• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

PiNa:n ELONÄYTTELY 30.8

Aloittaja jennu, 19.07.09 - klo:19:39

« edellinen - seuraava »

GaneshaX

#30
Taidan skipata tän, kun ei ole kuin yksi luokka...
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Eve87

#31
Taidan itsekin skipata, kun toinen hamsteri on 2pv liian nuori menemään näyttelyihin.. jeps, ei sitten jaksa yhtä hamsteria sinne roudata..
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Minnaw

#32
Meiltä lähti nyt ilmoittautumiset menemään.
Lähdetään reissuun kanien ja muutamien hamsujen kera... Leikkimielellä edelleen, kuten aina  :D
Oxalis - talvikkokasvatus
http://oxalis.omasivu.fi/

Mustikkamaan

#33
Miten mulla on mennyt ihan ohi tämmöinen näytsi.

Tulisin muuten käymään (ihailemaan Petrin laadukasta arvostelutyötä ja ihmettelemään mahtollisesti myytäviä eläimiä), mutta sisäänpääsy taisi yleisöltä olla maksullista(?).

Tulisin kauppaamaan loppuja hamsuromppeitakin, mutta siellä oli joku pirun outo pöytämaksu jotta sai mitään myydä. Ja lentää pihalle, jos vaikka myy hamsuja/tavaroita "pöydän alta" :D Ei voi käsittää.

Hmhmh, pitää silti pohtia vielä! Jos kävis Ideaparkissa samalla, eikse oo vielä sillon auki kun ollaan elokuun puolella..?
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Saana

#34
Ainakin sillon, kun mie olin hallituksessa, sai pinan näytskissä myydä elukoita / tavaroita. En sihten tiedä nykykäytäntöä.

Sisäänpääsymaksusta sivuilla sanotaan, että "Sisäänpääsymaksut yleisölle: Aikuiset 2 e ja lapset 1 e", mutta voithan säkin Heidi ilmottaa jonkun niin et ole enää yleisöä. :P

Ja Ideaparkissa on tuona sunnuntaina liikkeet auki vähintään klo 12-18. :)

Eve87

#35
En kyllä tosiaankaan taida jaksa yhden hamsterin kanssa tulla... kuitenkin elikoiden pitää olla näytille VIITEEN asti, muutakin kiirettä on, harmi ettei ole kuin pet-luokka.
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Jane_O

#36
Lainaus käyttäjältä: "Eeve"En kyllä tosiaankaan taida jaksa yhden hamsterin kanssa tulla... kuitenkin elikoiden pitää olla näytille VIITEEN asti, muutakin kiirettä on, harmi ettei ole kuin pet-luokka.

Ei siellä nyt oikeesti ole pakko olla viiteen asti, voi sieltä aiemminkin lähteä.

Mä en itse pääse, töissä invetaario tuolloin.
[size=85]Rakkaita kaivaten, olette ikuisesti sydämissämme![/size]
[size=85]Eikka (Calevala)<3, vkh roborovski uros, 1.4.2008-16.10.09.[/size]
[size=85]Max (Vivaldine\'s Tobias Taikaviitta*)<3, lk syyrialainen uros, 7.4.07-29.5.09.[/size]
[size=85]Veikka (Calavale)<3, vkh roborovski uros, 1.4.08-18.4.09.[/size]

Hessuinen

#37
Mä taas voisin muuten olla halukas jopa tulemaan, muttei ole kyytiä enkä taida jaksa stressata sen hankkimisen vuoksi. :|
Älä katso, älä koske - tai kuolemalla on sinun kuoltava

Tatu

#38
Nyt on molempien ilmot lähtenyt eli tulossa ollaan :) Pitkästä aikaa pääsee näyttelyyn!

Saana

#39
Mie voisin siis lähteäkin, jos olis kyyti tai bussimatkaseura. :)

yume

#40
Miten hei siellä paikan päällä se numeron nouto, kun ei oo mitää kuittia kerta hamsu on veteraani?
? Australiankarjakoirat Uja, Nuppu & Ukko
? Gerbiilit Onni, Vili & Oliver
? RIP Vkh talvikko Nuutti

Jane_O

#41
^ Normaalisti jonotetaan, niin saa numeron sitten, vaikkei kuittia olekaan.
[size=85]Rakkaita kaivaten, olette ikuisesti sydämissämme![/size]
[size=85]Eikka (Calevala)<3, vkh roborovski uros, 1.4.2008-16.10.09.[/size]
[size=85]Max (Vivaldine\'s Tobias Taikaviitta*)<3, lk syyrialainen uros, 7.4.07-29.5.09.[/size]
[size=85]Veikka (Calavale)<3, vkh roborovski uros, 1.4.08-18.4.09.[/size]

Minnaw

#42
Hei, Ootteko saanu mitään näyttelyvahvistusta sähköpostiin, te jotka olette ilmoittaneet eläimiänne?
Oxalis - talvikkokasvatus
http://oxalis.omasivu.fi/

Tatu

#43
^On tullut, ilmoitin vielä erikseen (väliä oli muutama päivä) ja molempiin vastattiin..

Nilla

#44
Mulle on tullut myös  :)
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!