• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hyviä nettikauppoja

Aloittaja GaneshaX, 04.11.07 - klo:13:48

« edellinen - seuraava »

blood.and.tears

#30
Lainaus käyttäjältä: "Minski"Lisäsin kaikki edellä mainitut + muutaman itselleni mieleen tulleen nettikaupan tämmöiseen listaan niin löytyy tarvittaessa helposti:

http://www.propet.fi/nettikauppa
Tuo ei ole enään toiminnassa, ja http://www.propet.fi/shop/ (jonka linkki oli siis sivuilla), ei myöskään toimita tilauksia enään.


Ok. Poistin linkin listalta.
-Minski-
Kotona tassuttelee
Cämpsyt Pilli ja Pulla
Puput Myrtti ja Tohveli
Maatiaiskisut MiuMiu ja Pantteri

Miyu

#31
Lainaus käyttäjältä: "Elliska"Empä ole itse tilannut mistään nettikaupoista koskaan mitään, koska yhdelle hamsulle jaksaa tarvikkeet kotiin kantaa lähimmästä eläinkaupastakin :D
Ssama juttu mulla  :yes:
[size=85]syrkkiuros Pyry synt. 12.6-o8 ? [/size] [size=85]+ tuleva uusi syrkki ?[/size]

GaneshaX

#32
sitä sanoin täälläkin eläinkaupassa, kun hamster duna maksaa täällä sen 70e++, että se on ihan eri asia, jos mun pitäisi ostaa dunat yhdelle tai kahdelle. Mutta, kun laitetaan nolla perään, niin sillä on jo väliä, että mistä saa halvimmalla...
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

PiiaL

#33
Nyt Pikkulinna pois tuolta listalta niin kuin olisi jo!
Törkeämpää palvelua en ole saanut koskaan elämässäni, laskun osaavat lähettää, tuotetta ei kuulu eikä näy ja yhteydenottoihin ei vastata! Tilasin siis maksikokoisen gabberin, kuukauden olen sitä jo odotellut laskun maksettuani.

jensku

#34
^ Järkyttävää, :shock: Itse soittaisin paikanpäälle ja kysyisin mikä kestää?

Tosiaan, todella törkeää palvelua pikkulinnalta. :mad:
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

jennu

#35
^^ Mekin viikko sitten maksettiin lasku, eikä ole kuulunut. :<
Duna, ym sieltä tilattii..
[size=85]Rangifer Tarandus "Viljami", pk rex kyyhkynharmaa
Cosmic Love "Cosmo", pk kyyhkynharmaa-hunaja
[/size]

Anonymous

#36
Sinne kannattaa soittaa ensin ennen ku tilaa näin tein minä koska niillä ei ole jatkuvasti niitä varastossa ja voi odotusaika venyä pitkäksi.

blood.and.tears

#37
Lainaus käyttäjältä: "taikahamsu"Sinne kannattaa soittaa ensin ennen ku tilaa näin tein minä koska niillä ei ole jatkuvasti niitä varastossa ja voi odotusaika venyä pitkäksi.
Tuo on juuri ongelmana monella kaupalla - myydään tavaraa mitä ei ole varastossa, ja asiakas saa tästä vasta tietää kun on odotellut kolmisen viikkoa ja lähettänyt muutaman kyselyviestin. Musta pitää kyllä ilmoittaa asiakkaalle mikäli tilaus venyy, varsinkin jos nettisivuilla luvataan toimitus esim. kahden viikon kuluessa. Itse kartan kaikkia verkkokauppoja jossa on tuo metodi, että otetaan tilaukset asiakkaalta vastaan, ja sitten vasta tilataan maailman toiselta puolelta kamat ja pistetään asiakas odottelmaan 'parhaissa' tapauksissa kuukausia.
Kotona tassuttelee
Cämpsyt Pilli ja Pulla
Puput Myrtti ja Tohveli
Maatiaiskisut MiuMiu ja Pantteri

AnsaLucia

#38
No Pikkulinnan puolustukseksi täytyy sanoa ne kaksi kertaa mitä olen heidän kanssaan nettikauppaa tehnyt niin molemmilla kerroilla kyselyihini vastattiin todella nopeasti. Samoin molemmat lähetykset olivat mulla viikossa. Mutta joo, toki toisella tavallakin saattaa käydä.
Arja M
Tarinan talvikot, campbellit ja syyrialaiset

"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat. ..."
Tuntematon sotilas / Väinö Linna

wap`

#39
Mistä nettikaupasta halvalla syrkkikokoinen duna ?

tintsku

#40

PiiaL

#41
Pikkulinnasta ei kyllä taida tilata enää yhtään mitään. Kaksi kuukautta odotin tilaustani maksikokoisesta Gabberista. Kuukauden perästä pistin monta kyselyä, joihin vastattiin parin viikon päästä, että erä oli rikki ja uusi lähetetään heti kun saapuu parin viikon päästä. Ei mitään anteeksipyyntöjä tai sellaisia, että kun ei oltu mitään asiakkaalle ilmoitettu hänen maksetusta gabberistaan.

Nyt se sitten saapui, kattoritilä 2cm raoilla ja eikun takaisin lähettämään. Luulin siis, että Gabberissa olisi kuulunut olla 1cm kalterivälit, ainakin sellaisia olen itse nähnyt. Tuote-esittelyssä ei tästä ollut mitään mainintaa. Niin ja minähän maksan ne takaisinlähetyskulut ja he pelkästään minulle gabberin hinnan takaisin, vaikka varmaan ne takaisinlähetyskulutkin kuuluisivat heille. Saahan nähdä mitä maksaavat ja milloin maksaavat.

wap`

#42
Onko kellään muulla kokemuksia Pikkulinnasta tilatuista gabbereista? Mun olis sieltä tarkoitus tilata syrkkikoon gabber, mutta en kyllä tuon ylemmän palautteen perusteella ala tilaan mitään.
Muiden kokemuksia ?

Enkeli89

#43
aikoinaan yritin saada sieltä gabberia mutta kolmannen rikkinäisen jälkeen luovutin- aina nurkat rikki..
enää neljä syrkkkiä, kaksi gerbiiliä, kolme karvaista kania ja kissat-liian moni rakas on nyt tähtenä taivaalla \":(\"

Miharu

#44
Ei oo kokemusta, mutta tää on varmaan ihan hyvä nettikauppa:
http://www.coolpet.fi/kauppa/product_ca ... ce=adwords

Tuolla ainakin oli sellanen häkki, joka oli kooltaan 120x60xjotain ja se makso vaan 89,0 ja postikulut 6,90 :D
+ kääpiöluppa ja nelivarvas.