• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

20.1 Hamsterinäyttely Vantaa

Aloittaja Elliska, 01.12.07 - klo:19:42

« edellinen - seuraava »

Loretta

#45
Moi!
Mulle saa ilmottautua toimihenkilöksi näyttelyyn (yksärillä)! Talkoolaisille saavat ruoat ja juomat yhdistyksen puolesta ;)
Lisäilen ilmoittautuneet sitten tähän listaan...

Info & buffa: Minnaw & nyyti

Ulkomuotolsyyrialaiset: sihteeri-> Jane_O, Assari -> Minski & Soundlovers

Ulkomuotokääpiöt: sihteeri-> Maiju, Assari-> Taruloru & Satu-
 
Lemmikkikääpiöt: sihteeri-> Päivi, Assari ->Ellipsi

Lemmikkisyyrialaiset/Lasten lemmikkiluokka: sihteeri ->Marika (maikkis), Assari-> Dakku
"Ilonen mieli korvaa puuttuvan älyn"

Nimetöntä syrkkikasvatusta väreissä]

Ninde

#46
Lainaus käyttäjältä: "Artemis"Matkoihinkin menisi jo 3h yhteensä. Missä ajassa n. suunnilleen tuomari arvostelee pet-hamsut?
Riippuu pitkälti siitä paljonko ilmoittautumisia tulee. Lemmikkiluokkien palkintojenjako on yleensä iltapäivällä n. klo 14-15 aikoihin.

Vilma

#47
^ Okei, kiitos vastauksesta.
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

Maikkis

#48
Tulossa ollaan sittenkin, muutama otus lähtee mukaan :)

mirilii

#49
Sellainen juttu, että kannattaisi oikeasti lukea noita sähköposti-ilmoittautumisen ohjeita, suunnilleen 80% ilmoittautumista on päin mäntyä, hamstereiden ikää ei ole vaivauduttu laskemaan. Toki se on kaikkein kurjin osa ilmoittautumisia, mutta meillä oikeasti on tehty käyttöön ikälaskuri, johon tarvitsee laittaa vain syntymäpäivä ja näyttelyn päivämäärä. Tokihan voin lähetellä bumerangina ilmoja takaisin, mutta siitäkin koituu hirveästi työtä, joten helpoimalla pääsen kun naputtelen iät itse laskuriin.

Nyt oikeasti lukekaa edes ne ohjeet, jos ohjeista huolimatta on vaikeuksia ilmoittautumisten kanssa, autan mielelläni, mutta uskoisin että mallia katsomalla ei ylitsepääsemättömiä ongelmia pitäisi olla. :)

Heli

#50
Se on kyllä hassua miten paljon niitä ihan väärin tehtyjä ilmoja tulee, vaikka meillä on oikeinkin selkeät ohjeet olemassa. Suosittelisin jokaiselle näyttelyharrastajalle perehtymään niihin ohjeisiin ihan ajan kanssa.  :) Nimittäin siitä on ihan oikeasti aivan älyttömästi apua luettelon kasaajalle, kun ne ilmot on laitettu oikein, pilkuntarkasti! Pienetkin omat sävellykset siellä aiheuttavat sen ettei niitä voi kopsia suoraan luetteloon ja jos sattuu olemaan muutakin puuhaa kuin luettelon kasaaminen niin voi tehdä tiukkaa.

Ja muuten, jos kasvattaja ja omistaja on sama ihminen niin se merkataan "kasv. & om. Maija Meikäläinen" eikä siis tarvitse molempia laittaa erikseen.
Destiny's hamsterit 2001-2009

Ninde

#51
Ja ikälaskurihan löytyy täältä: //http://www.hamsteriyhdistys.net/ikalaskuri.php

Blizzard

#52
Tulossa ollaan :D
Hamsulauma ja koiruus

Ninde

#53
Tiedoksi kaikille joita kiinnostaa sihteerinhommat (olette joko nyt ilmoittautuneet tai tulevaisuudessa haluaisitte toimia näyttelyissä sihteereinä): pidän näyttelypaikalla aamulla (ennen arvostelujen alkua) nopean briiffauksen siitä mitä sihteerin hommiin kuuluu, jos kiinnostaa osallistua niin laittakaa mulle vaikka yksäriä, niin osaan varata matskuja sopivan määrän.

Multa voi pyytää myös pelkästään matskut ja kerrata niistä, mutta jos tiedän että ko. ihminen ei ole koskaan ollut sihteerinä (tai ollut vain lemmikkiluokassa) niin ei tipu ilman briiffaukseen osallistumista! ;)

Tiituz

#54
Äh, no täältä ei sitten päästykkään Vantaalle, niin pitkä matka.Voi harmi, seuraaviin näyttelyihin sitten ! :)
Anemone\'s Deep Blue Sea?
Marvellous May Lily?
Eternal Flame?

Hamsula] http://www.freewebs.com/lindan_hamsula/index.htm

rundi

#55
Mä kelasin ilmota yhden robon.  :huh
[size=85]Bric\'A-Brac - venäjänkääpiöhamsteri roborovskit[/size]

Ninde

#56
^Hullu! :huh Mä ilmosin yhen cämpsyn joka ei oikeestaan oo ees mun.  :D

Nilla

#57
Lainaus käyttäjältä: "Ninde"Ilmotiedothan löytyvät täältä: //http://hamsteriyhdistys.net/foorumi/viewtopic.php?f=18&t=1042&p=12657#p12657, päivitin juuri tuomaritietoja. Ulkomuotoluokan tuomareina toimivat todennäköisesti Satu Evilampi ja Niina Eskelinen, lajijako ei ole vielä selvillä.


Entäs lemmikkiluokan?
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Ninde

#58
Kaikki tuomaritiedot löytyy ko. linkistä, on päivitetty sinne jo muutama viikko sitten. ;) Ja Satu Evilampi ei siis ole tulossa tuomariksi.

Carmen

#59
Voisko joku kertoa mihin aikaan näyttelyt alkaa, kun en löydä alkamis kellon aikaa mistään.