• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsterinäyttely 29.11 Oulussa

Aloittaja Syyris, 12.09.08 - klo:08:22

« edellinen - seuraava »

Syyris

#45
Pistimpäs ilmot lemmikkiluokkaan ja ulkomuotoluokkaan. (: Meilillä sittenkin, tulostimesta loppui muste, ja en voinut tulostaa näyttelykaavaketta. :-/

Marla

#46
Taitavat nämä näyttelyt jäädä meidän osaltamme väliin... :kieli
Rahatilanne ei oikein salli näinkin hintavaa reissua...
Huoh, olisin niin mielelläni halunnut vielä tämän vuoden puolella päästä näyttelyihin hamsujeni kanssa, mutta eipä sitten... :(

tintsku

#47
Mä oon tulossa, jos vanhemmat suostuu.
Se ois eka kerta näyttelyissä :angel
Onko jollakin tulossa sinne myyntiin talvikon poikasia, vai voiko sinne viedä ollenkaan myyntiin poikasia?

Aya

#48
Poikasia voi tuoda myyntiin, samoin kuin tarvikkeita.

Enkeli89

#49
Tänne on lähdössä karvainen lauma mukaan ja vielä karvaisempi tulossa pois päin
enää neljä syrkkkiä, kaksi gerbiiliä, kolme karvaista kania ja kissat-liian moni rakas on nyt tähtenä taivaalla \":(\"

Ninde

#50
TUOMARIMUUTOKSIA! Ulkomuotoluokan hamsterit (kaikki lajit) arvostelee Lisa Andersson Ruotsista. Lemmikkiluokan syrkkituomari vaihtuu myös, uusi ilmoitetaan mahdollisimman pian.

Aya

#51
^oho, hienoa!

Alkakaas ihmiset pikku hiljaa miettiin ketä aiotte ilmoittaa näyttelyyn, vielä on viikko aikaa pohdiskella ;)

Enkeli89

#52
Todella positiivinen yllätys :)
enää neljä syrkkkiä, kaksi gerbiiliä, kolme karvaista kania ja kissat-liian moni rakas on nyt tähtenä taivaalla \":(\"

Mianna

#53
Lainaus käyttäjältä: "Aya"^oho, hienoa!

Alkakaas ihmiset pikku hiljaa miettiin ketä aiotte ilmoittaa näyttelyyn, vielä on viikko aikaa pohdiskella ;)

Kiva ylläri..  :)
Vaan viikko?! Kiire kiire kiire.. :D Noh ei sen puoleen et pitäs valita ku on vaa yks näyttelyikäne junnu ja veteraani saa jäähä kotiin. ;)

Heli

#54
Nöööy. Mä jo riemuitsin et vihdoin saa Nindee tuomariks nii eikä.  :D Ts. aina ei voi miellyttää kaikkia ja aina joku valittaa.  xD No en nyt sillain valita, mut oon vaan ootellut että sais viedä Nindelle jotain ja olisin mielelläni tehnyt hälle myös koearvostelun.
Destiny's hamsterit 2001-2009

Enkeli89

#55
Itse olen onnellinen siitä-että saan uuden tuomarin näkemyksen. Ninde on meidän otukset kerran arvostellut, Siniltä on kaksi arvostelua. Suomen tuomariympyrät kun on niin pienet niin vaihteluksi pohjoiseenkin saadaan jotain uutta  xD
enää neljä syrkkkiä, kaksi gerbiiliä, kolme karvaista kania ja kissat-liian moni rakas on nyt tähtenä taivaalla \":(\"

Ninde

#56
Mun oli pakko perua kun sattui työssäoppimisen kannalta vähän huonoon saumaan (kaiken lisäksi täältä on vähän vaikeampi lähteä tulemaan kuin Vantaalta...), mutta onneksi saatiin Lisa!

Heli

#57
Hyvä kyl et tilalle löytyi tuomari.  :)
Ninde on sit keväällä!  :D
Destiny's hamsterit 2001-2009

marlena

#58
Oi Lisa! Hienoa!!!
Susa-Erma´s Syyrialaiset ja Venäjänkääpiöt: Talvikot ja Campbellit
Asumme Tampereella! 040-5839435  
http://susaermas.suntuubi.com/

Tansku

#59
Lainaus käyttäjältä: "Heli"Nöööy. Mä jo riemuitsin et vihdoin saa Nindee tuomariks nii eikä.  :D Ts. aina ei voi miellyttää kaikkia ja aina joku valittaa.  xD No en nyt sillain valita, mut oon vaan ootellut että sais viedä Nindelle jotain.

Samat sanat tulee tästä suusta xD