• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia hamsupoikueista

Aloittaja Saana, 27.06.07 - klo:22:17

« edellinen - seuraava »

Minski

#600
^ Oi, yksi lapsiko syntyi vainen ? Hän onnellinen saakin sitten emon kaiken huomion :)
 
Lainaus käyttäjältä: "Aya"http://i133.photobucket.com/albums/q41/ ... set177.jpg
Hitsi ton yhen selällään makaavan nenää, hassu :D :sydan

---

Rhondan neloset on nyt viikon ikäisiä <3
Kaikki poikaset on ihania ja sellasia, että on vaikee päättää mikä/mitkä jää kotiin, kun haluis jättää kaikki neljä, kun on jokainen eri värinenkin ja joka väri sellanen, joka olis kiva jättää... Voi apua, no onneks on aikaa monta viikkoa mietiskellä.









Värit: musta valkokirjokilpikonna, keltainen musta valkonauhainen, hunaja-kyyhkynharmaa valkonauhainen, kyyhkynharmaa <3
3 tyttöä, 1 poika taitaa olla. Nauha periytynyt tälläkin kertaa vahvasti :sydan

Edit. Keltainen musta-tyttö on ihan kun Unna kakkonen :lov Mutta Unnahan onkin sen täti :)
Hamsteriton tätä nykyä

maarit

#601
Voi elämä kun noi Minskin poikaset on nättejä!  :lov
Tällä hetkellä hamsteriton

Minnaw

#602
Mä voin ainakin tehdä Minskin poikasvalinnan helpommaksi ja hakea tuon hunaja-kyyhkynharmaa vn tänne meille kotiin  :oops:  :sydan
Ihania lapsia siellä pesässä kyllä on. Oikea värisoppa. Kaikki hieman erilaisia  :lov

Ayan soopelivauvatkin on ihan syötävän suloisia! Oih :sydan
Oxalis - talvikkokasvatus
http://oxalis.omasivu.fi/

Anonymous

#603
Kolme niit synty, mutta kaks oli silmin nähden kamalan pieniä ja Bumba sit jäi ainoana. Olen nauranutkin, että se ei ole minun vika jos siitä possu tulee ku nassuttaa maitoa hirveästi ja tuorettakin uppoaa.

2½viikon iässä on yhtä iso ku ekasta pentueesta pienin oli kolmeviikkoisena :) Hirmu tarmopakkaus.

Nilla

#604
^^^^ Minskillä on aina ihania poikasia <3  Kaikki erivärisiäkin  :lov  Otat sitten Unna kakkosesta paljon kuvia, kun tulee neljä viikkoa täyteen  :lov
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Minski

#605
^ Juu, mua kans huvitti miten on sattunutkin jokaisesta tuleen eri värinen :) Ja Unna kakkosesta (kuten muistakin) tulee varmasti näpsittyä kuvia niiden kasvaessa :yes:

Lainaus käyttäjältä: "Minnaw"Mä voin ainakin tehdä Minskin poikasvalinnan helpommaksi ja hakea tuon hunaja-kyyhkynharmaa vn tänne meille kotiin  :oops:  :sydan
No sitä neitiä en kyllä anna :P
En kyl varmaan anna noista ketään muille, kun en näköjään osaa päättää noitten väliltä :D

maarit: Kiitos :) Nää lapset on Letun serkkuja, Letun enon lapsia :)
Hamsteriton tätä nykyä

KaisaM.

#606
Minskin musta vkkk.  :lov  Miksei mulle osu sellaisia?  :S

Mutta tässä Pamppersin lapsista viimein kuvia, tänään otettu. Olen taas aika pulassa värien kanssa. Vanhemmat siis musta vkkk ja rs kemu umborous. Poikaset ovat kaikki tyttöjä, eli ovat kaikki kilpikonnia. Ilmeisesti osa aika laikuttomia, mutta tässä siis tytöt:


Musta vkkk (piilokilppari tosin taitaa olla) on kyllä pienempi noita paksuja vaaleita, mutta toivotaan että se selviää.




Vasemmassa reunassa mun lemppari, se ilmeisesti jää kotiin. Reilusti on kilpparilaikkuja. :) Mutta mikä kilppari se on, onkohan se kyyhkynharmaa vkkk..?


Tässä siis pieni Poême.


Mutta mikä ihme tämä on väriltään? Kemu, kemu umborous, kyyhkis (vkkk:na siis)?


Ja olisko tämä vikkelä neiti huky vkkk? Siinäkään ei kyllä laikkuja näy.

Mutta ne on kyllä niin täydellisiä lapsosia.  :sydan
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Minski

#607
^ Aivan ihania :lov
Voi mitä nauhojakin siellä näkyy :taju:

Lainaus käyttäjältä: "KaisaM."Poikaset ovat kaikki tyttöjä, eli ovat kaikki kilpikonnia. Ilmeisesti osa aika laikuttomia
Ei oo kaikki kilppareita, jos emä on musta vkkk ja isä keltainen musta; osa tytöistä kyllä on kilppareita (mustia ja kyyhkynharmaita sellaisia) ja osa keltaisia mustia ja hunaja-kyyhkynharmaita (koska molemmat vanhemmat on jollain tapaa mustia).

