Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Jadelini

Ostin talvikkotyttösen Faunattaresta 2 kk ikäisenä. Onko se normaalia että sen koko elämän ajan oli selässä sellainen möykky? Se kasvoi vanhetessa. Mieltäni on viime aikoina alkanut vaivata tämä. Kiitos mahdollisista vastauksista  :)

Onko robossa ja talvikossa kauheasti eroja? Olen lukenut paljon mutta olisi hienoa kuulla muiden näkemys tästä asiasta (: Kiitos !!
Meikäläisellä on mennyt suunnilleen 200 e  :nuija:
Mutta se on sen arvoista  :sydan:
Minä sain ensimmäisen hamsterini vähän ennen joulua 2011. Tuli yhtäkkiä mieleen jännä ajatus, että mitäköhän hamsun omistaminen olisi? Lueskelin kirjoja ja selasin nettiä kovasti ja vanhempien vastaus olikin myöntävä. Sitten eräänä arkipäivänä koulun jälkeen menimme lemmikkieläinkauppaan ja katselin hamsuja varmaan puoli tuntia...
Pian ajattelin löytäneeni sen oikean. Vielä kysyin eläintenhoitajalta, onko se terve ja millainen luonne sillä on. Sehän oli vilkas ja kovasti meneväinen talvikkotyttönen. Aluksi nimesin sen Steriaksi, mutta sitä oli vaikea lausua ja muistaa, niinpä nimi vaihtui Jadeksi. Nyt neitonen asustaa tyytyväisenä 9 kk ikäisenä. Ero ei tunnu tulevan pian, sillä se voi hyvin (ja on vilkas!!). Toivotaan kaikkea hyvää  :sydan !
Joo, just se hinta on onkelma. :I
Pitäisi katsoa ale-juttuja, kiitti :3
Mites olisi?
Pysyisikö talvikkolapsi (pikkuinen ja aika näppärä) hamsterin aitauksessa?
Faunattaressa olen sellaisia nähnyt, mutta en tiedä pysyisikö neitonen siellä.
Kiitos vastauksista !!!   :haha
Niin ja kun muistui vielä mieleen, mikä olisi hamsun puuhaboksin minimimitat? (: (Talvikoille)
Onko hyvä, jos on talvikkonaaras (tosi ystävällinen ja utelias, reipas) ja hankkii sille kaveriksi robon? (toiseen häkkiin) Ja jos pitääkin ottaa robolle kaveri, mikä sopisi millekkin? Jos robo tartteekin kamun niin käykö ihan normi häkki? Ei isompaa tarvitse?  :D Ja voiko vaikka talvikkonaaras ja robo (tyttö tai poika) olla sen kanssa kahdestaan kävelemässä, jos se sujuu?
Olen TOSI kiitollinen, hamsterit  :sydan
Moi! Siskoni aikoo ottaa robon. Kuinka robo poikkeaa talvikosta muuten kuin koon takia?
Joo tiedän.. Menenkin vähän "kuulustelemaan" ja sanon että ne tiedot ei ole mistään peräisin. >:) Kiitos Asiantuntijoille! ^^
Juu :) Siskoni tahtoo niin kovasti nyt hamsun että jess... Käsken niitä hankkimaan hamsterinsa jostain muualta. Kiitos tosi paljon vastauksista, nyt on eläinkaupassa sitten vähän ruuhkaa ku tämä menee kuulustelemaan hamsujen pidosta  :haha Kiitos nyt vielä !!! :)
Moi! Minulla on 3 kk vanha talvikkonaaras, ja aion teettää sillä poikaset, kun se on 5 kk vanha. Onko se hyvä ikä? Ja kauanko kestää, ennen kuin poikaset voi antaa pois? Ja pitääkö niille ostaa erityisruokaa? Tai emolle? Kiitos vastauksista!