• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Mitä hamsterinne tekevät kun laitat kätesi niiden häkkiin ?

Aloittaja liljaa, 20.06.09 - klo:15:50

« edellinen - seuraava »

Nettz

#15
Meillä kaksi tulee nuuskimaan ja toinen kiipeää jopa kädelle.. Yksi taas puolustaa boxiaan ja "hyökkää" puremaan.. Muualla ei pure..

Hamsufani97

#16
Haistelee, joskus näykkää tai tulee kädelle :D

Titta

#17
Meillä Viivi ja Iines kumpikin tulevat samantien nuolemaan kättä :> sen jälkeen tulevat kököttämään kämmenelle ja odottamaan häkistä pääsyä ^^

Minimau

#18
Ensin pinkoo pakoon niin kauas kädestä kuin mahdollista, sitten vähän ajan päästä ei jaksa olla enää piilossa niin tulee sieltä ja jos on käsi tiellä niin juoksee kauhistuneena käden yli ja ruokakupille -> Sitten tulee haistelemaan ja taas piiloon ->. IKINÄ ei tule kädelle itse, jos liikuttaa kättä niin hysteerisenä äkkiä pois. Joskus näykkäsee kun on unohtunut pestä kädet sipsin/karkin syönnin jälkeen :D Oon yrittänyt totutella..  :roll:
[size=85]lemmikkihamsuttaja jonka päiviä piristää talvikkopoika Tutu ^_^[/size]

fuffi

#19
no, fuffi haistelee sitä ja  jahtaa sormiani mutta jos mun sormissa ei oo mitään hyvän makusta niin se leikki sormien murhaajaa :oops:  :x ja se SATTUU :shock:  :pihalla:  :nuija:  :nops:  :taju:  :puna:

nemuli

#20
Hmm. Joksus Ronja nuuhkii. Joskus se näykkii sormia kokeillen. Joskus se puree. Ja joskus se kiipeää suloisesti käsivartta pitkin :--3

Miipemi

#21
Heti kun laitan käden Napin terraan, se kiipeää siihen ihanasti. Nappi on todella käsikesy ja kiintynyt minuun :))
Uros syrkki Peter Pan "Mickey" lk musta vn 16.4.10 <3

Annuliini

#22
Haistelee ja kiipeää kädelle ja jää odottamaan, että siirrän käteni ulos häkistä. Ei koskaan pure.

Summera

#23
No eivät nuo paljon mitään tee :) Haistelevat ja kiipeävät kädelle.
Hamsterihulluna tullaan ja mennään

Jenniliini82

#24
Oho, onpas teillä kilttejä hamsuja. Meillä kyllä jokainen talvikko, hyökkää kättä kohti ja puree jos laitan käden dunaan. puolustavat kyllä reviiriään. mutta muualla eivät pure ja antavat käsitellä. Robot ovat ollaan kiltempiä omalla reviirillään, haistelevat vaan.

empe222

#25
:) Teillä on ihania hamstereita! Kun ne kiipeilevät kädelle. Oma hamsuni vähät välittää kädestäni....yleensä se vaan vilkaisee kaukaa kättäni ja jatkaa omaa puuhaansa. Ei sitä voi pakottaakkaan kiipeämään, jos se ei sitä tahdo. Taitaa olla hieman etääntynyt minusta.... :cry:
On paratiisi meillä täällä näin, vaan ei aina kaikki koe sitä näin. Sillä faunin, peikon, keijunkin suru joskus kiinni saa ja vie mukanaan...

Nape

#26
Minni tulee haistelemaan ja jos vaikka sisustan häkkiä, niin kovasti on menossa mukana ja odottaa syliin / iltalenkille pääsyä. Joskus menee putken sisälle odottamaan, että mamma vie lenkille, koska välillä oon putken avulla nostanut pois tuolta isosta häkistä; aika hellyyttävää mun mielestä xD
Tuo miniskiikkeri Linda tulee hereillä ollessaan heti kans tutkaileen ja kiipeää yleensä samantien mun hihaa pitkin syliin.
Jos on just herännyt, niin en yleensä mene häiritsemään noita ellei ole satapakko.

MortimerRiddle

#27
Jos laitan illalla käteni Peetun häkkiin, kun sillä on juuri joku juoksu roundi päällä, niin poika kyllä kuuntelee kiinnostuneena kun rapisutan puruja, mutta muuten vaan jatkaa entistä lujempaa juoksemista  :P

Sisu yrittää yleensä salamana kiivetä kättäni pitkin ulos häkistä, on aivan hirveän utelias tyttö.
Suffeli-talvikko, s. 14.10.13

Wiivi

#28
Lola haistelee ensin mun kättä ja sit se tulee kädelle jos on virkee.
[size=85]Lola lk vaalea keltainen 05.01.2010 ?[/size]

choopai

#29
Haistelee kättä ja välillä maistaa nuolasemalla :D Joskus yrittää kiikkua käteen. Vielä ei ole poika purrut :)
[size=85]Kotona nyt vkh talvikko uros Wants to be Safir "Luigi" ?[/size]

[size=85]Muistoissamme syyrialaiset Piki ja Pörrö.?[/size]

Täältä lisätietoa.