Lainaus käyttäjältä: "KaisaM."Ja olisko tämä vikkelä neiti huky vkkk?
Hunaja-kyyhkynharmaa ei voi olla kilppari-kuvioinen. Mutta hunaja-kyyhkynharmaalta se näyttäs <3

Lainaus käyttäjältä: "KaisaM."Mutta ne on kyllä niin täydellisiä lapsosia.  :sydan
On :sydan Etenkin tuo ekan kuvan ylimmäinen nauhallinen punkeroinen <3
Hamsteriton tätä nykyä

Minnaw

#608
Lainaus käyttäjältä: "Minski"
Lainaus käyttäjältä: "Minnaw"Mä voin ainakin tehdä Minskin poikasvalinnan helpommaksi ja hakea tuon hunaja-kyyhkynharmaa vn tänne meille kotiin  :oops:  :sydan
No sitä neitiä en kyllä anna :P
En kyl varmaan anna noista ketään muille, kun en näköjään osaa päättää noitten väliltä :D

Se laittaa niinku ylisöpöjen hamsujen kuvia ja sitten pitää kaikki itellään. Melko reilua  :D
Ihan kuin heiluttais tikkaria lapsen nenän eessä muttei anna sitten kuitenkaan :kieli
Kuvia sitten senkin edestä niin pääsee ees näytöllä ihastelemaan  ;)  :sydan
Oxalis - talvikkokasvatus
http://oxalis.omasivu.fi/

KaisaM.

#609
^^Okei olen ilmeisesti ymmärtänyt taas opiskellessani väärin.  :oops:  :oops: Eli taitaa tuo kyyhkynharmaa vkkk ja huky neidot jäädä kotiin.  :sydan
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

maarit

#610
Lainaus käyttäjältä: "Minski"maarit: Kiitos :) Nää lapset on Letun serkkuja, Letun enon lapsia :)

Letun serkkuja ja niiin söpöjä.  :lov Ei oikeesti saa näyttää tälläsiä söpiskuvia.Mun hamsukuume vaan kasvaa ja kasvaa.  :P

Toivottavasti toi KaisaM. musta poikanen selviää.On ihan selvästi pienempi kun sisaruksensa.
Tällä hetkellä hamsteriton

KaisaM.

#611
Tänään oli pieni musta vn neiti Benghal lentänyt enkeliksi.  :sydan  Osasin sitä jo odottaa, koska tyttö oli kyllä ihan selvästi pienempi kuin muut.

Mutta muu nelikko voi hyvin ja ovat minusta kyllä tosi tosi paksuja pariviikkoisiksi. Eilen olivat ensimmäisten simmut jo vähän raollaan.  :)  Ja enpä olisi uskonut että Pamppersin koko poikue on punasilmäinen, minusta vaikuttaa että saldo on 1 kyyhkynharmaa vkkk, 2 kyyhkynharmaa vn ja 1 huky vn, mutta katsotaan nyt kuinka väärin olen taas katsonut, muuttuvat tietysti kemuiksi.  xD

Lisään illalla kuvia neidoista.  :)
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Minski

#612
^ Voi sitä pientä... Mutta onneks muut ovat pulskia :)
Mahtasko toi Pamppersin sulhanen sit ollakin ps eikä rs ? Mietin vaan kun poikasetkin on ps.

Lainaus käyttäjältä: "KaisaM."Okei olen ilmeisesti ymmärtänyt taas opiskellessani väärin :oops:
No hyvillä jäljillähän sinä olet :) Tuosta saattaa olla ehkä jotain hyötyä vielä lisäopintoihin :D


Mä yritin ottaa eilen kuvia meiän naperoista niin akut loppu just kun olin räpsäsemässä :< Täytyy yrittää vaikka tänään uusiks.
Hamsteriton tätä nykyä

KaisaM.

#613
Niin siis kun eikös keltaisen uroksen kaikki tyttöpoikaset ole kilpikonnia? Ja Simo on kemu umborous. Ja niin saattaisihan se olla ps, mutta eikös se sitten olisi huky umborous?  xD Ja olihan siis se menehtynytkin poikanen musta vn, eli ei punasilmäinen, että eihän ne toki kaikki kaikki olleet, mutta kaikki eloonjääneet.  :)

Ja siis kaikki poikaset ovat tyttöjä, niin ne on kaikki kilppareita, paitsi huky joka ei voi olla kilppari. Tätä hain siis tuolla aiemmissa viesteissä takaa.  :)  Paitsi sitä en kyllä aiemmin tajunnut ettei huky voi olla kilppari.  :oops:
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Minski

#614
Lainaus käyttäjältä: "KaisaM."Niin siis kun eikös keltaisen uroksen kaikki tyttöpoikaset ole kilpikonnia?
No se riippuu siitäkin mitä se emo on. Jos emo on kilpikonna ja isä keltainen niin osa tytöistä on kilppareita ja osa keltaisia. Tossa laittamassani linkissä on tarkemmin :)

Lainaus käyttäjältä: "KaisaM."minusta vaikuttaa että saldo on 1 kyyhkynharmaa vkkk, 2 kyyhkynharmaa vn ja 1 huky vn
Eli jos koko poikue on tyttöjä niin noi kyyhkynharmaat on sitten kaikki vkkk, ei pelkästään vn.

Ja kuvia halutaan nähdä kovasti :sydan
Hamsteriton tätä nykyä