• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Juoksupyörä

Aloittaja GaneshaX, 04.11.07 - klo:12:42

« edellinen - seuraava »

Sintturainen

#345
Kyllä meillä mahtuu isoinkin naaras juokseen puupyörässä ihan hyvin. Leveempi sais joo olla, mutta on tuo musta tarpeeksi iso halkaisijaltaan.

Nape

#346
No ehkä se vaan mun silmiin näyttää jotenki pieneltä, kun nuo metalliverkkopyörät on aika leveitä ja isoja, jos tohon puupyörään vertaa.

weemano

#347
Hmm hmm. Jos hamsu jää 300l liukuoviterraan niin sillon voisin ihan hyvin hommata tuollaisen juoksulautasenkin.

Nape

#348
paljon on 300litraa senteissä :)

Ken_G

#349
Esim. 100 x 60 x 50 cm (meidän syrkkien juoksutuslaatikko on sattumoisin juuri tuon kokoinen).

mirauh

#350
Onko naaraiden pitkäkarvaisuudesta ollut ongelmia esim juoksypyörän kanssa, olen ymmärtänyt että se on kutakuinkin niin lyhyt että ei pitäisi olla vaaraa takertua?

Ps. mulla on sellasta haapahaketta jonka mukana on lehtiä, kukkia, kauraa ja oksia yms. jääköhän ne pk naaraan karvaan pahasti kiinni?  :pihalla:
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

Rossu

#351
Ainakin meidän pitkistytöllä on kyllä aika nysät tupsut. Ei naarailla ainakaan yleensä ole sitä takertumisvaaraa, kun turkissa ei periaatteessa ole laahuksia, vaan vähän pidemmät tupsut pepussa :)
Syrkkipoitsu Locking Up The Sun "Leevi", lks blondi (26.11.2010)

Muistoissa]Talvikkotyttö Milla, normaali (29.7.2008-16.12.2010)[/color]
Syrkkineiti Lilac"Lili", pk keltainen umborous

weemano

#352
Lainaus käyttäjältä: "Nape"paljon on 300litraa senteissä :)

Meidän tapauksessa on 120x50cm pohjanala. :P

GaneshaX

#353
pk naaraan turkilla ei ole vaikutusta juoksarin käyttöön  :)

pk uroksillakin voi käyttää juoksaria ihan huoleti, kunhan valitsee oikeanlaisen pyörän  ;)
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

mirauh

#354
Lainaus käyttäjältä: "GaneshaX"pk naaraan turkilla ei ole vaikutusta juoksarin käyttöön  :)

pk uroksillakin voi käyttää juoksaria ihan huoleti, kunhan valitsee oikeanlaisen pyörän  ;)
Kiitos vastauksesta :)
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

Ken_G

#355
Lainaus käyttäjältä: "Sintturainen"No minä voin suositella noita puupyöriä varsinkin jos on yhtään herkkäuninen, ei kuulu kyllä juuri mitään ääntä  :)

Tuollainen varmaan sitten pitäisi hommata syrkkien juoksutuslootaan. Onko muuten sellaisia havaintoja, että syrkit yrittäisivät tuhota tuota pyörää, kun yleensä kaikki puusta tehty tuppaa ennen pitkää päätymään silpuksi?

Edit: Tilasinpa saman tien kaksi, 20- ja 29-senttiset. Täytyy sitten vaihdella niitä, kun on noita juoksutuslaatikoita neljä kappaletta.

MirkkuH

#356
^ei ole minulla tuhottu puupyöriä, ei syrkit, ei robot(paitsi pissaavat) samoin kinkit, talvikot eivät edes pissaile. Mulla on noita puupyöriä aika liuta ja robojen pissa-ongelmasta johtuen niitä pesen usein, kaikki ovat vielä käyttökelpoisia.

Markka

#357
Minä  :sydan  puupyörä. Ei kuulu paljoo mitää ääntä. Untakin saa. :zzz:
Meillä asustelee: Yam Yam's Chamonix 'Nalle' pk musta s. 16.9-12
Novascotiannoutaja Myrock's Rum 'N' Coke 'Muru' s. 27.6-11
Paremmilla hamstrausmailla Bella lk musta vn s.13.9-10 k.15.9-12

Anzukka

#358
^ Meille pitää hankkii tollasii sitten kun ei meil oikeestaan oo käytössä kellään juoksareita mut jos ne juoksis niin ne ei kerkeis jyrsii kaltereita  :mrgreen:
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

jonna

#359
No nyt saa juoksulautasia kukkaroystävälliseen hintaan:
http://www.24pets.fi/index.php?option=c ... 1&Itemid=1

Muoks. mulla on tuo 17cm lautanen, syrkille se on vähän nafti.