• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsteripulina osa 9

Aloittaja Nilla, 09.11.10 - klo:14:26

« edellinen - seuraava »

lentsu

#600
Kyllä sä kirjoitit mulla on hamsulla.  :D Muuten me oltais kyllä huolestuttu.  xD

Mustikkamaan

#601
^Huh, niinpä kirjotinki! Miten mä katoin että oon kirjottanu vaan et "mulla on" :D

Vois kyllä ehkä laittaa vaiks "mun hamsulla on" eikä tommosta sekamelskaa, mut mää ny tykkään muuteski kirjottaa enempi puhekieltä täällä  :angel
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Nape

#602
Onpa täällä ihanan aktiivista ja pirteää porukkaa het aamusta :)
 Jos ne Ullan läntit vielä isontuu niin sit pitää se raapenäyte kyl käydä otattaan.

Oon saanu tartunnan täältä, nimittäin robokuumeen. Yrittäny tässä parantaa sitä hellimällä meidän pikku kolmijalka Foordia mut kyl mä sille kaverin haluan :angel  Ei tästä muuten parane.

lentsu

#603
Voi Nape, tää on paha sairaus! Yritä saada joku lääkitys äkkiä ennen kuin robokuume nousee hälyttäväksi ja huomaat omistavasi 10.  XD

MirkkuH

#604
lentsu...siellä oli kolme varattuna eli ne teille tulevat :)

lentsu

#605
JI-PII!  :lov

Nape

#606
Saiskohan lääkäristä jonkun robonostoestolääkityksen :P

Mrk

#607
Ottakaa niistä Munamiehistänne sitten kuvia foorumille. Olisi kiva nähdä enemmänkin kuvamateriaalia valkoisista roboista. 8-)

Hessuinen

#608
Lainaus käyttäjältä: "Vevve"^Mullaki oli. Se talttui kinkillä.  :D
Eipä siihen taida muuta "parannuskeinoa olla". xD

Sellainen pieni sievä kinkkineito vois kyllä olla aika ihana, näinköhän mun pitää laittaa jossain vaiheessa ostoilmoitusta tuonne kauppa-alueen puolelle. :lov
Älä katso, älä koske - tai kuolemalla on sinun kuoltava

Eevi

#609
Just eilen kelasin et jaksaakohan sitä kolmatta varata kun eiköhän niitä siellä kuitenkin ole. Soitin sit parin tunnin päästä kuitenkin. Olis voinut jäädä lentsulta muuten robo saamatta. :D

MirkkuH/ Oliko ne muuten mitä sukupuolta siellä? Mää voin Saanalla kuvata sitä Saanan Munamiestä. :)

Itiksen Faunassa on vaihtunut omistaja mikä selittää uuden valikoiman. Kinkit on muuten Ruotsista kasvattajalta, tänään kysyin.
Duffy Down Dilly "Deea" pk normaali kk 5.1.11
Milano "Eppu" lk luonnonvalkoinen 11.4.10

MirkkuH

#610
^naaraita oli kaikki, katsoin ne läpi.

Olis se lentsu saanut sitten multa yhen munamies-tytön :P

Eevi

#611
Höh tyttöjä, no se saa silti olla Munamies.  xD
Duffy Down Dilly "Deea" pk normaali kk 5.1.11
Milano "Eppu" lk luonnonvalkoinen 11.4.10

lentsu

#612
Siis tyttöjä? Ai niin, nyt mulla leikkaa, Mirkku toki näki kaikki, vaikka oli varattuja. Hienoa, tytön mä halusinkin!  :)

Munanainen kuulostaa kyllä jo liian pahalta.  XD

Kiitos Mirkku, sä olisit pelastanut mut kauheelta pettymykseltä!  :)

Yökyöpeli

#613
Lainaus käyttäjältä: "Eevi"Itiksen Faunassa on vaihtunut omistaja mikä selittää uuden valikoiman. Kinkit on muuten Ruotsista kasvattajalta, tänään kysyin.

Kysyitkö onks niillä paperit?  Hyvin todennäkösesti siel on mun kasvatteja takana jos on joltain viralliselta kasvattajalta  :D
Autuaita ovat puupäät, sillä he eivät huku.

www.freewebs.com/yokyopelin

Eevi

#614
En kysynyt onko papruja, vois huomenna kysyä kun käyn hakemassa.  :)
Duffy Down Dilly "Deea" pk normaali kk 5.1.11
Milano "Eppu" lk luonnonvalkoinen 11.4.10