla

#31
Mä meen tonne myös. Mut koska tästä tulee hamsteriyhdistyksen sivuille?  :huh
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Satu-

#32
Tulossa ollaan ainakin yhden hamsterin voimin.  xD

Gekko

#33
Kovasti tekisi mieli tulla, mutta riippuu ihan tuosta matkaseurasta, haluaako hän lähteä :D
Hermeliini Omppu, leijonaharjas Luna ja okahiiret Manu, Sid ja Diego

Ninde

#34
Ilmotiedothan löytyvät täältä: //http://hamsteriyhdistys.net/foorumi/viewtopic.php?f=18&t=1042&p=12657#p12657, päivitin juuri tuomaritietoja. Ulkomuotoluokan tuomareina toimivat todennäköisesti Satu Evilampi ja Niina Eskelinen, lajijako ei ole vielä selvillä.

Dakku

#35
Mä voisin olla syrkkien lemmikkiluokan assarina jos on tarvetta :)
Pienimuotoista hamsterikasvatusta

Elliska

#36
Ja minä vaikka lemmikkikääpiöillä, jollei joku muu sitä hommaa ehdottomasti halua :).

Tiina

#37
Olen todennäköisesti tulossa. Mukaan lähtee ainakin toinen hamsuista.

Oranssi

#38
Tulossa ollaan, vaikkei matka Turku - Hiekkaharju julkisilla ihan helppo olekaan ;) Jos myöhästytään, niin ilmoitetaan siitä sitten. Mukana nelisen syyrialaista, vauvasta vaariin. Ehkä useampikin, katsotaan nyt... t.Paula

Ninde

#39
Ulkomuotoluokan tuomarit on selvillä!

Syyrialaiset: Niina Eskelinen
Kääpiöt: Saija Kukkohovi

Tarja

#40
Taidan tulla parin hamsun kanssa... Tanskun kans kaasutellaan paikalle ;)

Tansku

#41
^
Juu, tulossa ollaan :jeps:
Kolme lähtijää olen jo ilmonnut. Yhden kohtalo on vielä hieman auki..  täytynee mietiskellä sitä vaikka loppuilta xD

Vilma

#42
Murhh...Nyt näyttää aika synkältä tuo lähtömahdollisuus.
Koirat jäisi yksin, eivätkä ne kestäisi kovinkaan kauan yksinään. Matkoihinkin menisi jo 3h yhteensä. Missä ajassa n. suunnilleen tuomari arvostelee pet-hamsut?
...Siis n. suurinpiirtein, sitähän on kuitenkin vaikea lähteä arvioimaan kun tuomareitakin on erilaisia ;)
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

Juuli

#43
Lainaus käyttäjältä: "Satu-"Tulossa ollaan ainakin yhden hamsterin voimin.  xD
Ja mun voimin myös!  ;)
Pistä vain haaveesi johonkin turvalliseen paikkaan ja pidä mielessä, mihin ne piilotit.

taruloru

#44
Mulle vois varata vaikkapa ulkkiskääpiöiden assaroinnin :D  Nyt kun kerrankin ei ole keskellä päivää muita menoja siellä pääkaupunkiseudulla. Tuossa vähän ennen viimeistä ilmopäivää selvinnee, että ollaanko tulossa.