Hamsteri omassa huoneessa

Aloittaja Syrkkityttö, 23.11.07 - klo:15:37

-karo\\

Niin ja jos ostat häkin, niin ei kannata sijoittaa sitä ihan ikkunan viereen, ettei käy veto ja hamsu vilustu. Mulla on kaikilla kolmella TALVIKOLLA siis dunat ja ei ne enää kattoritilöissä roiku, mutta nuorempana kyllä enemmän, vaikka virikkeitä löytyy. Ite en saa unta jos ei kuulu yhtään pyörän räminää tai purujen rapinaa. ;) Meilläkin kun oli hoidossa syrkki tässä viime kesänä, niin kyllä sitä sai kuunnella kaltereiden jyrsimistä aina yöllä..
koiruus ja syyrialainen ?

eta

Meidän kolme hamsua on meillä omassa huoneessa ja oven laitan yöksi kiinni.  Joskus juoksupyörä vinkuu kun hamsut juoksee, mutta se korjaantuu kun laittaa ruokaöljyä. Meidän hamsut ei jyrsi gabbereitaan eikä häkkiään mutta pahvilaatikoita ne tykkäävät jyrsiä. Meillä on mielestäni aika hiljaiset veljekset.

Syrkkityttö

Haittaako se että hamsteri on lähellä ikkunaa jos tarkistaa joka päivä että ei vedä?

mantsikka:>

^Meillä ainakin hamsujen gabberit on ikkunan vieressä, kun muuta paikkaa ei yksinkertaisesti ole. Tosin hamsut asuu gabbereissa, eikä niihin pääse niin helposti vetoa kuin esim. häkkiin. Että terran/gabberin minä ainakin uskaltaisin sijoittaa lähelle ikkunaa.

Meillä Aapo ainakin osaa meluta asumuksessaan öisin. Ääntä kuuluu kattokalterin jyrsinnästä / juoksupyörä kolisee. Mutta oon sen verran hyväuninen, että nukahdan aika hyvin meluisassakin ympäristössä. Ja onneksi nykyään ei meluta niin paljon kuin ennen.

e??a

^^Mutta häkki/terra tai mikä nyt ikinä onkaan, ei saa olla suoraan auringonvalossa. :)
[size=85]Lil Mr Mysterious "Lilo"
musta poika
s. 2.7.07 ?[/size]

Mia

Mullakin on syrkki omassa huoneessa ja kyllä joskus kieltämättä meinaa hulluksi tulla metelissä, mutta ei kuitenkaan yleensä. Aika hiljainen tapaus kuitenkin lopulta. Mulla on siis dunassa hamsu.
Mei ?
Dille ?

Blizzard

Meillä nukutaan samassa huoneessa 8 hamsun kanssa, joista 6 on syrkkejä :D

Meteli on välillä ihan hirveä, mikä varmaan kuuluu naapureillekin :lol:
Hamsulauma ja koiruus

Tatu

Lainaus käyttäjältä: "Blizzard"Meillä nukutaan samassa huoneessa 8 hamsun kanssa, joista 6 on syrkkejä :D

Voi ei! Saanen kysyä; miten ihmeessä pystyt nukkumaan huoneessa? Minulla menee noiden kolmen metelöintiin huoneessani hermo toisinaan päivällä/illallakin, mutta eihän siitä mitään tulisi jos joutuisin noiden kanssa vielä nukkumaan.  :D (Ovat takkahuoneessa yöt)

tyttö_vaan

Hamsterini on kans mun huoneessa. Kun se tuli mulle, en saanut ikinä unta. Ajan kuluessa olen tottunut karseaan juoksupyörän natinaan yms. Nykyään vain kaverit raivoavat siitä minulle. Mutta hamsterini asetan kaiken edelle. Kaverit nukkukoon sit eri huoneessa. :lov

e??a

^Heh, aika hyvin sanottu. :P ;)
[size=85]Lil Mr Mysterious "Lilo"
musta poika
s. 2.7.07 ?[/size]

laudeliina

Meillä ainakin siirretään yöksi tuohon eteiseen (kyseessä siis kääpiö + duna) ja juoksupyörä otetaan yöksi pois. aluksi yritin nukkua samassa huoneessa, mutta mä en ainakaan tottunut, kyllä se aina jotain ääntä pitää niin ettei nukutuksi saa.  :roll:

Tiituz

Laudeliina : Jos hamsu siirretään eteiseen, niin miksi ihmeessä juoksupyörä otetaan pois?  :huh  Vai kuuluuko meteli huoneeseesi asti?

Mun huoneessa on tällä hetkellä 2 hamsteria,Talvikko ja Syrkki.Kummallakin juoksupyörät öisin,eikä häiritse yhtään  :D  Ja kolmas vauva tulossa<3
Kaverit ei oo ainakaan valittanu metelistä. =)
Anemone\'s Deep Blue Sea?
Marvellous May Lily?
Eternal Flame?

Hamsula] http://www.freewebs.com/lindan_hamsula/index.htm

laudeliina