• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Yleinen näyttelypulina

Aloittaja iitu, 19.07.07 - klo:13:30

« edellinen - seuraava »

Ninde

#210
Näyttelykalenteri on muokkautunut ja päivittynyt jälleen kerran!  :P Tän pitäis ny olla se "lopullinen ja pysyvä" millä mennään loppuvuosi, mut eihän sitä tietty ikinä tiedä mitä ajan kanssa tulee vastaan... ;)

GaneshaX

#211
Näyttää hyvältä :mrgreen:
Mutta tota en kässännyt:
HAMSTERINÄYTTELY la 30.8.2008 TAMPERE
ILMOITTAUTUMISET 13.8.2008 MENNESSÄ:

TUPLANÄYTTELY SYYRIALAISILLE HAMSTEREILLE
5.10.2008 VANTAA
ILMOITTAUTUMISET 13.8.2008 MENNESSÄ:

Lokakuun näyttelyyn pitää pistää ilmo jo elokuussa? :huh
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Ninde

#212
Siellä on typo, foorumin kutsussa on oikea päivämäärä eli 15.9.

Täytyy korjata, hyvä että huomasit!

Elliska

#213
Voiko samaan boksiin laittaa 2 eriväristä talvikkoa, jos toinen on lemmikkiluokassa ja toinen ulkomuotoluokassa?

anne

#214
Voi ei..mä en tajua näistä hamstereiden näyttelyhommista mitään  :lol: Minkähintaisia ilmot yleensä on? Olis kiva lähteä tuonne Treen näyttelyyn meidän uuden hamsterin kanssa  :oops: , mutta ehkä on parempi tulla ensiksi vaan katsomaan miten siellä toimitaan, jollei nyt osu koirien näyttelyjä samalle päivälle  XD

Mustikkamaan

#215
Näyttelyistä löytyy must hyvin infoa SHYn sivuilla osasta "näyttelyt". Siellä on sekä artikkelia että muuta tietoutta - mukaan lukien hinnat (jotka on mainittu myös näyttelykutsuissa).
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

anne

#216
Lainaus käyttäjältä: "Mustikkamaan"Näyttelyistä löytyy must hyvin infoa SHYn sivuilla osasta "näyttelyt". Siellä on sekä artikkelia että muuta tietoutta - mukaan lukien hinnat (jotka on mainittu myös näyttelykutsuissa).

Juu, kiitos. Löysinkin jo tietoa, mutta täytyy olla sen verran hätänen et kysyin ensiksi täältä  :oops:

Nipa-syyris

#217
Sori nyt,kun oon näin uuno,mutta pitääkö hamsun olla lemmikkiluokassa niin kesy,että se tulee kädelle vai riittääkö,että se pitää vain ottaa häkistä itse käteen siis tuomarin?
(Tajusitteko,taisin kirjoittaa jutun vähän oudosti............)
-Late

Ninde

#218
^Hamsun ei tarvitse tulla itse kädelle vaan tuomari ottaa sen boksista.

Nipa-syyris

#219
No hyvä! :)
-Late

roosap

#220
Onko hamstereilla vain avoin- ja veteraaniluokka? Kun en löydä muita ikärajoja, kuin 2kk että saa osallistua näyttelyyn ja 14/16 kk että veteraaniluokkaan. Eli siis onko hamsterella ollenkaan nuortenluokkaa, ja jos on, niin mitkä siinä on ikärajat (: ? Kiitos.

Ninde

#221
Nuorten luokka 2 - 4 kk (tai oikeastaan yläraja on 3.29, 4kk täyttänyt menee jo avoimeen).

roosap

#222
ok, kiitti, mä taidan olla sokea , kun en tota mistään löytänyt :roll:

Essi

#223
minkä ikäset saavat mennä viemään hamsteriaan näyttelyihin?

Jane_O

#224
Eipä siinä mitään ikärajaa ole. Ollessaan alle 12 v. (osallistumisoikeus siis sen vuoden loppuun minä täyttää 12) voi halutessaan osallistua lasten lemmikkiluokkaan.
[size=85]Rakkaita kaivaten, olette ikuisesti sydämissämme![/size]
[size=85]Eikka (Calevala)<3, vkh roborovski uros, 1.4.2008-16.10.09.[/size]
[size=85]Max (Vivaldine\'s Tobias Taikaviitta*)<3, lk syyrialainen uros, 7.4.07-29.5.09.[/size]
[size=85]Veikka (Calavale)<3, vkh roborovski uros, 1.4.08-18.4.09.[/size]